שאלה חשובה מאוד - מושחטים

דולפינו

New member
שאלה חשובה מאוד - מושחטים

היום הבנתי עד כמה המשטרה מושחטת ואני צריך עזרה מישהו שיוכל ליעץ לי בבקשה. נסעתי בכביש מסוים שיש מצידו פיצוציה . רציתי לעצור בצד דבר שיכול לגרום לעיקוב בתנועה. אבל איך שבאתי לעצור באה משטרה ואמרו לי לפנות את האוטו. המשכתי בנסיעה לאחר 50 מטר הם אומרים לי לעצור בצד. עצרתי ביקש את הרשיונות שלי ונתתי והכל היה בסדר לפתע אחד השוטרים שכנראה לא אהב את הפרצוף שלי אמר לי אתה תקבל דוח בגאוותנות שלו יש את הכח נגדי אולי בגלל שהייתי עם בחורה יפה באותו אז הוא רצה להשפיל אותי. בקיצור הוא נתן לי דוח על 500 שקל שהוא כתב בדוח : מספר העבירה 21 ב' . ושהפרעתי לתנועה וגרמתי לפקק תנועה שלא היה ולא נברא הדבר הזה . נכון בתכנון שלי היה לעצור בצד לקנות סיגריות אבל לא עשית את זה לבסוף. בקיצור היה בא לו להתלבש עליי ועוד 500 שקל הוא נתן לי והמציא רישומים בדוח שלא אמרתי . מה לעשות ? איך להוכיח? אני עצבני על המדינה הזו בגלל המקרה המצער הזה?
 

raanansh

New member
תשובה

אתה מודה שרצית לעצור בשביל הפיצוציה, ואני משער שהסיבה היחידה שלא עצרת היתה המשטרה. לפי דעתי זה מצדיק את הדו"ח שקיבלת. אתה אולי כועס,אבל אתה אחד, אני כשאני נוסע ומרגיש שכביש דו-מסלולי הופך להיות חד-מסלולי ופקוק בגלל כל אותם נהגים שעצרו רק לרגע לפיצוציה\סופרפארם\כספומט\וכו' אני כועס ואני משער שעוד רבים אחרים.
 

אלבה

New member
מה הקשר לשחיתות?

ואני בטוח שהבחורה היפה לידך היתה ערסית שחורדינית.
 

דולפינו

New member
ואני בטוח שאתה עושה ביד כל שעה

עגולה . יחתיכת חנון מאפן. היא עומדת להיות אישתי הבחורה הזו במקרה ודרך אגב אתה לא בכיוון שאני איזה ערס שמסתובב עם שחורדיניות. טעית אבל לך תעשה ביד לבנתיים כי השעה קרבה. אדיוט
 

דולפינו

New member
אתה צודק- אתה צריך להעיף אותו

בן אדם בא לפורום. כותב שאלה שייעצו לו ובמקום זה הפגר הזה מביא תשובה שלא קשורה בשביל מה ? להרגיש מתנשא?
 

dor119

New member
אם זה כמו שאתה מתאר "דולפינו". . . . . .

ואתה לא מחסיר שום פרט לדעתי יש מקום להגיע למשפט . כשאתה חותם לשוטר על הדו"ח יש מקום לכתוב את דעתך ואם כתבת שם שלא עצרת ולא הפרעת לתנועה הרי שמצבך טוב . וגם אם לא כתבת או שכתבת שהשוטר מסלף את העובדות זה טוב . אני הייתי כותב שאני לא מודה באשמה ורוצה משפט . מגיע למשפט (מתנהג יפה ) ומנסה לשכנע את השופט שאני צודק ושהשוטר סתם התנקל לי . אל תזכיר את נושא הבחורה אבל תביא אותה שתעיד מה היא ראתה .
 
למעלה