לא, משמעות הדבר היא הרחבת השימוש בערך צבור, לא הרחבתשאלה: כל הפרסומים בתקשורת על הרחבת השימוש בערך צבור
משמעות הדבר שלב ב' ב"רפורמת התעריפים"? כלומר חלוקה לאיזורי נסיעה גם בערך צבור? או שזה יגיע בהמשך?
אז עדיין אי אפשר לעבור בין רכבת לאוטובוס בערך צבורלא, משמעות הדבר היא הרחבת השימוש בערך צבור, לא הרחבת
רפורמת התעריפים.
נכוןאז עדיין אי אפשר לעבור בין רכבת לאוטובוס בערך צבור
אלא רק בחוזה תקופתי?
לפי הפרסום הזה דווקא יש מעבר בין רכבת לאוטובוס תוך 90 דקות..נכון
נצלש נראה שדן דרום יפתח ברגל שמאל באשקלון משבוע הבאשאלה: כל הפרסומים בתקשורת על הרחבת השימוש בערך צבור
משמעות הדבר שלב ב' ב"רפורמת התעריפים"? כלומר חלוקה לאיזורי נסיעה גם בערך צבור? או שזה יגיע בהמשך?
אם יש לך השגות על המסלול והתחנות, הכתובת לתלונות היאנצלש נראה שדן דרום יפתח ברגל שמאל באשקלון משבוע הבא
לפי התכוניות שלו קו 12 מברנע לרכבת ידלג על תחנות שהיו עכשיו בברנע ויגיע ישירות ל נווה דקלים ולרכבת, ובעצם השאיר אותי לקחת גם בשעות העומס 2 אוטוביסם(גם לא ברור אם יהיה כרטיס מעבר ואז בכללל נשלם פעמים על אוטבוס כדי להגיע לרכבת , ) מה שכן הם מערכים את השעות של שאר הקוים עד רבע לעשר בלילה מהרכבת לשכונות, ולקו 13 גם במשך היום ולא רק בבוקר יהיה אוטובסים לרכבת , בקיצור אני אישית לא אוהב את התוכניית של ם שלהם תחושה שלי שעוד אתגעגע לאגד תעבורה , ועל זה נאמר בנפל אויבך אל תשמח, שמה יביוא גרוע יותר
אני עדין לא רוצה להתלונן ממש כל עוד זה לא התחילאם יש לך השגות על המסלול והתחנות, הכתובת לתלונות היא
משרד התחבורה. (ואני אכן בעד שתתלונן).
מקווה שמדובר בחישוב אוטומטי לפי כניסה ויציאהשאלה: כל הפרסומים בתקשורת על הרחבת השימוש בערך צבור
משמעות הדבר שלב ב' ב"רפורמת התעריפים"? כלומר חלוקה לאיזורי נסיעה גם בערך צבור? או שזה יגיע בהמשך?
אני בטוח שזה יהיה אוטומטי. כמו שזה עובד כבר היום עם חוזיםמקווה שמדובר בחישוב אוטומטי לפי כניסה ויציאה
ולא שצריך ללכת למכונה ולקבוע מראש את יעד הנסיעה. והרי היו מקרים שקניתי כרטיס להרצליה ובמהלך הנסיעה העדפתי לנסוע לכפר סבא אם רק הייתי יכול (בגלל עיכוב בזמני רכבות).
טוב, עכשיו רק נותר לשאולאני בטוח שזה יהיה אוטומטי. כמו שזה עובד כבר היום עם חוזים
שאינם ערך צבור. אם יש לך כרטיסיה של ת״א-הרצליה וכרטיסיה של ת״א-כפר סבא, הכרטיסיה הנכונה תחויב אוטומטית.
מצבו רק הוטבטוב, עכשיו רק נותר לשאול
מה עושה מי שרוצה לנסוע מחיפה להרצליה דרך ת"א בעזרת הישירה, אני מקווה שהרכבת תיתן הוראה מפורשת ושלא יהיו סתירות בין צוותים שונים ופקח יקנוס נוסע למרות שפעל לפי הנחיית נציג שירות, דברים כאלה בהחלט קורים ויכולים לקרות!
אז מסתבר שגם דברים מובנים מאליהם הם מופרכים...אני בטוח שזה יהיה אוטומטי. כמו שזה עובד כבר היום עם חוזים
שאינם ערך צבור. אם יש לך כרטיסיה של ת״א-הרצליה וכרטיסיה של ת״א-כפר סבא, הכרטיסיה הנכונה תחויב אוטומטית.
איזה בלאגן יהיה...אז מסתבר שגם דברים מובנים מאליהם הם מופרכים...
http://rail.co.il/HE/DrivePlan/ScheduleAlerts/Pages/Value.aspx
כנראה כדי לוודא שיש די ערך צבור בכרטיס בשביל הנסיעהאיזה בלאגן יהיה...
עכשיו כל נוסע יצטרך לעבור בקופת כרטיסים לפני מעבר בולידטורים, יווצר עומס גדול על הקופות, והכל לשווא.
 
למה הולידטורים לא יכולים ליצור בעצמם את כרטיס הנסיעה לפי תחנת המוצא והיעד?
זה לא ייצור יותר בלאגן ממה שכבר יש עכשיואיזה בלאגן יהיה...
עכשיו כל נוסע יצטרך לעבור בקופת כרטיסים לפני מעבר בולידטורים, יווצר עומס גדול על הקופות, והכל לשווא.
 
למה הולידטורים לא יכולים ליצור בעצמם את כרטיס הנסיעה לפי תחנת המוצא והיעד?
זה כן יצור יותר בעיה, כי בכרטיסיות היו קונים 12 כרטיסיםזה לא ייצור יותר בלאגן ממה שכבר יש עכשיו
כי נוסעים שמשתמשים בכרטיס חופשי תקופתי כלשהו ימשיכו לעבור בולידטור כרגיל, ונוסעים שייקנו כרטיס בערך צבור במכונות הם במילא נוסעים שעד היום השתמשו במכונות. הגידול בנוסעים שההנחות של הערך הצבור עשויות להביא הוא מזערי ביחס לגידול הכללי בכמות הנוסעים.
 
בקשר לשאלה של "למה הולידאטורים לא יכולים", זה כדי למנוע מצב של בלאגן כשאנשים ינסו לבצע נסיעה שאין להם מספיק כסף בערך הצבור כדי לבצע. הולידטור בכניסה ייתן להם להיכנס (כי אולי יש להם כסף לנסיעה קצרה), אבל הולידטור ביציאה לא ייתן להם לצאת, כי לא יהיה להם מספיק כסף לשלם. ואז הם יתקעו בתוך האיזור המפוקח, וייצרו פקקי תנועה ליד הולידטורים. או סתם יחטפו כנסות מפקחים באמצע הנסיעה שלהם. זה ייצור המון בלאגן.
 
במדינות אחרות פותרים את זה בכל מיני דרכים, למשל הוילדטור בכניסה מחייב בסכום בסיס ואז נסיעה לתחנות מרוחקות יותר מוסיפה על החיוב, או שהולידטורים מאפשרים יתרת חובה (מינוס) על הכרטיס. הבעיה היא שזה פשוט לא יכול לעבוד כאן, אי אפשר לסמוך על מינוס על הכרטיס אם כל אחד יכול בקלות להנפיק כרטיס נוסף, ואי אפשר לחייב סכום בסיס ואז ממנו להוסיף או להפחית כמו שצריך כי יש הבדל גדול בין מחירי הנסיעות לפי המוצא והיעד (נסיעה בתוך גוש דן זולה משמעותית מנסיעה מגוש דן לחיפה). אפשר גם לחייב מראש את סכום הנסיעה המקסימלי ואז לתת החזר ביציאה, אבל זה גם ייצור בלאגן כי אז אנשים יצטרכו להטעין הרבה יותר נסיעות ממה שהם באמת צריכים. בניו יורק יש גם מכונות כרטוס למילוי היתרה הכרטיס בתוך האיזור המפוקח לטובת אנשים שנזכרו שאין להם מספיק כסף כדי לבצע את הנסיעה, אבל בישראל יש כמה תחנות קטנות שבהן פשוט אין מקום למכונות כאלו (בני ברק למשל), וזה גם לא באמת פותר את הבעיה של הבלאגן שזה ייצור.
 
ברור של להיכנס עם ערך צבור ולתת לוילדטור ביציאה לחייב זה נוח הרבה יותר לנוסע האינדווידואל. הבעיה היא הצרות שזה ייצור עם נוסעים ששכחו או לא שמו לב שאין להם מספיק כסף, וזה ייצור יותר בלאגן שישפיע על הרבה אנשים.
 
הפתרון הראוי לדעתי (כל עוד אין דרך לפתור את הבעיות שהעלתי) הוא שרכבת ישראל תצטרף לhop-on או משהו דומה כדי שיהיה אפשר להטעין כרטיס רכבת על הרב קו דרך הסמארטפון, בשימוש בערך צבור שעל הכרטיס או באשראי.
 
עוד פתרון שיועיל להרבה אנשים זה תמיכה בכרטיסי אשראי contactless (ועל הדרך גם בApple Pay ומקבילו האנדרואידי), כמו בלונדון אנדרגראונד. בכרטיס אשראי גם אין בעיה לעשות hold על סכום מסויים (מקסימלי לנסיעה) ולשחרר אותו כשיוצאים מולידטור היציאה (ולחייב רק את התשלום הראוי).
מישהו אמר שמבטלים את הכרטיסיות ברכבת?זה כן יצור יותר בעיה, כי בכרטיסיות היו קונים 12 כרטיסים
וכאן עבור כל אחד יש לעבור במכונה.
 
טעינה דרך הסלולרי כבר קיימת ברכבת, ניתן לרכוש את החוזים שלהם און ליין באתר.
כניסה של ערך צבור = ביטול כרטיסיותמישהו אמר שמבטלים את הכרטיסיות ברכבת?
וגם, הטעינה "אונליין באתר" היא לא מה שאני מתכוון, כי היא סומכת על זה שהולידוטר יעדכן את הכרטיס שלך. במקרה הזה האתר לא יכול לאפשר לך לקנות מערך צבור, וגם צריך להמתין חצי שעה (או משהו כזה, לא זוכר מה הזמן שהם כתבו) בין הרגע שהטענת לרגע שתנסה לעבור.
אני בספק, כי אם היו מתכננים לבטל כרטיסיותכניסה של ערך צבור = ביטול כרטיסיות
כך לפי ההתנהלות של משרד התחבורה עד כה.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.