שאלה:כנסו רגע ותענו כל אחד לפי דעתו

Aerosmith

New member
שאלה:כנסו רגע ותענו כל אחד לפי דעתו

מה עדיף לקנות? אוסף שיש בו את השירים הכי יפים מכל האלבומים..או 2 אלבומים בנפרד כל פעם? במקרה הזה עם ארוסמית יש מספיק אלבומים..ואני חושב שעדיף אוספים למרות שגם יותר נחמד שיש את האלבומים הרגילים..:) מה אתם אומרים?
 

בינג

New member
אני אישית לא אוהב אוספים

כי כל אלבום הוא ייחודי מתקופה שונה, וקשור איכשהו ללהקה, ומנסה לספר סיפור אחר... ולפי דעתי אוספים הורסים...
 

Aerosmith

New member
לי יש 2 אוספים,nine lives,big ones

get a grip..וכאילו צריך לחדש ולקנות עוד משהו..אז מה ממליצים? אבל משהו שאפשר להשיג פה בארץ-טאוור רקורדס או משהו..
 

בינג

New member
PUMP

דיסק טוב! למרות שהישנים טובים כמו Rocks ו-Toys in the attic ... אבל אין אותם בארץ ניראה לי.. (יש ממש קצת...)
 
את האלבומים השלמים.

אל תקנה אוספים לפי דעתי.. כי אולי יהיו באלבומים שירים יותר יפים מבאוספים שאתה תואהב...
 

Aerosmith

New member
כן...אבל איזה אלבומים טובים כדאי

ויש אותם בארץ!!??ואני מדגיש יש אותם בארץ כי אין לי כוח להתחיל להזמין באינטרנט או לבקש מדודים ואחים בחו"ל ושטויות..
 

SaintJohn

New member
אלבומים או אוספים?

אם אתה שואל אותי אז...גם וגם. אם אתה רוצה לדעת איזה קודם, אז...אלבומים. קשה לי להסביר למה. לפי דעתי זה מה שעדיף. והנה טיפ: אתה מוצא דיסק ישן של אירו - לא משנה אם זה אלבום או אוסף - תקנה אותו. אי אפשר לדעת מתי כבר אי אפשר יהיה להשיג אותם בארץ וכמה זמן ייקח עד שייבאו סטוקים מחו"ל. ואם אנחנו כבר בנושא, אז מצאתי ב"צליל" בקניון בכפ"ס את הלייב בוטלג שלהם ב39 שקל. הייתי קונה, אבל כבר יש לי אותו...עכשיו כשאני חושב על זה, שם בדיוק קניתי אותו בזמנו...וזה אחלה של דיסק להתחיל איתו מתוך הישנים. קודם כל אלו שירים בגרסאות מדהימות מהופעות חיות שלהם, וגם יש שם שירים מתוך חמשת האלבומים הראשונים ועוד שירים שלא תמצאו בשום מקום אחר.
 

AeroTom

New member
המשך המלצה

נועם צודק-אם אתה רואה דיסק ישן בארץ שווה לקנות כי כבר לא רואים פה את הדיסקים הישנים כמעט בחנויות. Live bootleg נמצא עכשיו במבצע של 39 ש"ח בלבד.שווה מאוד. ואם אתה מתעקש על כאלה שתוכל למצוא אז חוץ מ-Get a grip,nine lives ו-Big ones אין ללך הרבה מאוד אפשרויות... תקנה את Pump שהוא מצויין ו-Little south of sanity שהוא אלבום לייב כפול מצויין. כמובן האוסף האחרון שתוכל למצוא אותו בלי בעיה. והאלבום האחרון-Just push play. אם תמצא את Greatest Hits (אוסף אדמדם) אז זה יהיה מעולה לך כדי להכיר קצת את המוזיקה הישנה יותר.
 

Aerosmith

New member
יש לי את O yeah-ultimate hits..

young lost-aerosmith antology ויש לי במחשב שירים ישנים שלהם..אז אני דיי מכיר.. והקטע זה שפשוט לא ראיתי בארץ יותר ממה שיש לי :) חוצמזה שאת nine lives קניתי בארה"ב בכלל ב9 דולר מבצע :)..
 

AeroTom

New member
זה בגלל ש-

קשה כבר למצוא פה דיסקים מהראשון (73) עד Permanent vacation שיצא ב-87. מ-Pump ב-89 אז אפשר למצוא בדרך כלל. גם אני שקניתי את הישנים ככה לפני איזה 4 או 3 שנים לא מצאתי פה את Night in the ruts ואת Pandora's box שהיו האחרונים שחסר לי ואת שתיהם הזמנתי מאמזון.
 
למעלה