אם לא נעצרת בד"כ לא יטרחו.
יש כמה סיבות אפשריות לאי-עצירתך: 1. לא לזרו אותך בכלל. (נכון בעיקר למצב של קבוצת רכבים) 2. השוטר ויתר על עצירתך. (מהירות גבוהה מדי לעצירה בטוחה) (לא מאוד נפוץ, אין להם בעיה לקפוץ לכביש לפני מכוניות שנמדדו על 150, הם כנראה לא אוהבים במיוחד את החיים שלהם) 3. השוטר ויתר על עצירתך. (יא חננה, נראה לך שעל 110 באיילון השוטר יזיז את התחת השמן שלו? בזמן שיקח לו לרשום לך דו"ח הוא היה יכול למדוד 10 רכבים אחרים על 130++) 4. הממל"ז לא הצליח להינעל עליך (לשוטר יש פרקינסון, במקרה עברה ציפור באמצע, הרכב שלך שחור מט עם מכסה מנוע שטוח, וכו' וכו') 5. נסעת יותר מ-250 קמ"ש (גם לממל"ז יש מגבלות) אבל שים לב שידועים מקרים של רישום המספר ומשלוח דו"ח הביתה, ידועים לא מעט מקרים של רדיפה אחרי העבריין ועצירתו (ונסיון להדביק לו גם אי-ציות לשוטר), וכמו כן מקרים של זוג ניידות עם דיווח על העבריין הנמלט במכשיר קשר. אז כנראה שבכ"ז כדאי לעצור אם מסמנים לך.
יש כמה סיבות אפשריות לאי-עצירתך: 1. לא לזרו אותך בכלל. (נכון בעיקר למצב של קבוצת רכבים) 2. השוטר ויתר על עצירתך. (מהירות גבוהה מדי לעצירה בטוחה) (לא מאוד נפוץ, אין להם בעיה לקפוץ לכביש לפני מכוניות שנמדדו על 150, הם כנראה לא אוהבים במיוחד את החיים שלהם) 3. השוטר ויתר על עצירתך. (יא חננה, נראה לך שעל 110 באיילון השוטר יזיז את התחת השמן שלו? בזמן שיקח לו לרשום לך דו"ח הוא היה יכול למדוד 10 רכבים אחרים על 130++) 4. הממל"ז לא הצליח להינעל עליך (לשוטר יש פרקינסון, במקרה עברה ציפור באמצע, הרכב שלך שחור מט עם מכסה מנוע שטוח, וכו' וכו') 5. נסעת יותר מ-250 קמ"ש (גם לממל"ז יש מגבלות) אבל שים לב שידועים מקרים של רישום המספר ומשלוח דו"ח הביתה, ידועים לא מעט מקרים של רדיפה אחרי העבריין ועצירתו (ונסיון להדביק לו גם אי-ציות לשוטר), וכמו כן מקרים של זוג ניידות עם דיווח על העבריין הנמלט במכשיר קשר. אז כנראה שבכ"ז כדאי לעצור אם מסמנים לך.