שאלה לגבי אקדחי הלייזר של ניידות הת

wil

New member
אם לא נעצרת בד"כ לא יטרחו.

יש כמה סיבות אפשריות לאי-עצירתך: 1. לא לזרו אותך בכלל. (נכון בעיקר למצב של קבוצת רכבים) 2. השוטר ויתר על עצירתך. (מהירות גבוהה מדי לעצירה בטוחה) (לא מאוד נפוץ, אין להם בעיה לקפוץ לכביש לפני מכוניות שנמדדו על 150, הם כנראה לא אוהבים במיוחד את החיים שלהם) 3. השוטר ויתר על עצירתך. (יא חננה, נראה לך שעל 110 באיילון השוטר יזיז את התחת השמן שלו? בזמן שיקח לו לרשום לך דו"ח הוא היה יכול למדוד 10 רכבים אחרים על 130++) 4. הממל"ז לא הצליח להינעל עליך (לשוטר יש פרקינסון, במקרה עברה ציפור באמצע, הרכב שלך שחור מט עם מכסה מנוע שטוח, וכו' וכו') 5. נסעת יותר מ-250 קמ"ש (גם לממל"ז יש מגבלות) אבל שים לב שידועים מקרים של רישום המספר ומשלוח דו"ח הביתה, ידועים לא מעט מקרים של רדיפה אחרי העבריין ועצירתו (ונסיון להדביק לו גם אי-ציות לשוטר), וכמו כן מקרים של זוג ניידות עם דיווח על העבריין הנמלט במכשיר קשר. אז כנראה שבכ"ז כדאי לעצור אם מסמנים לך.
 

wil

New member
אתה בטוח? הייתי בטוח ש-250

טוב, בחזרה לסדנת השיפורים... תגיד, כמה כ"ס לדעתך צריך להוסיף לקורולה כדי שתסגור 350
האם הגיר האוטומטי יחזיק
האם חרת הליסינג תשים לב
 

Inoni

New member
ואני כבר התלהבתי שעם דאון פייפ אני

יכול להיות שקט יותר.... כי עכשיו אחרי 240 היא סוחבת קצת לאט יותר... ולוקח טיפונת זמן להגיע ל-250... כמו כל רכב הסגירה הסופית(שעוד לא נוסתה אצלי...) איטית יותר. ינון.
 

arielTsport

New member
מה הכוונה לא נוסתה?

כמה הרכב אמור לסגור? אתה יודע כמה הנתון אמור להשתנות אחרי השיפורים שלך? לדעתי שווה לבדוק...
 

Inoni

New member
זה לא נוסה כי הכבישים נגמרים...

במהירות של 240 קמ"ש אתה עובר ק"מ ב-15 שניות... אז להגיע ל-240 זה לא בעיה(כמה קל? - מהרמזור בגלילות לכיוון צפון ועד לגשר הראשון שמעל הפניה להרצליה פיתוח הספיק לי להגיע ל-240 ואז בלמתי כי היו טיפה מכוניות(3 בבוקר)...), אבל משם ועד לסגירה הסופית (כנראה 250+) אני מאמין שצריך לפחות חצי דקה וזה אומר שצריך עוד 3 ק"מ של כביש ישר עם תנאים מתאימים(כי כבר עוברים ק"מ בפחות מ-15 שניות וגם צריך לבלום)... אין ישורות כאלה כמעט בארץ. לסיכום, צריך ישורת כוללת של 4 ק"מ לפחות, רחבה (רצוי) ועם ראות טובה, בלי מכשולים בצדדים, בלי עיקולים כלל (גם עיקול רחב מפחיד במהירויות האלה) ובלי הבדלי גובה (שאפשר יהיה לראות עד לאופק)... וכמובן צריך שלא תהיה תנועה בכלל, אפילו לא רכב אחד, אני לא לוקח סיכונים, אז בשביל שלא תהיה תנועה אפשר לבוא ב-4 בבוקר למקום נידח... אבל לאן ??? ינון.
 

ceyal

New member
כביש הסרגל - 3 בבוקר

אני בעקרון לא עובר את ה 140 - 150 - אבל שם תוכל לנסות. 10 קילומטרים ישרים
 

arielTsport

New member
כביש 6, הכי טוב שיש

או אחד הכבישים בדרום הרחוק. כי זה באמת מעניין.... השאלה היא האם השיפור שווה את זה כי אתה ממילא לא מגיע למהירויות כאלה, כי אין איפה...
 

Inoni

New member
השיפור פשוט הוסיף כוח שהוסיף לתחושה

של הכוח... במילים אחרות, נדבקים יותר חזק למושב... וזה מה שרציתי, לא ממש אכפת לי מהירות סופית... נדיר שאני עובר את ה-200 (נדיר אפילו מעל 150), למרות שהרכב מאוד יציב ולא בעייתי לשליטה ובלימה גם מעל 200. בכביש 6 לא יצא לי ליסוע... אבל זה בעיה, כי למשל באיילון דאגתי לעשות נסיעה מנהלתית בשביל לבדוק שאין מכשולים או משטרה, אחרי זה עשיתי פרסה וחזרתי לאותו קטע ורק אז לחצתי... בפעמיים הראשונות היו מכוניות אז שוב האטתי ושוב עשיתי פרסה עד שבפעם השלישית התנאים היו טובים, הדלקתי אורות גבוהים בשביל לראות עד לסוף הכביש, בכביש 6 כל ההכנות יעלו לי 50 ש"ח...
ינון.
 

Inoni

New member
כן זה רעיון טוב.... חשבתי על זה פעם

שנדבר עם מכשירי קשר... ינון.
 
אני אנסה למצות את כל השאלות

1. במידה וסימנו לך לעצור לאחר שלזרו עלייך ולא עצרת יישלח הביתה דו"ח על המהירות בתוספת הזמנה לביה"מש בגין אי ציות להוראת שוטר במדים. 2. משבש הראדאר אינו חוקי בארץ ואסור ביבוא. כלומר שניתן להחרים את המכשיר ולפתוח למחזיק המכשיר תיק בגין הברחת מכס או/ו הכשלת שוטר. הכשלת שוטר זה כי מכיון שהמשבש בניגוד לגלאי שמזהיר את הנהג בפני מכמונת אלא משבש את הממל"ז וזה כבר בפרוש הכשלת שוטר. מבחינת החוק כל מעשה שיש בו משום הפרעה לשוטר מלבצע את תפקידו הוא הכשלת שוטר.כך היה במשפט שדיברו עליו פה שהנהג הגיע לעיסקת טיעון והורשע רק בהברחה ואחזקה של חפץ האסור ביבוא. 3. יוסי שכחת לציין את מהירותך ובאיזה כביש זה היה. 4. לגביי כך שהשוטר חייב להראות את המהירות לנהג יש לה מספר סייגים. הם נוצרו למיקרה שנהג לא עצר ובטח לא מגיע לו פרס על כך(ביטול הדו"ח). ראיתי כבר מקרים של נהגים חכמולוגים שסירבו לבוא לראות את המהירות שלהם במכשיר כי חשבו שכך לא ירשם להם דו"ח(באסה להם הם קיבלו את הד"וח בכל זאת).
 

יוסי212

New member
פרטים נוספים:

הארוע קרה בכביש הערבה, השוטר התחבא מאחורי כל מיני סלעים בצידי הדרך בשביל להסתיר את עצמו, ככה שברגע שהוא כן נראה, הוא היה באותו קו של הרכב שנסע ב-140 קמ"ש בערך, קח שגם לראות את סימון השוטר (לאחר שהוא יצא לכביש) נדרשו עיניים חדות, לזהות למי באמת הוא מסמן, ולעצור מכל מהירות, אפילו 100, יש מרחק בלימה תקין, בייחוד שיש אחריך מכוניות נוספות. לא הייתה לנהג כוונה לא לעצור, פשוט לא הייתה לו אפשרות בנסיבות שנוצרו.
 

falou

New member
ת'שמע, אני הייתי עוצר.

להתחיל שרשרת אירועים שעלולה להסתיים במרדף משטרתי לא שווה את הכסף+הנקודות ואפילו שלילה. קצת פרופורציה...
 

falou

New member
פשוט לא נכון

"...בניגוד לגלאי שמזהיר את הנהג בפני מכמונת אלא משבש את הממל"ז וזה כבר בפרוש הכשלת שוטר. מבחינת החוק כל מעשה שיש בו משום הפרעה לשוטר מלבצע את תפקידו הוא הכשלת שוטר." 1. קיומו של משבש ברכב לא אומרת שהוא פעל, גם אם אחזקתו איננה חוקית לפי חוקי המכס, ואין די להוכיח את קיומו על מנת להוכיח 'הפרעה' 2. לא כל מעשה שיש בו משום הפרעה לשוטר נחשב להכשלת שוטר במילוי תפקידו. 3. גם שימוש פעיל ומוכח במשבש איננו "בפירוש" הכשלת שוטר משום ששום בית משפט לא פירש זאת עדיין כך. המשטרה הגיע לעסקת טיעון מסיבותיה היא, והתביעה יודעת למה...
 

ceyal

New member
../images/Emo45.gifצודק

הרי גם גלאי רדאר בסופו של דבר מפריע לשוטר מלמלא את תפקידו לא כך?
 

wil

New member
חוקי המכס? המכשיר בכלל נמכר בארץ../images/Emo70.gif

 

falou

New member
אבל האם הוא עבר דרך המכס?

עזוב, זו בדיחה. אני מכיר מישהו שייבא טלפון אלחוטי שאיננו תואם את תקנות משרד התקשורת. גם הוא עבריין פלילי מסוכן...
 

wil

New member
אחד? חובבן.

יש לי חבר שטס לחו"ל בערך פעם-פעמיים בחודש וכל פעם הוא מביא 2-3 טלפונים לפחות. עד היום הוא הביא לפחות 4-5 מכשירים 900 מגהרץ (השאר חוקיים - 2.4 ג'יגה) אגב לדעתי ה-900 יותר טוב כי אין כמעט הפרעות מטלפונים של שכנים... בגלל שזה לא נמכר בארץ
 
למעלה