שאלה לגבי הבעיה הדמוגרפית

צאק די

New member
החרדים, ברובם הגדול, הם אנטי-ציוניים השוללים

את קיומה של המדינה. ככה שלפני שיהיה לנו רוב ערבי [וכמו שאמרתי, במחוז הצפון כבר עכשיו יש כזה, ובקרוב גם במחוז הדרום, תודות לבדואים] יהיה לנו כאן רוב אנטי-ציוני.
 

מתודי

New member
כבר לא,היו רוצים לראות שהמדינה והעם יותר

דתים אבל כבר לא שוללים את קיומה של המדינה,הם עדיין יכעסו אם תגיד להם שהם ציונים ועדיין יעשו פרצוף חמוץ על כל מיני דברים של המדינה אבל ההכרה שלהם שלפחות מצד התועלת הם חייבים לתמוך במדינה מתחילה לחלחל. היום כבר הרבה פחות לגיטימי להעלים מס בחברה החרדית כשפעם זה היה בגדר מצווה,מחזורי הגיוס לנח"ל החרדי גדלים גם בכמות וגם באיכות(לא רק הנושרים אלא גם כאלו שיותר הולכים בתלם החרדי),היום חרדים אומרים ש"מי שלא לומד חייב להתגייס" כשפעם זה היה "אל תתגייסו" ועוד.
 

Leibovitz

New member
החברה הערבית בישראל אינה חד גונית

למשל אצל הערבים הנוצרים שיעור הילודה קטן משיעור הילודה של יהודי ערי הפריפריה. לנוצרים היום יש בד"כ -3-2 ילדים. גם המוסלמים בצפון הולכים ומולידים פחות ופ]חות ולהם יש כ-4 ילדים למשפחה, דבר שעדיין הוא קרוב לממוצא היהודי במרכז הארץ. הבדואים הם יצרני הילדים הגדולים ביותר, אבל הם גם החלק הקטן ביותר בקרב המוסלמים. אצלם משפחה ממוצעת מגיעה ל-7-8 וגם הם במגמת ירידה. ככה זה עם הדרוזים, הצ'רקסים ומה שבינהם. דווקא אצל היהודים המגמה נשמרת - חילוניים עירוניים מולידים 3-4 ילדים, דתיים לאומיים 4-6, וחרדים 7-8 ולא ניכר שלפחות בכוונת החרדים לרדת. הם עתודת כח האדם שלנו בעוד דור או שניים.
 

צאק די

New member
אני דווקא שמעתי שעל פי הסטטיסטיקה

ממוצע הילודה בחברה היהודית נע בסביבות ה-1.7, לעומת החברה הערבית [בישראל] שהממוצע שלה נע בסביבות ה-5.3 [במידה ויש נתונים אחרים, אשמח לראותם]. אצל הבדואים בדרום יש לא מעט מקרים של עשרות ילדים לאב [כאשר אותו אב מנהל יחסי מין עם כמה נשים לפחות], וכך יוצא שבנאדם אחד משכפל את עצמו ל-30-40 אנשים. עשה חשבון כמה זה יוצא במידה ויש אלפיי אבות כאלו, שמשכפלים את עצמם בצורה כה חדה.
 

StrengthHonor

New member
יש בעייה עם ילודה גבוהה כזאת לאורך זמן

השטח שאנחנו חיים עליו לא מכיל מספיק משאבים ובכלל מקום לאוכלוסייה גדולה כזאת , ככה שעדיף להתמודד עם הבעייה הדמוגרפית בשלילה ולא תחרות. במילים אחרות מישהו יאשר כאן עידוד הגירה , בסופו של דבר או משהו הרבה יותר כואב , וזה בלי קשר למי שאמור להגר.
 

Leibovitz

New member
אין בעייה של שטח

למשל בניו יורק חיים פי שניים אנשים על שטח כמו גוש דן.
 

StrengthHonor

New member
ומי מכלכל אותם?

המשק החקלאי בצפון והתעשייה בדרום ובמערב על שטח בTOP 5 בעולם עם אקלים מושלם כמעט בכל מקום.
 

StrengthHonor

New member
והחברה האלה טריטוריאליים ביותר אגב

הכריזו מלחמה על גרמניה אחרי שזאת ביקשה לחבור למקסיכו כדי לכבוש בחזרה את טקסס. make no mistake אפילו השמאל החדש^2 (זה אחרי המלחמה בעיראק שנוצר מההיפים) לא יבליג לשום דבר , הקומוניסטים הם היחידים שכן אבל כולם יודעים שהכל מתהפך ברגע שהם שולטים במדינה כי הם כוחות השלום ולכן להם מותר לפוצץ את הכל בלי לתת חשבון.
 

OnlyNick

New member
יש בארץ עקרון מאוד פשוט

כל דבר שלא יקרה בקדנציה של השלטון הנוכחי- אינו מוגדר כבעיה. השלטון הבא כבר יצטרך לשבור את הראש לגבי העניין... הבעיה הדמוגרפית כיום ובטווח הקצר אינה מאיימת, אך אנו הולכים בנתיב ידוע מראש שבו, תוך כמה עשרות שנים, אכן נגיע למצב שבו האוכלוסיה הלא-יהודית תהווה רוב האזרחים במדינה. זה משהו בלתי נמנע, אך מכיוון שזה יקרה עוד זמן רב אנשים מעדיפים לטמון את הראש בחול. הסיבה השנייה לחוסר הרצון לדון בבעיה זו היא הידיעה שהפתרון הוא מאוד כואב: או וויתור על שטחים בעלי אוכלוסיה ערבית משמעותית(וזה כולל שטחים בתוך הקו הירוק כדוגמת הגליל) או טרנספר במתכונת זו או אחרת. כמובן שהאופציה הראשונה כלל לא באה בחשבון ואילו האופציה השנייה לא ברת ביצוע על ידי שלטון חלש וכמו כן עלולה להיות בעלת השלכות גיאו-פוליטיות מרחיקות לכת שאף אחד לא רוצה לקחת עליהן אחריות.
 
ההשלכות המרחיקות לכת של האופציה השנייה

גרועות יותר מההשלכות של התנהגות בת יענה ואי טיפול במצב? הרה אם האוכ' הלא-יהודית תהיה הרוב, אין מנוס מלטרנספר אותם. ורצוי לעשות זאת לפני שנגיע לנקודת האל חזור.
 

StrengthHonor

New member
מכירים את משל בישול הצפרדע באיטיות?

הטרנספר שקול לקפיצה למים חמים יותר שמתקררים.
 

OnlyNick

New member
כמובן שככל שמחכים- כך הפתרון סבוך יותר

הבעיה שאני לא רואה באופק מנהיג חזק מספיק שיטפל בבעיה הזו ברצינות ובנחישות.
 
רק תחשוב שאם היה וקרה והגענו למצב כזה

,ועשינו טרנספר, אותו מנהיג יחשב בשביל הדורות הבאים כאחד מראשי הממשלות הכי טובים. פעולה כזו ללא ספק תכניס אותו לפנטיאון של גדולי האומה.
 

onlytrue

New member
ילודה 2004:יהודי:2.7מוסלמי:4.4

משפחה ישראלית ממוצעת: 2.9 ילדים נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה ל-2004: האם היהודייה יולדת בממוצע 2.9 ילדים. הלידה הראשונה: בגיל 26.4 דפדף בחדשות דליה מזורי 31/8/2005 8:00 שיעור הילודה בישראל מגיע ל-2.9 ילדים לאשה בממוצע, יותר מהמקובל במדינות המערב ואף יותר מהמקובל בחלק מהעולם המוסלמי - כך עולה מנתוני שנת 2004 שפרסמה אתמולהלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. בשנה שעברה נולדו בישראל 145,207 תינוקות - 69% מהם לנשים יהודיות, 25% לנשים מוסלמיות, 3% לנשים שדתם לא סווגה במשרד הפנים, 2% לנשים דרוזיות ו-1% בלבד לנשים נוצריות ערביות. מספר הילדים הממוצע לאשה במגזר היהודי עלה מעט והגיע ל-2.7 ילדים ב-2004. אבל במגזר הדרוזי חל מהפך של ממש: ב-1990 היה מספר הילדים הממוצע לאשה 4.1, ואילו ב-2004 הוא ירד ל-2.7 בלבד , בדומה למגזר היהודי. ירידה ברמת הפריון היתה גם בקרב המגזר הערבי-נוצרי - מ-2.7 ל-2.2 ילדים . שיעור הילודה במגזר הערבי-מוסלמי הוסיף להיות הגבוה ביותר והגיע ל-4.4 ילדים לאשה, אך עדיין מדובר בירידה לעומת 4.7 ילדים ב-2000. נוסף על כך, מדובר בשיעור נמוך יחסית בהשוואה ל-5.6 ילדים בממוצע שיולדת אשה ברשות הפלשתינית.
 

onlytrue

New member
יש 1.5 מיליון ערבים ביו"ש וכמליון בעזה../images/Emo70.gif

המחקר מתעד טעויות חמורות של הלמ"ס הפלסטינית ושל גורמים ישראלים המתבססים על הלמ"ס הפלסטינית. המחקר גם מתעד מומנטום דמוגרפי יהודי, המומחש ע"י רוב יהודי מוצק וארוך טווח של 67% מערבית לירדן, ללא רצועת עזה, בהשוואה למיעוט של 8% ב-1900 ו-33% ב-1947 בין הירדן לבין הים התיכון. מספרם של ערביי יו"ש "מנופח" ב-70%, והיקף ההגירה השלילית הממוצעת לשנה מיו"ש (במיוחד) ומעזה – מאז 1950 – הוא יותר מ-10,000. מספר הלידות היהודיות ב"קו הירוק" עלה מ-69% מסך הלידות ב-1995 ל-74% ב-2006 ו-74.5% ב-2007! פער הפריון הערבי-יהודי ירד מ-6 ילדים לאישה בשנות הששים ל-0.8 ילדים ב-2006. לראשונה מ-1948, קיים שוויון בין שיעור הפריון הערבי (הנמצא במגמת ירידה) והיהודי (הנמצא במגמת עלייה) בירושלים – 3.9 ילדים לאישה!
 

בן 2407

New member
הנתון העיקרי הוא: לידת אם יהודיה 2.9

לעומת 4.4 לאישה המוסלמית. מכאן שישנה בעיה דמוגרפית בתוך תחומי מדינת ישראל. ואת דבריו של יורם אטינגר הטוען שאין בעיה דמוגרפית לישראל, לא ניתן להבין כלל.
 
יורם אטינגר מפריך את נבואות הזעם של אמנון

סופר ושאר דמוגרפים תעמולנים שאומרים שעד שנת 2020 היהודים יהיו מיעוט. אם אתה יודע מה הממצאים של דמוגרפים סמולנים, ואז אתה קורא אתה ממצאיו של יורם אטינגר, אתה מבין שאותה בעיה בכלל לא קיימת.
 
למעלה