שאלה לגבי הפרוצדורה לאישור ניתוח ע"י קופ"ח

שאלה לגבי הפרוצדורה לאישור ניתוח ע"י קופ"ח

שלום,
אני מבוטחת פלטינום בקופ"ח כללית, בעלת BMI של 41. פניתי לרופאת המשפחה בבקשה להמציא הפניה לכירורג לניתוח שרוול, שבו אני מעוניינת, אך היא אמרה שהיא יודעת להפנות רק לטבעת, ולא יודעת איך הפרוצדורה של ניתוח שרוול מתנהלת.
האם יש הפניה לכירורג מיוחד? לאן היא אמורה להוציא את ההפניה?
בנוסף, אשמח לקבל פרטים על המשך הפרוצדורה - איזה בדיקות עלי לעבור טרם הניתוח, כמה זמן זה לוקח בדר"כ וכדומה.

תודה רבה לכל העונים!
 

אופירA

New member
מנהל
את לא צריכה הפניה מרופא המשפחה.

פני לכירורג וקבעי תור לייעוץ.
גשי למשרד הקופה שבסניף שלך, ושאלי את המזכירה האחראית אצל איזה מנתחים מותר לך להתנתח בשרוול, ואילו בדיקות הקופה דורשת ממך.
אם היא לא יודעת - שתברר. היא זו שצריכה לתת לך מענה מלא, ובסוף התהליך - טופס התחייבות (טופס 17).
 

גברת ע

New member
אני יודעת שהשתנו קצת הנהלים בכלליתא

אבל הנה בערך מה שאני עשיתי לפני הניתוח.
דבר ראשון קראתי כל מידע אפשרי בפורומים השונים ובאינטרנט על הניתוח עצמו ועל המנתחים.
פניתי למוקד של כללית יש מוקד ניתוחים דרך כוכבית 2700 והם שלחו לי רשימה של רופאים שמוכרים על ידי הכללית ואפשר להתנתח דרכם בפרטי.
במקביל פניתי לשלושה מנתחים וקיבלתי מהם רשימת בדיקות שצריך לעשות ועם הרשימה הזאת פניתי לרופא המשפחה שיתן לי הפניות לכל הבדיקות.
בסופו של דבר נפגשתי עם פסיכולוגית ודיאטנית (סדרו לי את המפגש דרך המנתח שבחרתי) ומכיוון שעשיתי בפרטי המזכירה של המנתח דאגה לקבל טופס התחייבות מהקופה ותוך שבוע מהיום שנפגשתי עם המנתח התנתחתי, כל התהליך לקח לי בערך חודש וחצי.
מבחינת כסף אם את עושה את זה בציבורי את משלמת רק על טופס 17 , הפרוצדורה קצת שונה ואת צריכה קודם להגיע להרצאה ורק אז את מקבלת את רשימת הבדיקות ותור למנתח, בפרטי אני שילמתי 1500 שח השתתפות עצמית, אחרי הניתוח שילמתי על הסיכות והציוד הרפואי לבי״ח שמתוך זה קיבלתי 90% החזר, אבל אני חושבת שהם שינו קצת את הסכומים אז תבדקי קודם.
 
למעלה