שאלה לגבי מצלמת רנטגן דחוףף...

  • פותח הנושא pic4u
  • פורסם בתאריך

pic4u

New member
שאלה לגבי מצלמת רנטגן דחוףף...

נאמר לי שהיתה בעבר מצלמה של סוני שהיו בה תכונות של מצלמת רנטגן (ואז היתה שקיפות של בגדים)....האם אכן היתה מצלמה כזאת?...נאמר לי שהורידו אותה מהמדפים ואם כן איפה אפשר להשיג אותה???
 
פיקטור לpic4u -פיקטור לpic4u -שומע?

עבור... כמובן שגם אותי מענינת התשובה - מזכירה לי כתבה שקראתי על החופש הפרטי שנשלל מאנשים,אפילו ברחוב, כשהם מצולמים על ידי כל אחד,ותמונתם יכולה להיות מוצגת בכל מקום-גם באינטרנט,ולעיני כולם. לא רוצה לחשוב מה קורה כשהם מצולמים ללא בגדים
לדעתי,מצלמה המאפשרת צילום מתחת לבגדים, היא לא רק חדירה לצינעת הפרט אלא ממש פגיעה - וצריך להוציא אל מחוץ לחוק.ולאסור מכירתה לציבור הרחב.
 
אכן היתה מצלמת וידאו כזו..

מדובר במצלמת וידאו של חב' סוני , שאינני זוכר את שם הדגם. מה שקרה.. הם שמו איזושהי תכונת צילום לילה עד כמה שזכור לי. ואם הפעלת את המצלמה ( גם באור יום ) בתכונה הנ"ל.. המצלמה נהגה " להפשיט " את המצולמים.. ולהבליט את בגדיהם התחתונים אם היו למצולמים כאלה.. וכן.. היו גם כאלו שצולמו ברחוב ש.. לא לבשו כלל בגדים תחתונים.. זה לא בדיוק רנטגן.. זה די דומה לפוזיטיב ונגטיב בפילם, רק בתנועה.. היות וזה צילום וידאו התוצאה היתה מביכה. לאחר שלא מעט אנשים צולמו בעיקר ברחובות ניו יורק כך.. הוגשה תלונה לחב' סוני שהפסיקה את יצור המצלמות הנ"ל או יותר נכון הפסיקה לשים במצלמותיה את התוכנה שגרמה לתופעה הזו, המצלמות הורדו כמובן מהמדפים. כיום ניתן להשיג מצלמות אלו רק אם תיתקל במי שמוכר שברשותו יש כזו.. ויש לא מעט מצלמות שכאלו ברחבי העולם.. וגם בישראל..
 

PITBULL

New member
לפי מה שאני זוכר הבעיה היתה רק

בבגדים רטובים כלומר בים או בבריכה וזאת בגלל הבדלי החום שהמצלמה קלטה כאשר היתה מכוונת לצילום לילה , אבל יכול להיות שאני לא זוכר טוב.
 
לא רק רטובים.. בגדים בכלל

אם צולמת בג'ינס... בנקל ראו את תחתוניך.. ואף מעבר להם.. המצלמה ממש עשתה " שיקוף"..
 

Shadocan

New member
ראיתי באיזשהו אתר של ציוד כזה ריגול

או משהו כזה לא זוכר מצלמות נסתרות ושטויות כאלה היה עדשה שמרכיבים על המצלמה וזה לא קולט בגדי נילון..
 

טירקל

New member
חכה רגע אני מביא לך

לינק למקום שבו אפשר לקנות את הדבר הזה... חכה שניה
 

טירקל

New member
הנה

https://www.tymond.com/shop/product_data.asp?id=571&Quant=1&Vendor=1 בספק כמה זה עובד, אבל עדיין...
 

ted

New member
כל המצלמות של סוני עם ראיית לילה

מאפשרות את זה. גם כיום, אלא מאי - סוני ביטלה את את האפשרות לצלם איתן ביום. מה עושים? מרכיבים פילטר אינפרא אדום (נראה כמעט שחור) על המצלמה, והמצלמה חושבת שהיא מצלמת בלילה. לכל המציצנים - זכרו, זו עבירה על החוק, אז אם תיתפשו - תוכלו לצלם את סורגי הכלא מבפנים!
 

PITBULL

New member
שאלה

האם גם במצלמות יש האקרים ? במחשבים יש , בXBOX יש האם אפשר להעצים תכונות של מצלמות שהן בעצם פועלות על בסיס תוכנות ?
 

ted

New member
לא מאמין שאפשר. הכל סגור בקושחה

וקשה מאוד לחדור לקרביה. חוצמזה, בייט אחד לא נכון הופך את המצלמה למעצור לדלת.
 
למעלה