שאלה לגבי קניית ויברטור

Ayaan

New member
שאלה לגבי קניית ויברטור

היי,

אני בת 23 והסקס הראשון שלי היה מאוד כואב,
מאז כמעט כל חדירה שהייתה לי הייתה כואבת, לדעתי בגלל הטראומה.
אני חושבת שאם אני אנסה חדירה עם שליטה מלאה על הקצב והכל, כלומר בעזרת ויברטור, אני אוכל להתגבר על הטראומה ומקווה להצליח להנות מחדירה עם בן זוג בהמשך...

אז אני מבקשת המלצה לויברטור שיכול להתאים.

מאוד חשוב לי גם ההיגיינה והאיכות. קצת מפחיד אותי להכניס לגוף מכשיר חשמלי או כל דבר אז אם אפשר קצת להרגיע אותי בעניין או לפחות להפנות אותי למקור מידע מהימן.

אני גם רוצה שזה יישלח בדואר בצורה דיסקרטית , כלומר שלא יהיה רשום על האריזה ׳ארוטיקה בע״מ׳ למשל... מצד שני אני מפחדת לקנות מאיביי ואתרים כאלה.
 
ויברטור ראשון

שלום לך,
חוויה כמו שתיארת אכן יכולה להשאיר סימנים בדמות התכווצות לא רצונית, חששות וחוסר יכולת להירגע וליהנות. בהחלט יכול להיות שמה שאת חווה עכשיו זה כתוצאה מכך.

אכן, חדירה עם ויברטור כאשר השליטה בידייך, יכולה לעזור לך להתגבר על הקושי ואף ליהנות מאוננות ומקיום יחסי מין עם בן זוג.
שימוש בויברטור הוא בטוח ומליוני נשים בכל העולם נהנות ממנו ומגיעות לסיפוק.
אני ממליצה לבחור לך ויברטור, מחברות ידועות (למשל חברת Fun Factory, שאת מוצריה ניתן למצוא ברוב החנויות האינטרנטיות) בגודל קטן או בינוני, שתרגישי איתו בנוח ושיהיה עשוי מסיליקון היפואלרגני, שהוא נעים יותר לשימוש וגם קל מאד לניקוי.
בחרי חנות אינטרנטית שרשום בה בבירור שהמשלוח דיסקרטי, מציעה לך לבחור חנות ותיקה ומוכרת בארץ, כך שבמידת בצורך יהיה לך עם מי לדבר.

לכשיגיע הויברטור, אני מציעה לך להתחיל לבד, בקצב שלך, באוננות בעזרתו ורק לאחר שתכירי יותר טוב את עצמך ותהיי רגועה ונינוחה, אז להמשיך לקיום יחסי מין מלאים, באופן שאת יודעת שמתאים לך.
 

Ayaan

New member
תודה רבה, הזמנתי

הזמנתי אחד של פאן פקטורי שרשום עליו שהוא למתחילות וגם ג׳ל סיכה..
תודה על התגובה הרגעת אותי קצת, מקוה שיהיה בסדר.
 
שיהיה בעונג רב


 
למעלה