שאלה לגבי ריצוף דק ...לבעלי ניסיון

or101

New member
שאלה לגבי ריצוף דק ...לבעלי ניסיון

יש ברצוני לבצע חיפוי דק בשטח של כ 40 מ"ר מס' שאלות 1. סוג עץ מומלץ לרכישה . 2. האם דורש תשתית יציקת בטון מתחת לדק . 3. האם ניתן לביצוע עצמי לבעל ידיים ימניות . 4. והכי חשוב כיצד מתנהג בשמש הישראלית הקופחת , וכיצד מתנהג לאורך זמן בסביבה של השקייה . 5. עלויות משוערות כולל אביזרים נילווים. תודה מראש .
 
בנית דק אתיחס למה שאני יכול לענות,לגבי עלויות תצטרף לברר בעצמך. העץ המומלץ הוא עץ אורן שעבר טיפול נגד מזיקים ,ויכולת עמידה משופרת ברטיבות. את העץ ניתן לזהות לפי הצבע הירוק שהוא מקבל לאחר הטיפול. לגבי לכה ע"ג העץ, יש הטוענים שהטיפול מספיק.ואחרים אומרים שעקב תנאי האקלים בארץ ממולץ להגן גם עם לכה. אישית, הייתי ממליץ גם לצפות בלכה עמידה לתנאי חוץ. בנית דק דורשת תוכנית ,אין צורך בתשתית בטון. אך יש לבסס את העמודים שאלהם תתחבר המסגרת ,שעליה תפרוס את הדק. אם יש לך גישה ויכולת. הייתי ממליץ לך להסתכל בתוכנית "כוח גינון" שמשודרת בBBC PRIM מידי שבוע.כמעט בכל תוכנית בונים שם דק .ואפשר לראות את תהליך העבודה.
 

or101

New member
אתה יכול לפרט בנושא ביסוס העמודים

האם יש צורך בהטבעת הקלונס לבור עם יציקת בטון
 
דק ארבעים מ"ר זה שטח גדול.אם הדק הולך להיות בגובה מעל הקרקע.יש לתכנן מספר קלונסאות. מכוון שאין לי נסיון הנדסי בחישובים,לא אתן לך עצות בנושא. אתה צריך להתייעץ עם מהנדס בניין,אבל שיהיו לך קודם תוכניות. יש באינטרנט לא מעט תוכניות בנושא.צריך רק לחפש.
 
למעלה