שאלה לי אליכם...

שמוצקין

New member
ת'אמת ...כל ענין ההלחצות נראה לי

נורא כוחני...בעצם זה כמו סוג של סאדו נפשי מאין מצב שחלק מהנאה נובע מתחושת שליטה בבן הזוג.... אבל זה שוב מחזק את דעתי שמין הוא דבר רגשי ..גם אם הרגשות קצת מעוותים.
 

free soul

New member
שאלה לי אליכם...../images/Emo103.gif

יש לי שאלה אם שוכבים עם מישהו (יזיז) והוא לא יכול ליגמור בגלל "שאת מלחיצה אותי!" מה זה אומר??? תודה מראש...
 

דנטל

New member
קורה לי הרבה

כי אני באמת מלחיצה אותם, אבל אז הם מרגישים חייבים לחזור כדי להוכיח לי שהם בדרך כלל לא מפשלים, ואז אני מקבלת אחלה מנה. בקיצור, לפעמים אני מלחיצה בכוונה...
 

Crossface

New member
שובבה דנטל

חוץ מזה, אם היה טוב למה שהוא לא יחזור? למה להלחיץ?
 

דנטל

New member
זה לא העניין שיחזור או לא

מעניין את התחת שלי אם יחזור. העניין הוא שאם הוא חוזר שיתאמץ יותר ממה שהוא רגיל. חוץ מזה, אני מלחיצה את אלה שלחוצים מלכתחילה. מי שבא בבטחון, מביא איתו אחלה מנה כבר בפעם הראשונה. מי שכבר לחוץ, הוא כזה שחצי מהזמן נצטרך להשקיע בזקפה שלו, במקום להשקיע בי. הביאו אותי לעולם כדי לענות את הגברים ולהנות את עצמי.
 

דנטל

New member
ממש לא

כידוע, מי שלא מתאים לו מוזמן לעוף מהחיים שלי. הגברים שלי יודעים בדיוק למה לצפות, והם מהסוג שאוהב להעניק ופחות לקבל. אם היה מדובר במישהו שאני אוהבת, אז יותר הייתי מסכימה איתך, למרות שלא לגמרי, אבל לא מדובר בקשר מהסוג הזה. ואני בחיים לא אפנים משהו, כשמשהו אחר לגמרי עושה לי טוב ומשרת אותי נאמנה. למה מי מת?
 
חוסר הבטחון שלך צועק...

וכדי שלא תעלבי או שתחשבי שאני מנסה ל"רדת" עליך, פשוט אסתום. רק דעי לך דבר אחד, בחיים הכל חוזר בבומרנג...
 

דנטל

New member
לא הבנתי את הבעייתיות בחוסר בטחון

כך שלא רלבנטי להגיב אם אני "סובלת" מהתופעה הזו או לא.
 

דנטל

New member
אני המגיהה הראשית

ואתה צריך לתקן את המלה "מהגהה"
. חוץ מזה, מלים לועזיות אפשר לכתוב איך שרוצים. איך אני אוהבת את העבודה שלי - במיוחד את העבודה האמתית שגם משלמים לי לא רע על לעשות הגהות. אם כבר מדברים על העבודה האמתית, עוד מעט אני מסיימת אותה להיום והולכת לעבודה אמתית אחרת שבה אני לא צריכה לעשות הגהה, אלא עושים הגהה עלי. שתי עבודות ביום יהרגו אותי, אבל לפחות בבית אני לא צריכה לעבוד קשה
.
 

oren351

New member
לדנטל ....הבישנית צודקת

משלוש שיחות שלי איתך שאכן היו מחרמנות בטירוף עקב הפתיחות שלך אכן נובע ממך חוסר ביטחון מדהים......ולו רק עקב המראה ומי כמוני מבין בזה.....הרי בסופו של דבר כולנו פה חסרי בטחון לא?.....כי אחרת לא היינו מזיינים את השכל פה אלא יוצאים לשם ומחפשים מישהי או מישהו להזדיין ולא סטוץ ל-10 דקות ושלום .....משיהו שישקיע בי ומישהו שאני ישקיע בה.....באותה מידה....ומישהו שלא ילחיץ ולא ילחץ.........
 

דנטל

New member
לקח לי שעות לזכור מי אתה

תסתכל על השעה שכתבת את ההודעה ותסתכל על השעה שאני עונה. הסניליות הזו מתחילה ממש להפחיד. בכל מקרה, אני חוזרת ואומרת שאני לא מבינה את הבעייתיות בחוסר בטחון. להפך - אני רואה בעייתיות ב- OVER בטחון. אוי ואבוי אם הייתי סובלת מהמצב ההפוך, הרי גם ככה אומרים לי שאני תופסת תחת.
 

דנטל

New member
אני בטוחה שהיית מתה להאיר את עיני

לא רואה סיבה לכך. אני מבטיחה שאם יום אחד אני לא אהיה מאושרת במה שאני, אני אזכור אותך. גם מבטיחה לא לפנות אליך אפילו אז (נראה לי שאני מטרידה אותך כבר עכשיו, אז נחסוך לך את זה בעתיד). בכל זאת, תודה על דאגתך.
 

רוזיA

New member
תחסכי לה מבוכה?!?! יש מילה כזאת?

ביישנית מה את רוצה מי איתנו הניק שלך רק מבקר פה אנשים ביישנית הבנו כבר שאת לא.... ואיזה יומרנות מי צידך את חוסכת? חוסכת מי מתי בדיוק ... תעזבי תשטויות רדי עלינו לעם אנחנו לא נושכים!
 
למעלה