שאלה לי אליכם...

דנטל

New member
גומז - אני אסביר

אבל אני חייבת להתחיל בהערה - לדעתי, אצל כל אחת זה יתבטא אחרת. לכן, ההסבר שלי הוא איך אני מלחיצה אותם. קודם כל, ידידים שלי אמרו שהם תמיד לחוצים יותר בפעם הראשונה. במקרה שלי, מגיע גבר שיודע כבר מהדיבורים קודם, שאני אומרת את האמת בפרצוף. כלומר, אם הוא לא יהיה זיון טוב בעיני, הוא ידע. היש משהו יותר מלחיץ בזיון עם מישהי חדשה, מאשר שהיא בסוף הזיון תגיד לך שהיה חרא? עכשיו תנסה לשמור על זקפה כשהדאגה הזו מתרוצצת לך במח, שהוא הוא האיבר שאמור לגרום לך לזקפה מלכתחילה. בכל מקרה, היום אני משתדלת להלחיץ פחות, כי זה כבר לא כיף כמו פעם. יש לי הנאות אחרות.
 

gomez

New member
לא קרה לי אף פעם ../images/Emo11.gif

אגב, אם זה היה זיון אנאלי והיה חרא אז זה לא באשמתו
 
אוי ואבוי

באמת? זה נשמע רע מאוד.כי אני תמיד חשבתי שסקס זה בעניין של שיתוף פעולה. אבל האמת היא שאני לא כל כך מאמין לך - נראה לי שההסבר הרבה יותר פשוט - כשלא עומד לו את נעלבת, את חושבת שהוא לא רוצה אותך ואת נתלית בתירוצים שלו כדי לצאת מזה טוב. "אני מלחיצה אותו כי זה מה שאני רוצה"? - נו, באמת.
 

oroy1

New member
קצת פתטי..

אל תקני את זה - יש סבירות שהיזיז הזה קצת נטול בטחון עצמי ולכן הוא מרשה לעצמו להטיל אחריות על צד שני... אם את מרגישה שאין בינך ובין לחץ דבר - אז וודאי שאל תושפעי מנסיונו להטיל האחריות עלייך.. מעבר לכך - לפעמים כל השאיפה היא שאנחנו - הגברים נגמור קצת הרבה יורת לאט - לא????????
 

דנטל

New member
לגמור יותר לאט זה אחלה

אבל ברוב המקרים של "את מלחיצה אותי" זה בכלל לא עומד (או חצי עומד והורג מכאבים), כך שאף אחד לא גומר בסוף.
 
לא אוהב לחץ

נכון שזה יגרום לגבר לרצות להוכיח את עצמו.. אבל אצלי זה פשוט גורם לי לא לרצות את המלחיצה... אוהב לקחת את הקצב שלי ולתת 100 אחוז ויותר - בלי לחץ... זה גם הרבה יותר כיף... סקס זה לא תעשיה... אלא עונג צרוף, אומנות.... ככה אני רואה את זה
 
למעלה