שאלה לי לכולכם. חייבת לדעת.............

goddess26

New member
שאלה לי לכולכם. חייבת לדעת.............

אני חייבת לשמוע מה דעתכם............. כל הגברים בוגדים ?!?!?! או שזה חארטה ??? יש פה גברים שיכולים להגיד לי באמת ובתמים שמעולם לא בגדו באישה שאיתם ?!
 

dan181

New member
באמת ובתמים מעולם לא הסתכלתי על אחרת כשהייתי

עם מישהי, מעולם...
 

goddess26

New member
אפשר לשאול.....

בן כמה אתה וכמה זמן הייתה המערכת יחסית הכי ארוכה שלך ? (סקרנות...)
 

Vdrums

New member
סטיגמה מטומטמת. זה כמו שאני אגיד שכל הנשים

לא יודעות לנהוג. אני בקשר כבר 3 שנים. לא בגדתי.
 

goddess26

New member
שמחה לשמוע את זה....

שלא תבין לא נכון, זה לא שאני טוענת שזה ככה ונקודה. אבל אני שואלת כי יש לי בעיה מאוד קשה עם זה בחיים. אני חיה ונושמת את זה. מפחדת מזה נורא. ואיפשהו, בגלל כל מיני סיבות מהעבר הרחוק (אבא, חבר ראשון ועוד ועוד ועוד)... פשוט הכנסתי לראש שלי שזה ככה. והיום מאוד קשה לי עם זה.......
 

Vdrums

New member
אז תחשבי קצת יותר חיובי מזה ואל תתני לזה

להרוס את מה שיכול להיות ממש טוב.
 

goddess26

New member
כולם מסתכלים... ../images/Emo84.gif זה טבעי.

אני לא בטוחה אם אני מסכימה עם הכתוב...... מה שכן - כולם מסתכלים. נשים מסתכלות, גברים מסתכלים. לגיטימי וטבעי. אני ממש לא חושבת שיש קשר בין זה לבין בגידה.
 
קשר בין זה לבין בגידה

תודה על התגובה, את באמת חושבת שאין קשר בין זה לבין בגידה? תקראי שוב http://www.tapuz.co.il/blog/userBlog.asp?FolderName=israeljewish על מנת שגבר יבגוד עם אשה אחרת הוא צריך לחשוק בה קודם, וזה נגרם על ידי זה שהוא הסתכל עליה קודם. מה שנגרם כתוצאה מכך זה עשרות אחוזי גירושין בארץ, שהם תוצאה או של בגידה או של מחשבה על בגידה. "כולם מסתכלים...לגיטימי וטבעי" טבעי, כמובן, לגיטימי? ציינתי את העניין של הגירושין ומאיפה מגיע כל הבגידות כולם? חוץ מזה אסור לנו לשכוח שיש אנשים מסוימים בארץ שכן מצליחים שלא להסתכל על נשים אז אולי כולם יכולים אבל בגלל שלא מבינים את ההשלכות לא מנסים בכלל? כדאי שיקראו את זה http://www.tapuz.co.il/blog/userBlog.asp?FolderName=israeljewish
 

goddess26

New member
אם זה טבעי, אז זה גם לגיטימי... לא?

אני לא חושבת שיש דבר כזה, גבר או אישה שלא מסתכלים. לא קיים. ולדעתי אם יש מישהו שאומר שהוא לא מסתכל - הוא משקר ! אני מאוהבת עד מעל לראש בבן זוג שלי. וכן, אני מסתכלת, אם אני רואה משהו יפה :) זה ממש לא אומר שאני אבגוד.
 

שיייקה20

New member
אה נשמה

נשמה בוגדים כולנו אבל עם כבוד בלי שהאשה תדע (שלא יכאב לה ) ולא עם נשואות מסכימה איתי .?
 

goddess26

New member
הבנתי אותך...

אז אתה מהבוגדים.......... מאלה שחושבים שזה לגיטימי וכולם עושים את זה, רק בלי ידיעת האישה................. ?
 

kamrashhalural

New member
השאלה מה זה בוגדים ?

רומן מחוץ לנישואים ? ללכת לזונה ? לפרטט באינטרנט עם נשים ? לראות תמונות פורנו ברשת ? למה את קוראת בגידה ? כל אחד והאינטרפרטציות שלו . בלי הכללות, אכן רוב הגברים יכולים בצורה זו או אחרת להגיע למצב של בגידה (אבל לא בהכרח, תלוי בנסיבות)
 

goddess26

New member
מבחינתי בוגדים זה לא רואים סרטים

כחולים ועושים ביד כשהם לבד. (זה דווקא סבבה :) מבחינתי בוגדים זה מזיינים מהצד נקודה. ויותר מזה, מבחינתי בגידה היא לאו דווקא רק מינית. אם הבן זוג שלי היה מנהל קשר של סרט ומסעדה מדי פעם עם בחורות אחרות, זו בגידה. מאחורי הגב = בגידה מבחינתי. אם להיות קצת יותר ישירה במילים.... התכוונתי לשאול אם כולם מדיינים מהצד באיזשהו שלב במערכת היחסים...?!
 

kamrashhalural

New member
נראה לי שהרוב כן

כן מזיינים מהצד. לא תמיד זה "רומן", לפעמים סתם סטוץ מהצד. אבל לרוב זה קורה אחרי כמה שנים.
 

kamrashhalural

New member
זו תחושת בטן - לא סקר סטטיסטי

רוב האנשים (בעיקר גברים), קשה להם להתמיד עם אותה בת זוג לאורך כל כך הרבה שנים. אנחנו למעשה לא בנויים למונוגמיה, וזה גם אף פעם לא היה .... המונוגמיה זו המצאה של השנים החרונות (כמה מאות), וגם אז, תמיד לגברים היו פילגשים ("מאהבות חוקיות"), דבר שהתקבל גם על ידי הנשים החוקיות ... כך שרק "זיון מהצד" אינו בהכרח רע... ולמעשה הימנעות מזיונים עם הרבה נשים, נוגד את הטבע האנושי.
 
למעלה