שאלה לכל הסימים

שאלה לכל הסימים ../images/Emo13.gif

שתיים, בעצם... השאלה הראשונה מתאימה לסים-סיטי, השניה לכל המשחקים, אבל הכוונה כאן לבניית עיר ובית (סימס).
האם אתם משתמשים באסונות (לא באופן עצמאי, ע"י הגדרה מראש במשחק)
האם אתם משתמשים בצ´יטים במהלך בניית עיר/ בית
איזה
אני יענה לראשונה לא, לשניה כן. אני לא אוהב אסונות, אבל פה ושם, זה לא נוראי ומוסיף לאתגריות. בהתחלה זה באמת מורט עצבים, אבל לאט לאט זה הופך לעיניין יותר ויותר שולי. אני לא משתמש בצ´יטים. נקודה. בעבר, כשהתחשק לי לבנות בית חלומות בסימס ולא היה לי כוח לאסוף כסף השתמשתי, ובניתי, והיה כייף לבנות. אבל אחרי זה לא שחקתי - לא כיף. היום במשחקי סים- סיטי שלי יש לי משפיק כסף אמיתי (לא צי´טי) לבנות מה שאני רוצה, ולכן אני לא משתמש בכלל בצ´יטים. מה איתכם?
 

kyle

New member
תשובות...

1. אני משתמש באסונות לכל הערים שלי חוץ מבאחת, זו ששמתי תמנות שלה בפורום, מסיבה אחת - עבדתי עליה מאוד קשה כבר שנתיים ואני לא מתכוון להרוס את הכל בדקה.
אבל בערים אחרות אני משתמש. 2. פעם הייתי משתמש בקודים רק כדי שהתושבים יהיו מרוצים (כי אז הייתי גרוע במשחק...
), ואחרי כמה זמן נמאס לי.
 

מאטריקס

New member
_____

1. לא ממש. לפעמים, אם אני רוצה קצתל "כיף".
2. כן, לפעמים. מה לעשות, אנשים מתים מרעב, עבודות "הולכות", ערים נהרסות, הכלכלה נמוכה. חייבים..
 

reshef

New member
תשובות

1. אני מבטל את אפשרות האסונות, אבל נראה לי שבסים סיטי 4 אני אשאיר אותם. בכל מקרה אני נהנה לפעמים להזמין אסונות ואז לא לשמור את המשחק... 2. בסים סיטי 3000 השתמשתי בצ´יטים כאשר נמאס לי לבנות ערים לא יוצלחות ורציתי לבנות משהו מפואר וגדול. אבל אני חייב להודות שזה הוריד מחוויית המשחק בהרבה. בסימס אותו דבר. כאשר נמאס לי קצת מהמשחק אז בניתי וילת פאר שכולה עומדת מעל הבריכה בעזרת עמודים ועוד דוגמאות. אני מת על עיצוב וילות.
 
למעלה