שאלה לכל חובבי שרון\ליכוד\נתניהו

BlockBusta

New member
שאלה לכל חובבי שרון\ליכוד\נתניהו

עזבו פוליטיקה, עזבו שמאלנים ימנים איך אתם יכולים לתמוך בהם? הם מושחתים עד שד עצמותיהם... מה המניע שלכם לבחור בהם? וגם פרץ נראה מושחת.. מזכיר לי את סטאלין....
 

Ronnie Rocks

New member
לא ממש השארת אפשרויות

תראה, כל הפולוטיקאים מושחתים, במידה זו או אחרת, אין מה לעשות... כולם דואגים קודם כל לתחת שלהם, לכיסא שלהם... השאלה היא מי מהם, בנוסף להיותו מושחת, גם מייצג את הדעות שלי? ואת התשובה שמים בקלפי...
 

SHRlKE

New member
פשוט מאוד

בפוליטיקה כולם מושחתים אז בוחרים את הרע במיעוטו ולפי דעתי זה ביבי אני מסכים אם דרכו המדינית והכלכלית.
 
סטאלין? אתה בור

סטאלין שלח מיליוני (מעל 10 מיליון!) רוסים למחנות כפיה ומוות כי היה בעל חרדת רדיפה, ומטורף. למעשה, הוא יותר גרוע מהיטלר במידה רבה. מה הקשר בינו לבין אמיר פרץ? שלא נחקר במשטרה כמו ביבי או שרון בנושא שחיתות! אם אתה חייב להשוות לקומוניזים, תשווה ללנין. שגם הוא רחוק מאד מפרץ (כי לנין נלחם בדמוקרטיה). לא כל מי שרוצה שמשפחה עם שני ילדים ושתי משכורות מינימום תתקיים בכבוד הוא אנטי-דמוקרטי או חסר הגיון, אתה יודע?
 

YOU SEE

New member
פרץ לא שווה סטאלין פרץ=עשירים !

בתאחלס איכפת לו רק מהם !
 
סטאלין היה רוצח של מיליונים בכפייה

פרץ ירצח מיליונים בכך שהוא יסבך אותנו בגירעון תקציבי ענק, ניהול גרוע, יגמור את התקציב, הכלכלה תיפול ואז מאות אלפים יהיו רעבים, וחלקם גם ימותו! כידוע מדינות עניות בעלות כוח צבאי פונות לפתרון המלחמה, ההמשך ידוע מלחמת עולם שלישית, והרבה יותר מ10 מיליון הרוגים, נכון שקצת הגזמתי, אבל זה מאוד יכול להיות! מה שבטוח את הכלכלה אני לא ייתן לקומיניסיט הזה!
 
שנאה עיוורת או טמטום תהומי ?

"כידוע מדינות עניות בעלות כוח צבאי פונות לפתרון המלחמה, ההמשך ידוע מלחמת עולם שלישית, והרבה יותר מ10 מיליון הרוגים, נכון שקצת הגזמתי, אבל זה מאוד יכול להיות!" כן, "קצת הגזמת" עם המלחמת עולם שלישית, ועאלק "מאוד יכול להיות!" בינתיים עדיף פרץ על ביבי.
 

NacroMittler

New member
שלא תחשוב שמלחמת עולם שלישית

זה תרחיש כ"כ לא הגיוני.... אולי לא בהקשר הזה, אבל זה כן יכול לקרות
 
למעלה