שאלה לכל מזריקות הקלקסן

בעל חמוד יש לך

כשאימי מזריקה לי, באותם רגעים בעלי מעדיף להיות בקצה השני של הבית או שפתאום יש לו כל מיני "עיסוקים" כמו להוריד את הפח גם שלא צריך ועכשיו נשאלת השאלה למי בדיוק מתכוונים כשאומרים המין החזק
 

ilevine

New member
אבל רשום על הקלקסן לא לעסות או לשפש

ף את מקום הזריקה. זה לפחות מה שאני קראתי. מניסיוני כמה שיותר מהר להכניס את המחט וכמה שיותר לאט להזריק כך יכאב הכי קצת. בהתחלה אני הייתי מזריקה ואז פתאום פחדתי ובעלי שהוא מתעלף שהוא רואה דם ראה שאני ממש סובלת והחליט לדקור אותי זה הלך ממש סבבה עד שהוא נסע לכנס של שבועיים ולא היה מי שיזריק לי אז הלכתי לחברות (רובם ביולוגיות שמזריקות לעכברים כל יום) עד שיום אחד מישהי שאלה אותי אם זה לא מפריע לי להיות תלוייה ופתאום החלטתי שמספיק. בתקופה שפחדתי ההיתי יושבת שעה עם המזרק ביד ואומרת שלוש ארבע ו... ולא מכניסה את המזרק ואז הבנתי שהדרך להיות עצמעית היא פשוט לתקוע אותו בלי לחשוב בלי הכנות ומאז זה לוקח לי 2 דקות. אז שווה לנסות.
 

ilevine

New member
הה ועוד דבר חשוב.

תזריקו בבוקר לא בערב!!! רופא אחד הסביר לי שרמת ההורמונים בבוקר גבוהה יותר ולכן קל יותר להתמודד עם כאב. הוא טוען שזאת הסיבה שהחום לפעמים יורד בבוקר ויש נטייה לעלות חזרה הערב. וגם פריחות למיניהן יותר מגרדות בלילה. אני בהתחלה הזרקתי בלילה ועכשיו אני מזריקה בבוקר וזה הבדל של שמיים וארץ.
 
תודה על הטיפ שהצעת

אני בדר"כ מקבלת את הזריקה בשעות הצהריים בהחלט שווה לנסות מה שהצעת
 
שימי לב שצריך להזריק בשעה קבועה

מקסימום הבדל של שעה לפני או אחרי, אבל לא להזריק יום אחד בצהריים ויום אחד בלילה..
 
אני הזרקתי בצהריים

כי ככה התחלתי בפעם הראשונה (בקופ"ח כשהדגימו לי...) ומאז נשארתי עם הזרקת צהריים, זה היה מאוד מטריד, כי לפעמים הייתי צריכה לצאת עם המזרק בתיק..והיות ואסור לו להיות בחום של מעל 27 מעלות, זה היה מאוד מסורבל. חברה שלי הזריקה בערב לפני השינה ואמרה לי שזה היה מאוד נוח. אני לא יודעת אם זה משנה משהו מבחינת כאב, מה שכן, מצאתי שהאזור שקרוב יותר לגב ופחות לבטן הוא פחות רגיש, וכמובן שיש לשים לב לא להזריק לכלי דם (לבעלות עור בהיר רואים אותו באזור כחלחל), כיוון שזה גורם לדימום.
 
גם אצלי

האיזור שקרוב לגב הוא פחות רגיש אבל מידי פעם בכל זאת קורה שאני עולה על כלי דם ויש לי עור בהיר והסימנים הכחולים לא עוברים לי כל כך מהר
 
זה עובר בהמשך...

לי בתחילת ההריון היו מלא כתמים סגולים ושחורים... ובהמשך התופעה נעלמה... אולי למדתי להזריק לא על כלי דם, אולי הגוף התרגל לחומר... מה שכן, אמרו לי שאם יש שטף דם גדול אפשר להזריק בצד השני מספר ימים (למרות שכעקרון נהוג להזריק לסרוגין) עד ששטף הדם וכל האזור ירגע.
 
בסוף שבוע אין לי זמן אינטרנט שקועה

לי במשפחתי ועכשיו אני רואה פה את שרשור הקלקסן והכל כלכך מתחבר לי ,חייבת להודות שעד היום לא התחברתי לאף פורום ממש . הריון לאחר אובדן מעלה בי חחרדות (לא שזה מונע ממני לקרוא ) הריון ולידה קצת יותר מידי בורדרי לטעמי והנה מצאתי לי שילוב ,איזה כיף. כמו שכתבתי בעניין ההזרקות לפני כשבועיים עברתי לירכיים בהוראת הפרופ שלי וזה כואב לי פי מליון . אמנם אני לא רזונת אבל בהחלט לא שמנה , ומעבר השחיינות שלי הכל אצלי שרירים וזה כואב וקשה (אצלי השומן מתרכז בבטן) ובנוסף עכשיו עם הקיץ שהגיע כשאני לובשת לבריכה מכנס קצר אני משוכנעת שכולם חושבים שבעלי מכה אותי כי הם נראות כמו שני גושים כחולים, ממש פדיחה . בבטן גם פחות כאב לי וגם לא היו לי כאלה סימנים. דרך אגב אני מזריקה רק בערב כי בבוקר גם ככה אני בקושי קמה ולבזבז זמן שינה יקר על זריקה וכאבים פשוט לא נראה לי לעניין. הקיצר שבוע טוב לכולנו, ושאלו יהיו הצרות.
 
אם הירכיים

מאד שריריות זה באמת קשה אני חושבת שזו תהיה גם הבעיה אצלי כאשר אחליט להזריק שם אני גם רזה וגם שרירית בירכיים בגלל צעדות שהייתי עושה לפני ההריון
 
אני הזרקתי במותניים עד שבוע 40!

גם אני חשבתי שצריך לעבור לירכיים (נדמה לי שאפילו קופרמינץ אמר לי כשהייתי אצלו בביקור בתחילת ההריון), אבל היה לי נוח במותניים, ולא היתה שום בעיה. במרפאה להריון בסיכון נאמר לי שאין שום בעיה להמשיך להזריק שם.
 
בשבוע כזה מתקדם

כשהבטן ממש מתוחה, הצלחת בכל זאת לתפוס את הקפל? נראה לי שאני אנסה לדחות את איזור הירכיים ממש עד מתי שכבר לא תהיה לי ברירה תודה לך על כל העיצות
 
אני משתדלת

כל יום להזריק בצד אחר אבל השטף דם לא מספיק לעבור לי כך שבסופו של דבר אין לי ברירה ואני מזריקה ממש על ידו
 
זה ברור. אם המין היפה זה גברים

אז בוודאי שהמין החזק זה נשים, לא
בסוגיה מי המין החזק לי ממש ברור שמדובר בנשים.
 
למעלה