שאלה למבינים בלבד!

3310 4ever

New member
שאלה למבינים בלבד!

אם קניתי פלאפון (במקרה שלי מוטורולה) ברשת אורנג´, והחלפתי אותו אחרי זה במכשיר אחר (במקרה שלי נוקיה)(לא החלפתי באורנג´- החלפתי עם חבר את ה-Sim) ואני רוצה לעדכן גירסה לנוקיה שלי- האם יעדכנו לי בצורה כלשהיא את הגרסה?
 

MaD-d0g

New member
אתה לא חייב להמציא סיפורים,

אתה פשוט יכול לומר שגנבת ממישהו נוקיה עם גירסה ישנה
חח צוחק איתך אין לי מושג
 

ashomer

New member
מניסיון

אורנג´ עושים בעיות עם הקטע הזה. ננעל לי פעם הסים במכשיר שהחלפתי - ולא רצו להחליף לי. מזלי שהחלפתי עם סבתא שלי אז לקחתי את המכשיר שלה והחלפתי סים איתו. לגבי עידכוני התכנה הדבר הרבה יותר פשוט - אתה יכול לעדכן ביורוקום ואותם ממש לא מעניין איזה סים יש לך במכשיר...
 

3310 4ever

New member
שתבינו...

זה לא מכשיר גנוב... (באמת שלא!) הוא נקנה ביורוקום והועבר אלי בתור מתנה. ככה שלא תחשבו שאני מעודד גניבות וכאלה (כתבתי את זה פעם באחת מתגובותי ואני חוזר שוב...) חוצמזה- תודה על העזרה!
 

ashomer

New member
מצויין!

פשוט תעדכן ביורוקום ולא יהיו לך בעיות...
 

idan3k

New member
כעיקרןו יעשו לך בעיות אם המכשיר שיש

לך לא רשום להם במחשב, אז הייתי מציע לך לשבת עם חבר שלך ושתתקשרו ביחד לאורנג´ ושתאשרו שהחלפתם ביניכן מכשירים, הם יתקנו אצלם ולא תהיה בעיה לך לעדכן כי מבחינתם המכשיר רשמית שלך ולא גנוב ידידה שלי רצתה להחליף מסלול אבל טענו אמרו לה שהמכשיר לא שלה (או גנוב או שהיא החליפה עם מישהו) כי המס´ של המכשיר לא תאם עם המחשבים שלהם, היא החליפה ביורוקום מכשיר, הם תיאמו איתם, סידרו את זה במחשב וז לא הייתה בעיה...
 

3310 4ever

New member
אני לא בטוח שהבנת אותי

אני יודע שהם בודקים את המספר הסידורי (#06#*) ורואים אם זה רשום על שמך או לא כי כבר הייתי באורנג´ (שאלו אותי:"מה המספר טלפון שלך?" ובדקו במחשב עם כל הקודים שלהם. שאלו אותי "איזה מכשיר זה?" [כאילו הם לא יודעים..])ואמרו לי "אנחנו חברה שמטפלת במכשירים שאתה רכשת מהחברה ולא במכשירים אחרים"(בלה בלה בלה...). וכך יצאתי לי ממרכז השירות עם מכשיר לא מעודכן. אבל אם אני ילך ליורוקום ויגיד את המספר טלפון של החבר שלי ואגיד שהחלפנו מכשירים (בלי כל הסמטוחה- רק החלפנו Sim) יעדכנו לי (כי אני יודע את כל הפרטים שלו)? או שאני יצטרך לבוא איתו?
 
למעלה