שאלה למומחים בלבד...

new user

New member
שאלה למומחים בלבד...

טוב, קודם כל, אני לא המתכנת שנתקל בבעיה, פשוט ראיתי את הפורום אז החלטתי לשים שאלה, אני אישית לא מבין בתיכנות כלום... בל מקרה, הבעיה היא... אופציה אחת באתר היא להוסיף הודעות, ההודעות מתווספות בסדר, הבעיה היא כשמנסים לערוך את ההודעות... אם כמות הטקסט בהודעה היא גדולה אז אי אפשר לערוך את הדף (אין שגיאה, פשוט שלוחצים על הכפתור הוא לא מגיב) אבל אם כמות הטקסט היא קטנה אז כן אפשר לערוך... חשוב לציין שכשיוצרים דף חדש, לא משנה גם טקסט רושמים הוא לא עושה בעיות... תהליך אחד שקורה כאשר שמים הודעה חדשה הוא שכל שורה חדשה מתחלפת בסימן <br> אני יודע שזו שאלה מאוד קשה, אבל אני ממש צריך תשובה, תודה מראש.
 

תמר,

New member
תשובה

בעיית הטופס: נתקלתי בבעיה הזאת, ונראה לי שהבעיה היא בזכרון שהדפדפן צורך (מה שאומר, שאין שום קשר ל-php ולצד השרת). לא זכור לי שמצאתי פתרון לבעיה, מלבד אולי להגביל את גודל הטקסט שאפשר להכניס (גם בהוספה). אני מניחה שכאשר יוצרים דף חדש הזיכרון לא עמוס, וכאשר מעדכנים ורואים את כל הטקסט - זה מעמיס על הזכרון. אני מצרפת קישור עם שאלה דומה. תשובה - אין
עניין החלפת השורה החדשה ב-<br> היא פעולה שמבצעים בתוכנה, מה שאומר שהסקריפט החליף כל שורה חדשה ב-<br> ואח"כ שמר את התוצאה. ניתן להמנע מזה ע"י שמירת המידע כמו שהוא, ורק בזמן הצגתו להחליף את כל מופעי השורה החדשה ב-<br> בעזרת הפונקציה nl2br. ניתן גם להשתמש בתג <pre> של html שמציג את הטקסט עם מעברי השורה.
 

new user

New member
נפתרה הבעיה...

לכל אלו שרוצים לדעת מה הפיתרון שיבדקו בלינק שלמטה: בעיקרון זה בגלל שצריך להשתמש ב method=POST ולא ב: method=GET
 
למעלה