שאלה למנהלת הפורום:

lion 7

New member
האם יהודיה כותבת בערבית

היא ערבית נוצרית בדיוק כמוני, וכמו רוב חברי הפורום הקבועים .. ואנחנו כותבים בערבית לרוב, יש מבקרים שרוצים תרגום גם לעברית ..
 
לא כי יש לכם

מיבטא ממש יהודי.אגב בירצוני להעיר הערה קטנה שיתנו פה להיטבתות יש כאלה שכותבים ישו ויש כאלה ישוע.לפי דעתי כול אחד שיטבטא איך שהוא רוצה.איפה חופש הביטוי
 

מותר לי

New member
בבקשה ../images/Emo140.gif

http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=1674&msgid=90960208 תעייני כאן ותביני למה אנחנו אוהבים שקוראים לו ישוע
 
ישוע ולא ישו כי

ישו זה קיצור שמשתמשים בו לרוב יהודים קיצוניים וכוונתו ימח שמו וזכרו, וכמובן נטען שיהודי אירופה אשר אינם מסוגלים לבטא את האות ע' השמיטו אותה וכך נוצר השם ישו, אבל אנו בכל זאת לא מקבלים זאת. אם בחיינו ביום-יום איננו מוכנים שיקראו לישוע המושיע שלנו, ישו אז כמובן כאן לא נתיר זאת, ואין לזה שום קשר עם חופש הביטוי. לא חושבת שמנהלת הפורום תמנע מאדם להתבטא בדרך שלו כל עוד אין פגיעה באמונה שלנו, ובנו.
 

איבן Najy

New member
הערות

חוץ מהיהודים החרדים רובם המכריע של היהודים לא מודעים בכלל לבעיתיות של השם המוזכר בתלמוד בראשי תיבות וחלקם המכריע בכלל לא פתחו תלמוד מימיהם. אם יש שימוש בשם ע"י יהודים זה לא נעשה כדי לפגוע אבל חובה לכבד את כלליה של הכנסיה הוירטואלית.
 
ירמיהו הנביא סבל מאותה בעיה

בירמיהו '"א כתוב: יח וַיהוָה הוֹדִיעַנִי, וָאֵדָעָה; אָז, הִרְאִיתַנִי מַעַלְלֵיהֶם. יט וַאֲנִי, כְּכֶבֶשׂ אַלּוּף יוּבַל לִטְבוֹחַ; וְלֹא-יָדַעְתִּי כִּי-עָלַי חָשְׁבוּ מַחֲשָׁבוֹת, נַשְׁחִיתָה עֵץ בְּלַחְמוֹ וְנִכְרְתֶנּוּ מֵאֶרֶץ חַיִּים--וּשְׁמוֹ, לֹא-יִזָּכֵר עוֹד. כ וַיהוָה צְבָאוֹת שֹׁפֵט צֶדֶק, בֹּחֵן כְּלָיוֹת וָלֵב; אֶרְאֶה נִקְמָתְךָ מֵהֶם, כִּי אֵלֶיךָ גִּלִּיתִי אֶת-רִיבִי. גם את שמו וזכרו של ירמיהו רצו למחות, מפני שאנשים לא אהבו את התוכחה שהוא נתן מאלוהים. בכל אופן, אפשר לראות זאת גם כנבואה מסויימת בנוגע לישוע- שה האלוהים הנושא את חטאת העולם.
 

Amit Avigour

New member
אז למה

אתם כותבים אלקים עם ה'? גם לנו זה מפריע כמו שמפריע לכם שנקרא לו ישו.
 

איבן Najy

New member
אתה מפר את תקנון הפורום

השמוש במילה אלוקים לא כלולה ב7 מצוות בני נח
 

My Shepherd

New member
../images/Emo23.gifלצערנו גולש זה נחסם

נתנו לו אין ספור הזדמנויות עם הערות, אך מאיך שהתבטא בפורום משוב ואיך שהמשיך בזלזול פה..לא נותרה לנו ברירה. الرب يهديه!
 
למעלה