שאלה לפרופ שפיר

yanivtza2

New member
שאלה לפרופ שפיר

ראיתי את האזהרה שלך לאחר שכתבתי שאלה בפורום ונשאלת השאלה כיצד לקבל חוות דעת מהימנה על ד"ר מרקוס הראל ממכון פרופורציה שבפגישה נראה ונשמע מקצועי ואמין ,תיק העבודות שלו מרשים,אך בכל זאת אני מחפשת חוות דעת ממשהו אוביקטיבי כמובן שלא אפנה לאנשים שהמכון מפנה כי זה משחק מכור, אז מהיכן שואבים אינפורמציה?????? מחכה לתשובתך כי כבר התבלבלתי לגמרי ל.ג. ת"א
 

orot

New member
ראי נא את תשובתי לפרופסור שפיר,

בעניין אזהרתו. פרופ´ שפיר לא יודע מי אני, אורות, ועל מה "לא מבוססים" דברי. יש אנשים היודעים דברים.גם אם אינם בעלי תעודת התמחות.
 
תיק עבודות למנתח????

מה זה תיק עבודות?? זה BOOK כמו של דוגמניות??? לא הייתי סומך על תמונות שמראים באלבומים, כי תמיד כמובן מראים רק תוצאות טובות. ניתן גם בקלות "לתקן" תוצאות בתמונות וגם לתת תוצאות של מנתחים אחרים. לא תמצאו כמעט מנתח מהמנתחים הבכירים והאמינים שיראה אלבום תמונות. אני לא האיש הנכון לשאול על מנתחים העובדים במכונים כי נסיוני עם רופאים העובדים במכונים, באופן כללי אינו טוב, אף כי אין לי ספק שיש ביניהם כאלו שהם בסדר ואולי גם עם תוצאות לא רעות. בחלק מהמכונים אתה עשוי להיבדק ע"י רופא אחד ובנתוח תפגוש רופא אחר. ועוד´ ועוד´ נסים ונפלאות כאלו.
 
למעלה