שאלה מה דעתכם ?

המממ

הבעיה הכי גדולה שלי עם הטקסט שלך היא הפירוט...
גברים ונשים התרגלו להסתכל על העולם בדרך שונה (בחברה המערבית). אומנם אפשר למצוא נשים שיתחברו לטקסט הזה... בעיקר כאלו שאבא שלהן היה סופר-ריאליסט (מהנדס, פרופ' בתחום מדעי...) והוא השפיע עליהן...

כלומר דרך הצגת הנתונים שגויה, ביחס למדיום הזה...

דבר שני, אתה מצייר תמונה מלאת צבעים אבל ישירה מדי. עדיף לתאר את הדרכים בדרך עקיפה.
זו לא נוסחה כימית...
אתה יכול לצבוע את אותה התמונה בדרכים אחרות...
מינימליזם עדיף.

מקווה שאתה מבין אותי...
 

ronen1981

New member
מבין


הכנות הפתיחות הסטנדרטים המבוטאים והישירות שלי לאנשים מסוימים קשה להתמודד איתה .

אני מאמין אבל שאתה הבנת אותי ולך עניתי , סכ"ה הדרישות שלי מאוד הוגנות וברור לי שזה לא פשוט למצוא מה שאני מחפש ולכן צינתי בהתחלה שאני מוכן לפשרות וגם ציינתי בחלק מהמקומות בדיוק איזה סוג פשרות אני מוכן להן ,אבל שוב אם למשל בחורה בלונדינית עם עיניים כחולות בהירות היתה עונה על כל הדרישות סיכוי טוב שהרסתי לי איתה לאור זה שהיא היתה רואה שמבחינה חיצונית אני פחות נמשך למראה החיצוני העיקרוני בקטגוריה שלה למרות שהיא ספציפית אולי תתפס בעיני כמאוד מושכת כמו אותה אישה שהבאת כדוגמא שהיתה בלונדית עם עיניים כחולות שמאוד מצאה חן בעיני חיצונית ,בגלל זה כנראה מאוד חשוב לי בת זוג עם דימוי עצמי גבוהה וביטחון עצמי גבוהה כי אישה כזו לא היתה מתרגשת מזה .

התגובה הצינית של שתי הבחורות , לאחר מחשבה נוספת על כך ברורה לי ממה היא נובעת למרות שלדעתי היא לא במקום, הם כנראה קראו והשוו את עצמן לאותה אישה דימיונית שאני מחפש וכנראה איפשהו בהשוואה נפלו ונפגע להן האגו למרות שמה שנרשם שם לא התיחס אליהן כמובן באופן אישי אלה אלי ואל מה אני חולם למצוא (ושוב ציינתי שאני מוכן לפשרות כי ברור לי שיש פער בין חלום לבין מציאות ) אבל זה לא משנה כמו שצינת
"
גברים ונשים התרגלו להסתכל על העולם בדרך שונה (בחברה המערבית). אומנם אפשר למצוא נשים שיתחברו לטקסט הזה... בעיקר כאלו שאבא שלהן היה סופר-ריאליסט (מהנדס, פרופ' בתחום מדעי...) והוא השפיע עליהן...

כלומר דרך הצגת הנתונים שגויה, ביחס למדיום הזה...
"

זה החסרון של המדיום הזה ולמה תמיד אני מעדיף לשוחח פנים מול פנים כשאני יכול לקרא שפת גוף ולזהות מיד מתי אני אומר דברים שהצד השני חווה אותם כפוגעים ומיד עושה תיקון לפני שמספיקים להגיב בתוקפנות וציניות .
 
אבל ככה בחרנו לתקשר

וכאשר אתה ברומא, התנהג כמו רומאי.

בשש שנים שאני בתפוז ובחלק הארי מהזמן הזה בפורום הזה ובמקביל, נתקלתי בלא מעט הודעות של בחורים, בעיקר, מסוג: "היי, אני כאן, שלחי הודעה אם את מעוניינת!" ותמיד תהיתי האם זה מצליח להם או לחלקם...

עד כמה נשים מוכנות לעשות את הצעד הראשון?

וכמה אנשים צריך במאגר כדי להוריד את "זמן ההמתנה הממוצע" למינימום?...
בשלב הזה, הייתי רוצה לראות 100 חברים פעילים (פעילות נמדדת במעל 10-15 הודעות בחודש...) ככל שהמעגל יגדל, הסיכוי לעזוב אותו בהצלחה יגדל גם כן...אבל אני כבר חוזר על עצמי.
 

ronen1981

New member
באשר למשפט "וכאשר אתה ברומא, התנהג כמו רומאי"

אתה צודק וטועה


אם כל האנשים תמיד היו נוהגים לפי "וכאשר אתה ברומא, התנהג כמו רומאי" הרי שהרבה מאוד שינויים חיובים שהפכו להיות נורמה עם הזמן לא היו קורים .

כך למשל זכויות הצבעה לנשים , האם הם היו זוכות לו אם כל הנשים היו נוהגות כמו האמירה "וכאשר אתה ברומא, התנהג כמו רומאי" בעבר כשלנשים לא היתה זכות הצבעה וזו רק דוגמא אחת להבהיר את הנקודה שאני מאמין שהבנת .

לפעמים ברומא צריך להתנהג כמו יווני
, האם יש לזה מחיר ? ברור שיש לזה , השאלה אם מה שאתה רוצה להשיג שווה את המחיר .

אבל זה כבר ממש חריגה ממסגרת הדיון בפוסט הזה


באשר לפה , אני הבנתי שפה אנשים אוהב להסתתר מאחורי ציניות הומור ופיליטיקלי קורקט כדי חלילה לא לחשוף את ה"אני" שלהם לאחרים , אני אדם מאוד פתוח אבל אני לבטח לא הולך לשים עצמי במצב שבו אני יותקף ולכן בפורם אני לא הולך לדבר בפתיחות את זה אני ישאיר למעטי סגולה שימצאו חן בעיני ואני יזהה בכתיבה שלהם את ה"אור" שאני מחפש באנשים שאני רוצה שיהיו חלק מהחיים שלי .
 
המממ

זכויות ההצבעה לנשים נבעו מהצורך להעניק זכויות פוליטיות למפרנסות בעקבות מלחמות העולם.
אם בתחילת המאה זה היה בהחלט נדיר שאישה תצא לעבוד וגם תצביע...
כלומר השינוי התרחש כתוצאה מאירוע חיצוני, ולא עניין מוסרי/התנהגותי/נורמטיבי

אנשים מגיבים לך מתוך רצון לעזור ולא עם הכוונה לפגוע...
אומנם זה נתון לויכוח האם הדמות שהם מציעים לך להתפשר עליה, באמת תגרום לך לאושר...

בסך הכל, הדמות שאני מחפש לא כל כך רחוקה מהתיאור שלך וכבר הייתי בסיטואציות עם בחורות שלא ענו על זה וזה פשוט לא עבד...

השאלה היא איך אתה מציג את הדברים.

זכותך לשמור את הקלפים למעטים, אבל לא בהכרח שהדרך הזו תהיה עדיפה.
 

ronen1981

New member
אפשר להתוכח

אפשר להתוכח אם הדוגמא הספציפית שציינתי טובה או לא להבהרת הנקודה שלי אבל כיוון שזה לא העיקר אלא הטפל , העיקר הוא הנקודה שלהתנהג כרומאי ברומא לא תמיד הדבר הנכון לעשות או הטוב לעשות לעצמך או לטובת הכלל , כל עוד נקודה הזאת ברורה ומובנת אין טעם לפתוח ויכוח נפרד על טיב הדוגמא שהבאתי



באשר ל "אנשים מגיבים לך מתוך רצון לעזור ולא עם הכוונה לפגוע..." זה אמירה כוללנית ולא נכונה תמיד,היא נכונה מאוד בנוגע לתגובות שלך (ולכן זה מובן שדוקא ממך הגיעה האמירה הכוללנית אליה כעת אני מתייחס ) , ולא רק שלך אבל למשל במקרה של You better think שום ניסיון עזרה מצידה לא ראיתי רק התקפה על התקפה על התקפה כשהשיא הייה על שגיאות כתיב בכתיבה שלי דבר שכתבתי עליו בעבר לא פעם שזה חיסרון שלי שאני מודע לו ואין מה לעשות לתקוף אותי על זה זה כמו לתקוף עיוור צבעים על זה שהוא לא רואה צבעים ,סתם התנהגות מכוערת אבל זה לא משנה כי אנשים כמוה אני כבר מזמן לא רואה ממטר ולמדתי כבר איך להתמודד איתם.


"השאלה היא איך אתה מציג את הדברים" בדיוק , כנות ופתיחות וישירות בעולם שמעדיף ציניות הסתתרות מאחורי הומר ופוליטקלי קורקט בהחלט יצור דיסוננס אצל אנשים מסוימים .

"זכותך לשמור את הקלפים למעטים, אבל לא בהכרח שהדרך הזו תהיה עדיפה" עדיף שכולם יהיו כנים ופתוחים במיוחד בפורום שנקרא "הכרויות 30+" הרי כולנו פה אמורים לרצות להכיר חבר נפש לכל החיים, אבל בין מה שעדיף למה שבפועל יש לא פעם מרחק תהומי
.
 

answer110

New member
אני אגיד לך מה הבעיה עם מה שכתבת

קודם כל להציע 1800 שקל על בחורה שישדכו לך זה גם זול !!! ביחס לדרישות שלך (אני הייתי מציעה הרבה יותר), אבל זה סעיף שולי. וגם יש הרבה דרכים חלופיות - משפחה, חברים, בילויים, אינטרנט (פיססבוק, אתרי היכרויות..), דרכים "אקראיות" שאתה יכול ליצור, ודרכים באמת אקראיות.

מעבר לכך, בתור אדם פרפקציוניסט שעבד על עצמו הרבה, אני יכולה לומר כמה דברים:
1. תבין שמרבית האוכלוסייה לא יכולה להתמודד עם גישה כזאת כי הרוב פוליטיקלי קורקט ולא מודעים (לי לקח שנים להבין את זה וללמוד לעדן את עצמי. אחרת אנשים מתעצבנים או נפגעים נורא. לכן, תמשיך להאמין במה שאתה , אבל תקבל את הביקורת שאתה מקבל כי אנשים שונים, וכדי להיות ברור יותר (למרות שאתה מאוד ברור - וזאת הבעיה בעצם) אולי להבא תנסה במקום להיות ברור ולהקיף הכל, להתאים את קו המחשבה שלך לאחרים משמע לדבר בשפה שלהם.

2. כתבת פה רשימת מכולת רצינית, שתלך לעזאזל ברגע שתמצא את ה"אחת" שלך. בעיקר הנתונים הפיזיים שכתבת - גם כל כך לא רלוונטיים וגם מצמצמים לך את האופציות, אפילו שכאילו התפשרת - אבל בגלל שרשמת אותם בסדר עדיפויות - לא התפשרת (כך זה נראה בקריאה).. גם המילים "מוכן לפשרה" שחוזרות על עצמן, לא באות טוב ומעבירות את המסר - תודה רבה באמת שעשית לי טובה...והשאלה היא, על מה אותה אחת יכולה להתפשר? הלא אתה כל כך מושלם?
חכמה וחריפה, מחונן וכו...כל התיאורים האלה הם כל כך יחסיים שאי אפשר להתייחס אליהם בכלל...יש מישהו שלא חושב שהוא חכם? ובכל זאת, תיארת את עצמך רק באופן חיובי וללא שלילה, וקשה להתאים לסטנדרטים האלה שאתה מציב.
 

answer110

New member
זאת הייתה אמורה להיות תגובה להודעה הראשית

משום מה....היא מופיעה כאן חח
 

ronen1981

New member
תגובתי


יש שמשדכים ומכירים לי בחינם , ככה שהכסף בא לתמרץ ולהגדיל מוטיבציה ויותר חשוב מכך מודעות בקרב חברים ומכרים כאחד שאני מחפש בת זוג (לא חשבתי לפרסם זאת בעיתונות ובאינטרנט למשל )

בנוגע לפסקה הראשונה שוב יש הבדל האם את למשל בעד הרעיון אבל לא מסכימה עם הסכום , או נגד הרעיון ולכן הסכום לא רלונטי במקרה זה.

לגבי הפסקה השניה אני מבין ומקבל אותה , את צודקת


לגבי הפסקה השלישית אני מבין זאת , אדם התיחס לנקודה זאת בעצמו והגבתי אליו , אם אני מוכן לצאת למשל עם אישה בעלת כל גוון עיניים באשר הוא (כי הרי ציינתי את כל הצבעים שאני מכיר) טעיתי בכך שהיתי פתוח וכנה לגבי זה שבכל זאת בעיני יש מדרג ואף ציינתי אותו
,מה אומר מלבד שגם לי יש עוד מה ללמוד ולהיות פתוח כל כך ולרשום מה שאני חושב לא היה נכון במקרה זה


כולנו מכירים בתור ילדים את הסיפור בגדי המלך החדשים , בהם יש ילד שאומר שהמלך הוא בעצם הוא עירום , וזה סיפור שבא ללמד אותנו על החשיבות של כנות ולא ללכת כמו עדר ולהיות אינדבידאליסט ,יחד עם זאת לא מספרים לנו שכאדם בוגר לפעמים עדיף לראות מלך עירום ולא להגיד שהוא ערום אלא להחמיא לו על הבגדים היפים , כי בעולם של מבוגרים לומר משהו חריג נכון ככל שיהיה לפעמים זה לא הדבר החכם ביותר לעשות .

ה"רשימה" היתה יותר האני מאוד מקווה למצוא זו האידאל שלי ,אשר עליה באתי בהתחלה ואמרתי שאני מוכן לפשרות ואף ברשימה שלי הבאתי דוגמאות לפשרות .
אבל שוב זה דוגמא למצב שעדיף לשמור בראש את הרשימה ולהשאיר את השאלה של אדם " מהי שקולה לי " ללא מענה .
טעיתי בכך שעניתי בכנות אני הפקתי את הלקחים ואשתדל לפעול בהתאם להם בעתיד לבוא .

זה כמו שחברה שואלת אם היא השמינה , יש רק תשובה אחת נכונה לשאלה הזאת באופן בלתי תלוי במציאות והיא "לא חמודה את נראת מדהים כמו תמיד"
.
 

1Shir

New member
בכנות? לא יכולה להגיד שלא חשבתי על זה בעצמי.

אני חשבתי לתת 3000 שקל אחרי שנתיים ביחד... כנראה שאני נואשת ממך

גם לא מחכה ל"חתונה" וגם סכום יותר גבוה... 1800 שקל לא נראה לי סכום שאנשים יעשו מאמץ כלשהו עבורו.
מצד שני, אני אגיד לך למה פסלתי את הרעיון.
אם תממש אותו, אתה תמצא את עצמך מבזבז המון-המון זמן על המון-המון בחורות. לאנשים תהיה מוטיבציה גבוהה מדי להכיר לך. אם מדובר ב-1800 שקל, אז בהכללה, זה עוד יותר גרוע, כי תחשוב על סוג האנשים שיתאמץ להכיר לך: כאלה שעושים דברים בשביל 1800 שקל. אלא אם כן יש לך איזה קריטריון סף נורא מתומצת ונורא ברור שבחורה שלא מגיעה אליו זוכה אצלך לפסילה מיידית עוד לפני ששמעת עליה פרטים. אבל נראה לי שקשה למצוא קריטריון כזה. השיטה הזאת טובה לאנשים שרוצים למצוא אך ורק משהו ספציפי. כגון: רק מיליונרים, רק ג'ינג'יות וכו'. אבל לא הייתי מעריכה חיובית אדם שנוהג כך מראש.
בכל אופן בהצלחה anyway...
 

ronen1981

New member


לא חושב שאת נואשת ממני או שיש פה בכלל עניין של נואשות (אני לא נואש אני פשוט הספיק לי מהלבד ורוצה להיות במערכת זוגיות מדהימה עם המון אהבה ), מכל מקרה מה נותן לך קשר של שנתיים שאת מוכנה לשלם עליו ? היתי בקשר של שלוש וחצי שנים , אמנם למדתי ממנו המון על עצמי על זוגיות ומערכות יחסים על מה אני רוצה , אבל בסופו של יום הינה אני שוב לבד ומחפש לי בת זוג לכל החיים .

את מאוד פסימית אני חושב שמי שיעזרו זה אנשים שממילא היו עוזרים לי פשוט על אש יותר מידי קטנה גם ככה מידי פעם מכירים לי אבל זה ממש פעם ב... אני רוצה שיגבירו את התדירות והמודעות לצורך שלי , למשל חברים ומכרים שעובדים בהיי טק הכירו בחורה חמודה ישר יחשבו עלי ועל אולי להכיר לי אותה


אני יודע מראש מה אני מחפש בגדול (טווח מסויים וסוג הפשרות שאני מוכן להן ) כמובן שזה לא מדע מדוייק אבל אני אדם שמאוד מאוד מודע לעצמו ולצרכים והרצונות שלו .
 

1Shir

New member
אז זהו, שאני לא הייתי בקשר של שלוש וחצי שנים,

המקס' שלי הוא פחות משנתיים... כך ששווה לי לשלם על העלאת הרזומה

נשאל זאת כך, אחרי כמה שנים אתה היית מסדר את התשלום?
 

ronen1981

New member
אין כאן עניין של שנים

בהצעה שלי דיברתי על היום שהיא מסכימה להצעת נישואין אין פרק זמן מוגדר כי לא רק אני שולט בפרק זמן זה
.
 

צלשלספק

New member
אני...רק שאלה קטנטנה לשניכם


הסכומים כוללים מע"מ, או שזה לפני


מה שמסקרן אותי זה איך הגעתם דווקא לסכומים המדוייקים הללו (1,800 ו-3000 בהתאמה), לא פחות מסקרן מהעובדה שאתם מוכנים ומציעים לשלם לאדם אקראי כסף אם ימצא לכם את הנכונ/ה.

אחרי כל מה שכתבתם אני חושב שאם היה קיים מונח כזה של שדכן/שדכנית פרטיים בעלי מוניטין ונסיון מוכח, קל וחומר במגזר החילוני (ואין לי מושג אם יש כאלו לחילוניים כי מעולם לא נזקקתי), זו הייתה הכתובת הנכונה להשקיע את הסכומים הללו בהקשר שלכם - או לפחות לנסות שם כעוד אפיק למציאת זוגיות.
 

1Shir

New member
ממש לא. (אגב, כולל מע"מ)

אין סיכוי בעולם שאני אשלם על ניסיונות - רק על תוצאות.
אני גם לא ממש מחפשת זוגיות.
אני דווקא לא חשבתי בהקשר של אדם אקראי, אלא של מישהו שמכיר אותי ולכן יש לו מושג מה יוכל להתאים.
3000 נראה לי סכום מצד אחד לא גדול והשקעה פעוטה עבורי במשהו כמו זוגיות של שנתיים, ומצד שני סכום מספיק גדול כדי שיהווה סוג כלשהו של דירבון. 1000 ש"ח זה פתטי להציע לבנאדם כדי שיעשה משהו. בכל אופן זו היתה סתם מחשבה משועשעת ולא התכוונתי לממש אותה, רק הרעיון עלה בראשי בתור רעיון.
 
למעלה