שאלה מסוימת על מושבה

נסיה 5

New member
שאלה מסוימת על מושבה

שמתי לב לתופעה ממש מוזרה שקורה לי כל פעם עם מושבת קוורץ שקוף. רכשתי שתי מושבות בגודל בינוני, והשריתי אותם במים עם מלח ל3 שעות ופתאום הם התכווצו לי... האם זה ייתכן? איך זה שעם אבנים אחרות זה לא ככה? ומה דעתכם על רכישת אבנים דרך האינטרנט, האם כדאי או שעדיף ללכת אל חנות אבני חן ולנסות להרגיש את התחושה הפנימית לגבי אבן מסוימת? תודה.
 

aquamarine1202

New member
טרם שמעתי על התכווצות של קריסטלים

יחד עם זאת , כן שמעתי על שינוי בצבעים ולפעמים גם קצת במירקמים. כך שהכל יכול להיות. אני טרם רכשתי באינטרנט קריסטל, שמעתי מאנשים שלפעמים ההצע באינטרנט (בעיקר בe-buy) הוא אדיר ויש גם קריסטלים נדירים שקשה למצוא בארץ במחירים כדאיים.. ההחלטה איפה לרכוש היא אישית מאוד. אני מעדיפה למשש ולחוש את הדברים שאני קונה.
 

נסיה 5

New member
כן יכול להיות...

אני זוכרת שבקריסטל השני שרכשתי הוא משהו מיוחד במינו. המוכרת המליצה בחום רב לרכוש את המושבה הבינונית, ואני לא כל כך התלהבתי מזה כי זה נראה נורא מלוכלך ומכוער ואמרתי לעצמי נו.. אני אנסה את זה. כשהצמדתי את המושבה הראשונה (גם כן קוורץ קטן) עם השניה. חשתי אנרגיות מוזרות של טובות ולא טובות אך מעוניינות להכיר אחת את השניה. אמרתי שדחוף חייבת לנקות את המושבה האפופה במשהו לא טוב. אחרי ניקוי היא "התכווצה" ונראתה כמו משהו כמו מהתוכנית סמווליל (הפאנטום שמאוד מזכיר את הצורה של מושבת קוורץ) אחרי ניקוי וטיהור וכל זה פתאום ראיתי בצד ימין הופיע לו איזה קוורץ קשת קטנטנן לפי קוני איסולין. החתיכה הקטנה הזאת היא ממש בכל מיני צבעים יפים. אני מנסה לחוש ממנה משהו אך משהו בתוכי אומר שהיא תהיה בסדר. רק התכוונות אנרגיות חיוביות במושבה הזאת וזה יהיה בסדר, נכון? בנוגע לקניית קריסטל באינטרנט גם אני בדעה כמוך... חבל שאין היצע כל כך גדול במקום מגוריי..
 

liat sa

New member
התכווצות והתרחבות של קריסטלים

הי נסיה, קודם כל באשר לקניה באינטרנט אני קונה הרבה פעמים באיביי ומגיעים קריסטלים ממש יפים, אני מנסה להשיג במכרזים קריסטלים שכאן בארץ הם מאוד יקרים, קריסטלים זולים יותר. לרוב הם מגיעים והם אכן איכותיים ונראים בדיוק כמו שהתמונה שלהם נראית. אני זוכרת שפעם הזמנתי קריסטל רודונייט שנראה מקסים והיה עליו מכרז ורציתי לקנות אותו ב 1.5 $ ובטעות כתבתי 150 $, ולא שמתי לב, אז המוכר ביטל את המכירה, ועשה מכירה חדשה שבה הוא חייב אותי ב 0.85 $ + משלוח של 2 $ והקריסטל שהגיע היה מקסים ואיכותי. בנוגע להתכווצות ולהתרחבות של קריסטלים, אני מדי פעם מוצאת שיש שינויים מבניים בקריסטלים אם זה הצתמצמות שלהם לפעמים נעשית בפשטות על ידי התחלקות או שבר ולפעמים על ידי התכווצות, ולפעמים התרחבות שבבסיסה הינה הוספת שן למושבה או התרחבות של האבן. בברכת קסם של קריסטל ליאת ספארק סמלסון בנתיב הרוח
 
למעלה