שאלה מסקרנת על רכבת מירושלים

מצב
הנושא נעול.

קובי לו

New member
שאלה מסקרנת על רכבת מירושלים

שאלה מסקרנת על רכבת מירושלים
עמית או פיינשטיין או בועז לוי (או כל גולש מהפורום שהיה בחודש האחרון במלחה). האם יצא לכם לראות האם יש שינוי בכמות הנוסעים ברכבת מירושלים לכוון מישור החוף? הבנתי שעד לפיצול המעצבן היו ברכבות הבוקר כמה מאות נוסעים (נניח מעל 100 איש בכל אחת מ-3 הרכבות הראשונות). האם הכמות קטנה משמעותית או שכמעט ואין שינוי? כי בבוקר הנסיעה לת"א לא הורעה בכל כך הרבה. תוספת של 10 דקות בלבד, להבדיל מהשינוי שאי אפשר לסוע בבוקר מת"א לי-ם, שכן אז ההמתנה היא של כ-50 דקות !
 
מאז הפיצול נסעתי פעם אחת ברכבת

שאלה מסקרנת על רכבת מירושלים
עמית או פיינשטיין או בועז לוי (או כל גולש מהפורום שהיה בחודש האחרון במלחה). האם יצא לכם לראות האם יש שינוי בכמות הנוסעים ברכבת מירושלים לכוון מישור החוף? הבנתי שעד לפיצול המעצבן היו ברכבות הבוקר כמה מאות נוסעים (נניח מעל 100 איש בכל אחת מ-3 הרכבות הראשונות). האם הכמות קטנה משמעותית או שכמעט ואין שינוי? כי בבוקר הנסיעה לת"א לא הורעה בכל כך הרבה. תוספת של 10 דקות בלבד, להבדיל מהשינוי שאי אפשר לסוע בבוקר מת"א לי-ם, שכן אז ההמתנה היא של כ-50 דקות !
מאז הפיצול נסעתי פעם אחת ברכבת
זו הייתה הרכבת של 9:59 בבוקר יום חמישי (זו שבעבר יצאה ב-10:08). לא ספרתי, אבל היו בה כ-20 נוסעים. הגענו לבית-שמש כ-7-8 דקות לפני שהרכבת לתל-אביב יצאה לדרך, ובה כבר היו די הרבה נוסעים מבית-שמש. אגב, קטע מטומטם - במקום להעמיד את שתי הרכבות האלה ברציפים 2-3, אחת מול השניה, צריך לרדת ברציף 2 ולעבור במעבר התת-קרקעי לרציף 1, שם נמצאת הרכבת לתל-אביב. זו פרוצדורה שלוקחת זמן - לי זה לקח דקה, אבל מעניין לראות איך מסתדרים אנשים שצריכים להשתמש בשתי המעליות האיטיות שעל הרציפים... [נדמה לי שהתשובה היא שהם לא נוסעים ברכבת הזו]. מאז אותה פעם (שהייתה, כמדומני, שבועיים אחרי שינוי הלו"ז), לא יצא לי לנסוע, משום ששעת היציאה הוקדמה ב-10 דקות ואני (שיוצא מעין-כרם ב-9:45) פשוט לא מספיק להגיע לרכבת בשעה הזו. בעבר 10 הדקות הנוספות איפשרו לי להגיע בקלות... חזרתי ל"אגד", וזה אמנם צפוף ולא נעים - אבל לפחות קיצר את זמן הנסיעה.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
מאז הפיצול - הקו מת!

שאלה מסקרנת על רכבת מירושלים
עמית או פיינשטיין או בועז לוי (או כל גולש מהפורום שהיה בחודש האחרון במלחה). האם יצא לכם לראות האם יש שינוי בכמות הנוסעים ברכבת מירושלים לכוון מישור החוף? הבנתי שעד לפיצול המעצבן היו ברכבות הבוקר כמה מאות נוסעים (נניח מעל 100 איש בכל אחת מ-3 הרכבות הראשונות). האם הכמות קטנה משמעותית או שכמעט ואין שינוי? כי בבוקר הנסיעה לת"א לא הורעה בכל כך הרבה. תוספת של 10 דקות בלבד, להבדיל מהשינוי שאי אפשר לסוע בבוקר מת"א לי-ם, שכן אז ההמתנה היא של כ-50 דקות !
מאז הפיצול - הקו מת!
כמות הנוסעים ירדה בצורה משמעותית.
 

amit1270

New member
לי לא יצא לנסוע ברכבת מאז הפיצול

שאלה מסקרנת על רכבת מירושלים
עמית או פיינשטיין או בועז לוי (או כל גולש מהפורום שהיה בחודש האחרון במלחה). האם יצא לכם לראות האם יש שינוי בכמות הנוסעים ברכבת מירושלים לכוון מישור החוף? הבנתי שעד לפיצול המעצבן היו ברכבות הבוקר כמה מאות נוסעים (נניח מעל 100 איש בכל אחת מ-3 הרכבות הראשונות). האם הכמות קטנה משמעותית או שכמעט ואין שינוי? כי בבוקר הנסיעה לת"א לא הורעה בכל כך הרבה. תוספת של 10 דקות בלבד, להבדיל מהשינוי שאי אפשר לסוע בבוקר מת"א לי-ם, שכן אז ההמתנה היא של כ-50 דקות !
לי לא יצא לנסוע ברכבת מאז הפיצול
אולי בשבוע הבא אנסה. אולי.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
תחסוך מעצמך את הסבל. ../images/Emo4.gif

לי לא יצא לנסוע ברכבת מאז הפיצול
אולי בשבוע הבא אנסה. אולי.
תחסוך מעצמך את הסבל.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה