שאלה מתסבכת וקלה

Le Freak

New member
שאלה מתסבכת וקלה

אז ככה: x^2 +1/x^2=y מישהו יכול בבקשה למצוא את נקודות הקיצון והפיתול? (לא צריך דרך יש לי הכל אבל טעות אחת שאני לא מצליח להבין)
 
תשובה

לפונקציה יש שתי נקודות מינימום : (1,2) , (1,2-) . אין לה נקודות פיתול. צירפתי גם גרף שלה, אם אתה מעוניין (שים לב שהפונקציה "זוגית" - היא סימטרית לגמרי משני צידי ציר ה y ). יש לי גם הרגשה שאני יודע איפה טעית, זה קשור לנגזרת השנייה. אבל קודם תגיד לי אם אתה זקוק לעוד עזרה או שהבעייה נפתרה.
 

Le Freak

New member
רון

תגיד רון יש לך אי סי קיו או אי מייל במקרה? כי אני צריך עזרה בתדירות גבוהה יותר מאשר שאני מקבל אותה :) ובד"כ גם העזרה שאני מקבל היא לא משהו התרגיל אגב נפתר
 
Le Freak היקר !

אני אשמח לנסות ולעזור ככל שאוכל במסגרת הפורומים של תפוז. לצערי לא אוכל להגיש עזרה מעבר לכך. זמני מאד מוגבל, וגם כך אני מגיש סיוע ב 11 פורומים שונים על חשבון זמני הפרטי ובהתנדבות מלאה. אם אני אתחיל לענות על שאלות במיילים למיניהם לא יישאר לי זמן לעבוד או אפילו לנשום... תמשיך לשאול כאן, אני בטוח שאני ושאר האנשים הנהדרים שנמצאים פה ישמחו לעזור לך במסגרת הפורום ! בהצלחה,
 

Le Freak

New member
אינפוזיה ניידת ומכונת הנשמה?

ויש לנו עסק? סתם... רק רציתי להגיד שתמשיך את העבודה הנהדרת שאתה עושה בלעזור לאחרים.. וגם לכל שאר חברי הפורום שעושים פה עבודה נפלאה.. תמשיכו להיות אחלה..
 
למעלה