שאלה נדושה אבל מאוד פרקטית

danielelsohn

New member
שאלה נדושה אבל מאוד פרקטית

איך להתגבר על קשר שהסתיים?
לפני שלושה שבועות בערך הסתיים לו הקשר הראשון שהייתי בו, בצורה מכבדת מאוד אבל לא הדדית
כלל (הייתי רוצה שהקשר ימשיך, היא נפרדה ממני כי הקשר נמאס עליה).
במקום איזה מצב אידאלי שבו אני פשוט חושב על זה פחות ופחות זה בא בגלים כאלו, יש ימים שזה ממש מציק לי ויש ימים
שבהם אני פחות חושב על זה.

יש איזה קסם? שיקוי? טריק? צ'יט? משהו?
 
דניאל היקר,

המעבר התמידי הזה בין שמחה, לבין עצב, תסכול, כעס וכו' יכול מאוד לבלבל ולהקשות על ההתמודדות. הרבה פעמים הנטיה היא לברוח מהרגשות הקשים ולנסות להסיח את הדעת. אני גיליתי שכמה שאני מנסה לברוח מהם, זה דווקא יותר מקשה עלי בסופו של דבר. כדאי מאוד כן להיות שם, לחוות את זה, ןלפרוק את זה כדי שתוכל להמשיך הלאה ולהתגבר מהר ונקי יותר. אפשר לעשות מדיטציה (לא לכולם זה מתאים), לכתוב, אפילו סתם לבכות זה בסדר. כל עוד אתה נותן מקום לכאב ולרגש...
 

Maldini Girl

New member
יש טריק!

נשבעת לך.
להחליט בכוח להעסיק את עצמך.

כשאני בזמנו נפרדתי מהאקס והייתי שבר כלי הייתי רואה פרקים על גבי פרקים של האוס וחברים, אפילו כשהייתי מבשלת הייתי שמה ברקע פרק, כדי שהמחשבות שלי לא ינדדו, אפילו כשהייתי הולכת לישון הייתי שמה במחשב/ טלוויזיה פרק. זה פשוט לא נתן לי פנאי למחשבות הכואבות.
 

ורדונה2

New member
לא

יש פתרון לטווח הארוך אבל שום דבר שבאמת תרגיש את ההשפעות שלו בזמן הקרוב. הפתרון לטווח הארוך זה באמת להעסיק את עצמך, ולא רק בסדרות וספרים וכ'ו.
תכריח את עצמך להיות חברותי, להיות פעיל, להכיר אנשים שונים במסגרות שונות ולהתחבר איתם כדי למלא את החיים שלך. בהתחלה זה ירגיש חרא למרות כל המאמצים אבל זה מה שנקרא פתרון של "Fake it till you make it". כולם היו שם דניאל, וזה תמיד מרגיש בנקודות מסוימות קשה מנשוא, על אחת כמה וכמה בפעם הראשונה כשאין ניסיון ועוד לא יודעים אם זה באמת יחלוף, אבל תאמין לי שזה עובר.
השנים טסות להן מבלי שאתה שם לב ואתה מוצא את עצמך במקום אחר לחלוטין, מוקף באנשים שונים וגם לפעמים עם בחורה שונה פתאום בראש שלך.

אז תהיה חזק, תן לעצמך להישבר לפעמים כי גם לזה יש מקום, אבל אל תשכח לשמור על מסלול נכון בסה"כ; על חברותיות ופעלתנות, שגם אם הן מרגישות כמו מסכה, הן משהו שבטווח הרחוק יעזור לך ויביא אותך למקום אחר מזה שאתה נמצא בו ואולי אפילו הרבה יותר מהר משהיית חושב.
 
למעלה