שאלה על בדיקות גנטיות

אנה מ

New member
שאלה על בדיקות גנטיות

את הבדיקות הגנטיות עשיתי לפני 8 שנים, כשעוד חשבתי להביא ילד מבן זוג. כל הבדיקות היו במסגרת פרטית, מאחר וזה היה עוד לפני עידן מימון קופות החולים. כל תוצאות הבדיקות אצל הגניקולוג הקודם שלי, שאותו עזבתי לפני למעלה מ- 3 שנים. מישהי יודעת האם קיים תיעוד, איפשהו, של אילו בדיקות עשיתי (ומכאן אוכל להסיק אילו אני צריכה להשלים), מלבד מאשר אצל הגניקולוג (שבספק אם שמר אותן, לאור העובדה שאני כבר לא מטופלת שלו)?
 

אורora

New member
אפשרות ושאלה

1. אולי זה כתוב בתיק האישי שלך בקופה (זה הממוחשב) 2. איפה עשית את הבדיקות? 3. הראת אותן לפרופ יעבץ? בזמנו הוא ביקש מני לראות, אז אולי הוא רשם את התוצאות בתיק שלך באיכילוב. זהו , אלה כל הרעיונות שיש לי בנושא.
 

אנה מ

New member
תשובות

1. מקווה שהוא עדכן בתיק הממוחשב. אברר. 2. את הבדיקות עשיתי בסניף של משרד הבריאות, ברח' בלפור בת"א (דאז, רק שם ניתן היה לעשות בדיקות גנטיות). 3. לא הראתי את הבדיקות ליעבץ. רק יידעתי אותו שעשיתי בדיקות גנטיות וכולן תקינות.
 
אם את זוכרת איפה עשית

את יכולה לבקש שיוציאו את התשובות, זה כרוך בתשלום. משהו כמו 100 ש"ח. אני עשיתי את הבדיקות באיכילוב וכשרציתי לקבל החזר מביטוח הבריאות הפרטי שלי, לא מצאתי את הקבלה. התקשרתי לאיכילוב ומכיוון שעבר די הרבה זמן, משהו כמו שנה, הם טענו שזה כבר בארכיון. כמובן שתמורת סכום סימלי הם מוכנים ללכת לארכיון ולהוציא עבורי את כל הפרטים ואכן כך היה. קיבלתי בדואר העתק חשבונית ואת תוצאות הבדיקות. במילים אחרות, אפשרי בהחלט.
 

דש1דש

New member
בדיוק מה שרציתי לענות

כשנקראתי לדגל ונלצתי לזנוח את המחשב ואתכן... לא ישעתי כמה כסף- אבל במקום שעשית אמורות ליהיות תשובות במחשב.
 

אנה מ

New member
עשיתי את הבדיקות בסניף של

משרד הבריאות, בבלפור בת"א (דאז, רק שם עשו בדיקות גנטיות). אולי אקפוץ לשם איזה יום ואבדוק אם אכן יש להם תיעוד.
 
למעלה