שאלה על השירות בתותחנים....

נ ר ק ו

New member
שאלה על השירות בתותחנים....

השבוע קיבלתי מכתב מחיל התותחנים הם הסבירו על כל המערכים בחיל ואמרו שהם מעונינים שאני אשרת שם עכשיו השאלה שלי היא כזאת לפי מה קובעים לאיזה מערך אני הולך? מתי מחליטים על זה? לפני הכניסה לחיל או אחרי?
 
גם אני קיבלתי

אבל אני רוצה צנחנים =] בעקרון הכל הולך לפי צורך צהל עם קצת התחשבות במנילה שלך, אבל אם תבקש תותחנים תקבל כי אין הרבה מדי ביקוש. הכל הולך לפי איך שאתה רוצה. אם במנילה ביקשת רק חי"ר אז אני בספק אם יקחו אותך לתותחנים בלי שתבקש כלום
 

נ ר ק ו

New member
אתה לא הבנת אותי נכון

אני התכוונתי שאם בחרתי תותחנים אז בתוך תותחנים לאיזה מערך אני אלך? לפי מה קובעים את העמרך שאני יהיה בתוך תותחנים
 
יש גיבוש

עד כמה שאני יודע לתותחנים אין פלסר ופלחהן ככה שהבנתי שיש רק גיבוש למיתר/מורן למי שרוצה והשאר בגדודים לפי מה שמבקשים והצבא נותן. עכשיו הבנתי?
 

נ ר ק ו

New member
אתה לא מבין אותי...

אמרת שקיבלת תמכתב נכון? אז אתה אמור לדעת על מה אני מדבר יש בחיל התותחנים כמה מערכים: מערך התותחים מערך הכטב"מ מערך הרקטות מערך המכ"מים ומערך מסווג אז השאלה שלי זה לפי מה קובעים לאיזה מערך כל אחד ילך? ועוד משהו במכתב כתוב " במידה ותתאים תינתן לך הזדמנות לעבור את המיון ליחידות המיוחדות" מתי זה? אחרי שמתגייסים כבר או שזה מיונים מוקדמים?
 

clam

New member
כמה תשובות

כשאני התגייסתי היה שבוע טרום טירונות, שבו היו כל מיני מבחנים עיוניים לכל מיני תפקידים (מ.ט, איכון, וכו'). ממה ששמעתי כבר אין את המיונים האלה יותר ואין לי מושג איך קובעים מי הולך לאן. אולי לפני נתונים. מה שעדיין יש בטוח זה מיון ליחידה מיוחדת שכולל גם גיבוש פיזי וגם מבחנים עיוניים. ואי אפשר להרחיב יותר בנושא.
 
למעלה