שאלה על מטוטלת

שאלה על מטוטלת

קודם כל, מזל טוב וכה לחי! פורום חשוב והלוואי שיתן מענה לכל מי שמבקש אותו. שנית, לגבי מטוטלת. יש לי מטוטלת שקיבלתי בירושה מסבתא שלי ז"ל, לאחר שנפטרה. התחושה האינטואיטיבית שלי היא שהמטוטלת "לא ממושמעת", אני מרגישה כאילו שהיא לא מוכנה לעבוד איתי. אני חייבת לציין שאני עובדת איתה - על עצמי ועל חברים, בניסוי לזהות צ'אקרות חסומות וכיו"ב. אבל עדיין, אני מרגיש שהתוצאות לא-משהו. עומר, מה דעתך?
 
מטוטלת

תשע וחצי היקרה, לפי הבנתי מטוטלת צריך "לאלף". תעשי את הניסוי הבא: הניסוי יארך חודש ימים. תחשבי על המילים "כן" ו"לא". תמצאי להם ביטוי ציורי. מקובל - תזוזה אפוקית ותזוזה אנכית, או חץ בכיוון השעון או חץ נגד כיוון השעון. תחליטי בעצמך, ותחשבי על זה. ציירי לך על דף בגודל A4 את הביטויים שבחרת, דיי גדולים. כל ערב, במשך עשר דקות, תחזיקי את המטוטלת, תגידי בלב או בקול רם משהו כמו "אני רוצה לקבל את האמת ומוכנה להתמודד איתה, את כל האמת, ורק את האמת". תחזיקי את המטוטלת מעל ציור אחד, תגידי את המילה שכתבת מעליו ("כן" או "לא"), ותחכי לראות מה יקרה עם המטוטלת. חמש דקות. אחר כך - אותו דבר עם הציור השני. חודש ימים, כל ערב, תעשי את התרגיל הזה. עשר דקות, לפני שאת הולכת לישון. אולי עם הזמן אפשר קצת לקצר את התהליך. ספרי אם הבנתן אחת את השניה ואם היה שיפור. אה, ועוד דבר ממש מאוד חשוב - לעולם, אבל לעולם, לא לתת לאף אחד לגעת או להתקרב למטוטלת שלך אחרי האילוף. אף אחד, גם לא האנשים הכי קרובים, גם לא האף של הכלב שלך. אחרי האילוף, אף אחד עם אנרגיות שהם לא את לא מתקרב למטוטלת (חוץ ממי שאת עובדת עליו). מטוטלת קריסטלית אפשר לטהר כמו כל קריסטל אחר, אחרי טיפול אני ממליצה לשטוף אוה במים זורמים (אם היא מחומר שמקבל מים זורמים), או להשאיר אותה קצת בשמש, או להניח אותה על מושבת קוורץ, מה שמתאים לך, ולתזכר לה את האילוף אחרי כל עבודה עם מישהו. ושאף אחד לא יחזיק בחוט שלה חוץ ממך! בהצלחה, וספרי איך היה!
 
אני ממליץ על מטוטלת מקריסטל

אני אישית אוהב רוז קוורץ. אבל הבנתי שגם אמטיסט וקוורץ קריסטל טובים. אני אוהב את אלה עם השפיץ, לא העגולים. החרוטים.
 
המממ...

גם שלי רוז קוורץ. השבוע ראיתי מטוטלת מדהימה מץ, עם פתח במרכז שלה, שאפשר להכניס בו עשבי מרפא או קריסטלים או משהו משמעותי לקורא...
 
אפשר מידע על המטוטלת?../images/Emo140.gif

 
למעלה