traveller0036
New member
שאלה על design pattern (ושאלה נוספת)
היי
אם יש לי אובייקט A שקורה ל API של אובייקט B כדי שיעשה פעולה X. עכשיו אני רוצה שאובייקט A יקרה לפעמים ל אובייקט B לעשות את הפעולה ולפעמים אני רוצה שיקרה לאובייקט C שיעשה פעולה ולפעמים אני רוצה שאובייקט A יקרא לשניהם. אני לא רוצה לשנות את הקוד של A. באיזה Design patter הכי נכון להשתמש. זה בעצם בעיה כללית שאובייקט A עכשיו צריך להפעיל איזה לוגיקה שבסופה יקרא לאובייקט B כמו קודם או אובייקט C. אני מניח שצריך לשים מישהו באמצע כך ש-A יקרא לו והוא יקרא ל B או C. אבל מה שם ה PATTERN?
שאלה נוספת - אתם מכירים דוגמא טובה לקוד שמממש כתיבה ל LOG מכמה Threads (למשל באמצעות תור)?. עדיף ב C/C++ אבל לא חובה
היי
אם יש לי אובייקט A שקורה ל API של אובייקט B כדי שיעשה פעולה X. עכשיו אני רוצה שאובייקט A יקרה לפעמים ל אובייקט B לעשות את הפעולה ולפעמים אני רוצה שיקרה לאובייקט C שיעשה פעולה ולפעמים אני רוצה שאובייקט A יקרא לשניהם. אני לא רוצה לשנות את הקוד של A. באיזה Design patter הכי נכון להשתמש. זה בעצם בעיה כללית שאובייקט A עכשיו צריך להפעיל איזה לוגיקה שבסופה יקרא לאובייקט B כמו קודם או אובייקט C. אני מניח שצריך לשים מישהו באמצע כך ש-A יקרא לו והוא יקרא ל B או C. אבל מה שם ה PATTERN?
שאלה נוספת - אתם מכירים דוגמא טובה לקוד שמממש כתיבה ל LOG מכמה Threads (למשל באמצעות תור)?. עדיף ב C/C++ אבל לא חובה