שאלה פשוטה למדי...

שאלה פשוטה למדי...

קניתי לעצמי תיבת אוצר קטנה. אני נורא רוצה לעטוף אותה בגזרי עיתון, אבל לא יודעת איך להדביק את הגזרים לתיבה. שילוב של דבק עם מים אולי? אם כן, באילו הפרשים? רעיונות נוספים להפיכת תיבת עץ פשוטה למעניינת יתקבלו בברכה גם כן. תודה מראש, מרב.
 

ayelet i

New member
הי מירב - רעיון לציפוי תיבה...

חוץ מאשר גזרי עיתון - את יכולה להדביק על התיבה גם מפיות. הרעיון זהה - ופשוט מאד ליישום. בוחרים מפית עם תמונה יפה. מפרידים את שכבות המפית כך שתשאר לך רק השכבה עם התמונה. שכבה דקה מאד. אפשר לחתוך רק חלק מהתמונה שבה רוצים להשתמש. אם התמונה/המפית לא מכסה את כל התיבה - את יכולה לצבוע לפני את התיבה - רק קחי בחשבון שהמפית דקה מאד - כך שהצבע מלמטה צריך להיות כזה שלא יאפיל על תמונה. (רצוי לא צבע כהה מידי) ההדבקה - תשתמשי בצבע פלסטיק רגיל - אפשר למהול במעט מים - מרחי על הקופסא ואז הדביקי את המפית. לא נורא אם לא יוצאחלק במיוחד - זה דווקא יפה. אסור להזיז את המפית יותר מידי כי היא תקרע - אבל היתרון הוא שאם חלק ממנה נקרע את יכולה לקחת את אותה תמונה ממפית זהה, לחתוך את החלק שנקרע והלביק אותו שוב. המפיות כל כך דקות עד שאי אפשר להבחין שבכל שיש שתי שכבות במקום אחת... כשאת מסיימת, אחרי שהקופסא יבשה - תמרחי עליה לכה. חפשי אחת על בסיס מים - פשוטה למריחה, פשוט לנקות את המכחולים אח"כ. מצרפת תמונה של חמסות שהכנתי בטכניקה זהה. ראשית צבעתי, ואז גזרתי את הירקות מהמפית והדבקתי. אם יש לך עוד שאלות - אני אשמח לעזור!
 

ayelet i

New member
אגב...

היתרון במפיות הוא שהן כל כך דקות אז : א. ניתן לתקן בקלות (כפי שהסברתי קודם - במידה וחלק מהן נקרע). ב. כשהן מודבקות הן נראות כציור.
 

shlulit

New member
אז ככה-

את גזרי הנייר את יכולה להדביק עם דבק פלסטי, לא צריך לדלל. ניתן אח"כ לעשות על התיבה סדקים ליצירת מראה עתיק..
 

av_i_va

New member
הצלחנו לבלבל אותך?../images/Emo140.gif

כי רעיונות באמת יש בשפע... לצבוע בצבע האהוב עליך, להדביק על הקופסא קישוטים: מדאס, קנויים, כאלה שאספת או כל מה שתרצי, אפשר כמובן להכין ממנה תיבת שודדים ממש, עם פירזול וכל השאר... אבל אם החלטת דוקא על ציפוי בנייר עתון, לכי על זה. קבלי את כל ההדרכה לה תזדקקי. בהצלחה רבה ושבוע טוב
 
למעלה