שאלה קטנה לאנשי הפורום .......

yosimatza-c4u

New member
שאלה קטנה לאנשי הפורום .......

מה דעתכם על חברת פלאפון? מכשירים שיווק מחירים שרות וכל הבולשיט שמסביב???
 

peretzy

New member
אני אומר לך בדוגרי שבדוגרי!

על המכשירים: תשמע ברשת פלאפון יש רק שני סוגים מכשירים שהם ממש פצצתים ורק הם ממש מתקדמים ואלה ה:LG וה SK. שאר המכשירים שלהם על הפנים !!!!אבל ממש על הפנים הSAMSUNG ממש על הפנים..אני לא יודע איך מוציאים מכשירים כאלה גרועים ואני מדבר מתוך ניסיון ,מתוך שני מכשירים שהיו לי. על השיווק שלהם: הם יודעים לשווק טוב, יש להם אנשי מכירות מעולים בעלי ניסיון ובעלי שיכנוע מצוין. שרות לקוחות אנושי: על הפנים! הם ממש שקרנים והם ממש משקרים ללקוחות שלהם בעיינים! כל פעם שאני בא לשרות לקוחות אני מרים להם את המקום לא מקובל עליי השירות שלהם. וזה ידוע שיש להם שירות לקוחות מגעיל. הרשת: על הפנים לא הייתי מתקרב אליה פעם נוספת. הכי מעצבן ברשת זה התיקתוקים.. אתה צריך להתחנן שיהיה קו שאתה מתקשר , וזה אשכרה עושה לך טובה שהוא מגיע לצליל.. מי יודע אולי הX1 תהיה בת זונה אבל כרגע לרשת CDMA חרא רשת.
 

ashomer

New member
שוב אנחנו מתחילים להעליב.

אבל לא משנה. המכשירים של מוטורולה בפלאפון - בלשון המעטה - מחוסרי תכונות. הSK IM-1400 מדהים הLG510 קצת פחות.יונדאי גם בסדר מבחינת תכונות - הוא קצת בסיסי אבל הוא קטן ויפה! אגב לפרצי לידיעתך אם היית מגלה קצת יותר עניין כבר נמכר SK-3000 ושני מכשיר יונדאי חדשים שאחד מהם משום מה דומה ממש לנוקיה... (מחר אני אשלח לדור תמונות לגלריה.) שירות הלקוחות שלהם הוא מאד צולע הסיסמא שלו היא "סליחה על ההמתנה" הכי הרבה חיכיתי 8 דקות ב7 בערב והכי קצת 7 שניות באותה השעה. התקתוקים הם ממש לא בעיה - הם לא פוגעים באף אחד ובשום דבר וממש לא נכון לשפוט על פיהם (כל כך לא רציני). הרשת של פלאפון היא הכי פרספקטיבית בארץ ויש שירותי ם שהיא מסוגלת לספק למכשירים הקיימים ברשת הקיימת וגם תספק בקרוב. (לעומת אמיגו שתקועה עם טכנולוגיה ישנה יחסית).
 

peretzy

New member
אל תגיד דברים שאתה לא מבין בהם!!!!

שום דבר מהדברים שאמרת אינם נכונים. תאמין לי שאם ה SK ו LG היו נמכרים ,הייתי יודע אל תגיד דברים שאתה לא מבין בהם והיית מת שהרשת של אמיגו ישנה הם ביינתים הכי מתקדמים בשוק!!!!!
 

ashomer

New member
אני לא יודע על מה אתה מדבר.

הLG 510 נמכר כבר חצי שנה! הSK 3000? אני ראיתי פרסומות שלו: "להשיג ברשת פלאפון". ואם אתה כזה חכם תסביר לי בבקשה במה מסתכמת ה"קידמה" של אמיגו הם מלאים בשירותי לא מתקדמים - הרשת שלהם מיושנת! זו עובדה לא דיעה.
 

m e i r

New member
מה הבעיה בתיקתוקים?

בסלקום אין תקתוקים ועדיין.... סתם סתם, תירגעי אריאלה.
 
תיק תק תיק תק../images/Emo70.gif

דבר מעולה!!! אם אתם באמת רוצים לדעת מה זה אז זה אות של חיפוש מכשיר, ככה אפשר לדעת אם המכשיר באמת לא זמין או שסתם לא רוצים לענות לכם... אני אוהב את הדבר הזה, ולגבי ה SK 3000 הוא כרגע ועוד דגם (3100) בניסיון ברשת פלאפון! זה המידע הכי נכון! והמידע הזה נלקח מאחותי (עובדת פלאפון) ד"א ה SK 3100 מדהים!!!! פשוט אין מילים! יש לו מסך ציבעוני ומצלמה דיגיטלית וממשק משתמש מדהים!!!!! ממש כמו מערכת הפעלה!!! ולגבי מי שאמר שהשרות שלהם על הפרצוף... בעעעע טעות! אתמול התקשרתי אליהם פעמיים וענו לי ישר אחרי הלחיצה המתאימה! נכון קורה שיש עומס אבל לרוב הם עונים מהר... - דודי - "
מביא המידע הנכון והמעודכן ביותר לגבי רשת פלאפון
"
 

idan3k

New member
לא הייתי קורא ל-LG פצצתי ולגבי ה-SK

התכונות באמת שוות אבל חיצונית לדעתי הוא טעון שיפור
 
למעלה