שאלה קצת אישית

אתי77

New member
ברוכה הבאה!

התתייחסות שלך לבן שלך מעוררת השראה! בן כמה היה הבן שלך בזמן הבדיקת ברה? כיף שהצטרפת אלינו! ברוכה הבאה!
 

תאנה 2

New member
אתי תודה על קבלת הפנים החמה.

בדיקת ברה היתה בגיל 9 חודשים. ניתוח השתל היה כשנה אחרי זה.
 

ifatmoshe

New member
היי

9 חודשים, זה לא צעיר כל כך. אני בטוחה שכולם שאלו אותך ובכל זאת, אם אפשר, איך זה שעלו על זה רק אחרי 9 חודשים? וכן, התקבלה שלך מעוררת השתאות. אולי עוד כמה שנים גם אני אהיה מסוגלת? הלואי
כרגע אני עדין במקום מסובך לי..
 

תאנה 2

New member
רק עכשיו ראיתי את התגובה שלך

היה קשה מאד להבחין שהוא לקוי שמיעה. הוא התנהג כמו ילד שומע והיה מאד תקשורתי. אני התחלתי לחשוד כשהיה בן חמישה חודשים, אבל אחות טיפת חלב ורופא א.א.ג אמרו שאני טועה וזה מאד שימח אותי ואני לא התעקשתי, הרי זה הרבה יותר משמח כשרופא אומר לך שהילד שלך שומע ושאת סתם מדמיינת. אחרי שחזרתי שוב ושוב על חשדותיי, שלחו אותנו לבדיקה אודיאולוגית. לבדיקה הלכתי בביטחון ואמרתי: "רק נבדוק כדי להיות שקטים, הרי ברור שהוא שומע...". בהחלט היה "בום!" כי העדפתי להאמין שהכל תקין. אבל שוב, את החירשות של בני קיבלתי ואני עדיין מקבלת באהבה גדולה. זאת המציאות ועם מה שיש נגיע הכי רחוק שאפשר.
 
מקווה שלא מאוחר לענות

הרגשתי הכי נורא בעולם הרגשתי שלמה ה' בחר דווקא בי , ומגעיל לומר אמרתי שיהיה אצל אחרים אבל אבל אבל יש דברים גרועים יותר בני אורי הוא לקוי בשני אוזניו ואין מה לעשות צריך לקבל בחיים לא רק בשורות טובות לפעמים גם קצת קשות אבל אני מאמינה שה' ייתן לילדינו תכונות אחרות וצריך להיות תמיד חזקים למען ילדינו אמא ואבא זה לטוב ולרע לשמח לעצוב ותמיד לחיבוק האוהב.
 

אתי77

New member
מובן שלא מאוחר ../images/Emo13.gif

תודה על השיתוף. וכן אני מסכימה איתך...אבא ואמא זה לטוב ולרע?...
 
למעלה