שאלה שחשבתי עליה היום בלוד

מצב
הנושא נעול.

amirv

New member
אני זה שמתבלבל?

תיסלח לי אבל אתה קצת מתבלבל....
מי שקובע את המחירים לאגד זה משרד התחבורה ולא אגד, ומשרד התחבורה הוא זה שמיתנגד להוריד מחירים בקוי אגד המקבילים לקווים של חברות אחרות ולכן המחירים שלהן זולים יותר ולא שווים לאגד.
אני זה שמתבלבל?
אתה מתאר את המצב כפי שהוא אמור להיות, אני מתאר את המתב הקיים עד תחילת הרפורמה אגד החזיק את משרד התחבורה בביצים, וקבע בשביל משרד התחבורה איזה תעריפים הוא יקבע לאגד. גם היום תהליך הרפורמה נעשה בזהירות שיא כדי שאגד לא יתעצבן יותר מדי.
 

OMER G17

New member
אתה טועה...לא 369 אולי 357/1

תשכחו מכל הגיון
קוים 370 ו-380 הם חלק מאשכול "באר שבע-תל אביב", אגד הסכים שכל הקוים באשכול זה יופרטו בתנאי שלא יאבד לגמרי את הישירים הרווחיים ובגלל זה הם פועלים בשתי החברות לסירוגין. בתמורה לעצם משרד התחבורה כפה עליו ועל מטרופולין הורדת מחירים דרסטית יותר בקוים הישירים. הסיבה שהקווים האחרים לא זולים היא שוב אגד. אגד הסכים להוזלת תעריפים בהפרטה רק בקטע הקו הקרוב לב"ש אבל בקטעים שמובילים נגיד מרחובות לת"א (קו 369 אם אני לא טועה) הוא לא הסכים שלמטרופולין יהיה מחיר זול יותרמקו מתחרה של אגד (נגיד 274), כי אז היתה נוצרת חס וחלילה תחרות אמיתית על מחיר. ומשרד התחבורה? לפעמים כדי לשחרר את הילדה משיני הרוטווילר צריך להקריב איזה חתול.
אתה טועה...לא 369 אולי 357/1
369 הוא קו מת"א לב"ש שיורד מהכביש לתחנות המרכזיות שלי יבנה וראשל"צ ועובר בקריית גת..לא קשור לרחובות
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה