שאלה שמעניינת אותי

הפמיניזם קידם את הנשים המון

בעשרות שנות קיומו, אבל יש עוד דרך ארוכה לעשות עד שיושג השיויון המלא המיוחל בזכויות וגם בחובות. ולמה שלא תהיה העדפה מתקנת לנשים אחרי שהן הופלו לרעה כל כך הרבה שנים? לפחות לתקופה מסוימת עד שיהיה איזון? מי קבע שהעדפת גברים יותר טובה מהעדפת נשים? זו בדיוק הנקודה, שנשים לא פחות טובות וחכמות מגברים, ולכן מגיעות להן כל הזכויות שיש לגברים, למעט מקרים חריגים כמו שיש בצבא לדוגמה. תדמיין למשל שהיית חי בעולם שבו שולט "שוביניזם נשי" והיית מגיש מועמדות לעבודה מסוימת, אבל היו דוחים אותך רק משום שאתה גבר... נכון שלא היית משלים עם זה ומנסה לשנות את רוע הגזירה? אז למה שאישה לא תנסה לשנות את זה?
 

MIIKLE

New member
אני כמעסיק לא חושב שהייתי מפלה

שיקולי היו ענייניים לחלוטין.ואם הייתי רואה אישה מוכשרת הייתי לוקח אותה בשמחה.הבעיה של אפליה מתקנת שהיא עדיין בגדר אפליה ודברים שקובעים בלי תאריכי תפוגה נוטים להיות קבועים כסטטוס קוו.
 

MIIKLE

New member
אגב לדעתי לעולם לא יושג שיוויון מוחלט

מהטעם הפשוט שגברים ונשים הם לא שווים אלא שונים בתפקידיהם ובתפקודם.לכן שיוויון מלא הוא הגדרה סובייקטיבית ומה שירצה אחד לא ירצה את השני.
 
נכון, אין דבר כזה שיויון מוחלט

וגם לא צריך להיות. לכל מין יש את היתרונות והחסרונות שלו ואנחנו צריכים להתמקד ביתרונות ולהפוך אותם לשיתוף פעולה פורה לטובת האנושות, ולנסות למזער את החסרונות עד כמה שאפשר. אבל גם שיויון כמעט מלא יכול להיות בהישג יד, וזה תלוי בעיקר ברצון הטוב של שני הצדדים. התרגלנו לחשוב שאצלנו המצב גרוע ביותר מהבחינה הזו, אבל הידעת שעד לפני 40 שנה לנשים בשוויץ למשל לא היתה בכלל זכות בחירה? הישראליות הקדימו אותן בהרבה
 

פנומן 72

New member
התשובה לכך די פשוטה

יש פתגם שאומר שכל בחורה שונאת שאומרים את המילה כוסית עד לרגע שזה מופנה אליה. כלומר, בחורה שלא שפר עליה הגורל להיות כוסית, שונאת את המילה כוסית כי אף פעם לא יגידו את זה עליה. אותו דבר עם החפצה - כל אישה רוצה לדעת שהיא מושכת, שגבר נמשך אליה, ולא משנה כרגע מה המטרה אלא המהות - פמיניסטית היא פמיניסטית מעצם כיעורה ודחייתה מהחברה. אתה כמעט ולא תמצא פמיניסטית שאשכרה נראית טוב. ממש טוב. כי ברגע שהגדרתה אותה כוסית, או שהחפצת אותה, אין לה שום ענין בלהיות פמיניסטית, היא לא מרגישה צורך להלחם בכלום ובצדק. כל הממורמרות עם הקמטים בשפתיים הופכות לפמיניסטיות. אגב, שים לב למשפט שנמצא כבר זמן רב בחתימה שלי - יותר משפמיניסטיות דואגות לסבלן של נשים, הן מודאגות מהנאותיהם של גברים. לא טוב להן שטוב לנו. זו התורה כולה.
 

MIIKLE

New member
אז מעניין מה הבעיה של מרב מיכאלי

היא דווקא נראית לא רע מה גרם לה לדיעות הפמיניסטיות ההזויות האלה שלה ?
 

פנומן 72

New member
המוח נדפק

היא ללא ספק אינטליגנטית - וזה מה שדופק לה את הגישה בסופו של דבר. לי אישית חבל עליה ...
 

פנומן 72

New member
זה לא רע בכלל

אבל אינטליגנציה אצל נשים מושך אותן לעתים למקומות לא טובים. בערך כמו ששמאלנים חושבים שעצם היותם אינטלקטואלים להבדיל מ"הימנים הפרימיטיביים" - זה אומר "אהבת האויב". תחשוב על זה.
 

פנומן 72

New member
אסביר שוב

בחורה שהיא נחשבת לאינטליגנטית חושבת לעצמה - רגע, אני אלך עם כל הזרם הדפוק הזה של נשים שמוכנות שיחפיצו אותן ? אין מצב. אני צריכה להיות ההפך - וכאן היא הופכת לפמיניסטית ממורמרת למרות שאין לה ממה. אותו הדבר השמאלנים שאומרים לעצמם - מה, אנחנו אנשי הרוח, אנחנו נהיה "רעים" כמו הימנים הפרימיטיביים האלה שרוצים לסלק את הערבים מפה ? אנחנו נהיה ההפך ונחפש לעשות איתם שלום (למרות שאין עם מי). להיות פמיניסטית זה כמו להיות שמאלני - אין צורך בכך.
 
השמאלנים חושבים שהימנים פרימיטיביים ? מי

המציא אותך ? יש לי שני בני דודה שמאלנים מהסיבות שלהם, ואבא שלי ימני, אז מה הם לא עושים כבוד לאבא שלי ? הלוואי שאתה היית עושה חצי כבוד כזה לנשים.
 
אולי עבר עליה משהו בחיים

שגרם לה לגבש השקפת עולם פמיניסטית מיליטנטית. לדעתך היא נראית טוב? יש לה הבעה קצת היסטרית ומצח נמוך, אבל הגוף שלה דווקא לא רע בכלל, וכמובן שהיא גם אינטליגנטית
 

MIIKLE

New member
איך רואים שאת בחורה../images/Emo6.gif

אף גבר לא ישים לב לדברים כמו מצח נמוך.רוב הסיכויים שהוא יזכור איך נראים החזה התחת והרגליים והפנים ושאר הגוף הוא יזכור במעורפל.
 
אני בטוחה שהחבר שלה ליאור שליין

רואה טוב מאוד את המצח הנמוך שלה מדי לילה
אבל בעיקרון זה נכון מה שאמרת. לגברים יש יכולת קטנה יותר לשים לב לפרטים.
 
תגידי, מה קורה גם לך וגם לזיקן ? מה זה, עשיתם

הסכם להגיד על כולם מכוערים ? תיכף תגידי שאנג'לינה ג'ולי מכוערת. תיכף על פרח יפה - שושנה תגידי מכוער. בסך הכל שניכם הכי בני אדם פה בבית משוגעים "שיחת גברים" הזה. למה לקלקל את הרושם ?
 
אם כבר נכנסת לזה

אז אנג'לינה לא מכוערת בעיני אלא נאה פלוס, למרות הרזון הקיצוני שלה. ואני מתה על פרחים מכל הסוגים, במיוחד ורדים
לא הבנת שכל אדם וטעמו הספציפי?
 
למעלה