שאלה שמעניינת אותי

MIIKLE

New member
שאלה שמעניינת אותי

מה הבעייה של פמיניסטיות עם "החפצה"? למה יש להם בעיה עם גברים שמחפיצים בנות ורואים בהם אובייקט מיני? כל פעם שאני שומע פמיניסטית מקשקשת על החפצת גוף האישה זה גורם לי להתגלגל מצחוק.מה רע בהחפצה של גוף האישה? ולמה פמיניסטיות כאלה רציניות וקורקטיות כל הזמן? אני חושב שלאף גבר בפורום לא היה בעייה שנשים "יחפיצו" אותו ויראו בו אובייקט מיני בלי להתייחס לרגשות שלו
 
לדעתי הן מתרעמות

בעיקר על כך שמחפיצים את גוף האישה מבלי להתייחס לעובדת היותה גם בן אדם עם רגשות ומוח חושב. מפריע להן שמתייחסים לנשים כאל אובייקט מיני בלבד ותו לא. זה בולט במיוחד בעולם הבידור והסרטים והדוגמנות שמבוסס כמעט אך ורק על היופי החיצוני. כלומר, לדעתי אין להן בעיה עם מיניות בפני עצמה, אלא עם זה ששמים דגש רק על הצד המיני של הנשים.
 

MIIKLE

New member
זה קטנוניות לשמה

אני בטוח שאם בחורה תגיד לי שאני חתיך אני בטוח לא אעלב ואגיד שהיא לא מתייחסת אלי כבנאדם ורק מחפיצה אותי.לדעתי פמיניסטיות סובלות מחוסר חוש הומור ועודף רצינות בצורה בולטת ביותר.נראה לי שהכיף שלהם זה להרוס לגברים את הנאות החיים.
 
יש בזה משהו

אבל איך תרגיש לדוגמה אם בחורות יגידו עליך שאתה רק חתיך או רק "שווה זיון" ושחוץ ממראה חיצוני יפה אין בך כלום? הנקודה של הפמיניסטיות היא, שאין משהו רע ביופי או במיניות בפני עצמם, אבל אסור לשים את הדגש רק על זה כשבאים להתייחס לנשים. למרות שאנחנו נחשבות ל"מין היפה" אנחנו לא רק יפות
 

MIIKLE

New member
גברים לא אומרים את סקסית אבל חוץ מזה כלום

הם אומרים את סקסית נקודה.לקפוץ למסקנה שהם אמרו את רק סקסית זה כבר בעייה של מוח מתוסבך של פמיניסטית שרואה מה שהיא רוצה לראות. פמיניסטיות בכלל נראות לי נשים מרירות שלא תפסו גבר אז הם מנסות למרר את החיים לשאר המין הגברי.
 
אני מאוד נהנית לקבל מחמאות

גם מגברים וגם מנשים, ולא מנסה לפרש את זה בצורה אחרת כי מחמאה היא רק מחמאה ולא יותר מזה. מצד שני, היו כמה פעמים שקיבלתי מחמאות מאנשים שאמרו לי בפירוש שלאחר הכרות ושיחה איתי הם הבינו שאני לא רק יפה אלא גם חכמה ומצחיקה ומבינה, וזה עוד יותר החמיא לי שהם לא ראו אותי רק מזוית צרה של "כוסית" בלבד.
 

MIIKLE

New member
אז אם יורשה לי לומר ,את מצחיקה וחכמה../images/Emo13.gif

 
אשה תיהנה יותר לקבל מחמאה שהיא חכמה מאשר

שהיא חתיכה, כי מי שאומר לה שהיא חכמה, עושה לה כבוד. מה שאי אפשר להגיד בהכרח על מי שמחמיא לה שהיא חתיכה.
 

פנומן 72

New member
לא נכון

כל אדם נהנה לקבל מחמאה על מה שהוא טרח לגביו. ילד קטן ישמח לשמוע מאמא שלו שהוא צייר יפה, שקיבל ציון טוב במבחן או שבנה ארמון חול לתפארת בחוף הים. כל מה שטרחנו עבורו וקיבלנו פידבק חיובי - מביא לנו אושר. בחורה ששומרת על גיזרה נאה, מתאפרת יפה ואולי אף טורחת בחדר כושר וכו' - תשמח מאוד לשמוע שהיא כוסית-על. חכמה זה גם טוב. לא אומר שלא.
 
ברור

רק שהדיון התמקד בנקודת המוצא הפמיניסטית. ואגב, מחקרים הראו שהיכולת לקבל ולהינות ממחמאות נבנית בילדות ותלויה בעיקר (כמו עוד הרבה דברים) בהתייחסות של ההורים לילד. ילד שגדל במשפחה שהיתה ענייה בחיזוקים ומחמאות יהפוך למבוגר חסר בטחון ומדוכא, ולהיפך.
 

זיקן

New member
מנהל
לפמינסטיות אין בכלל מוח לחשוב.

אצלן להחפיץ או להשכיב או להקפיץ זה אותה מילה במשמעותה שהיא אובייקט מיני. ולא יעזור שום הסבר אחר מלבד זה שאמרתי מליון פעם שהן מיסכנות וצריכות פסיכולוג.
 
הן פשוט חושבות מזוית אחרת וזה לגיטימי

נקודת המוצא שלהן הוא מצבן הנחות יחסית של נשים ברחבי העולם ורצונן לשנות אותו לטובה ולהשוות זכויות עם הגברים עד כמה שאפשר. לא שזה משהו רע, נכון? אתה צריך להבין שפמיניסטיות הן לא אויבות של גברים, כל עוד הם לא פוגעים בהן, הן בסך הכל חושבות שאם מצב הנשים יוטב גם הגברים יהנו מכך ומי יכול להתנגד לדבר כזה?
 

MIIKLE

New member
הבעיה היא שעובר גבול דק בין שיוויון לאפליה

באופן מעשי פמיניזם אמור לדאוג לנשים אך לעיתים מאוד קרובות זה בא על חשבון הגברים.כמו כל הטיפשות של אפליה מתקנת שבעצם קובעת שצריך מכסה של נשים למשרות מסוימות.ממתי קובעים התאמה של אדם לתפקיד על פי מינו? כך שפמיניזם מתיימר לדאוג לשיוויון אך הוא בעצם הופך לשוביניזם נשי שבא לדאוג לזכויות הנשים אך שם קצוץ על הגברים.
 
למעלה