שאלה שמעניינת אותי

Nirrr212

New member
שאלה שמעניינת אותי

שמעתי שבהרבה בתי ספר בארץ אם בא לך ללמוד בטכניון אחרי שאתה מסיים י"ב, אתה חייב לקחת קודם בהתחלה פיסיקה? לדעתי זה ממש שטויות אבל חברים שלי לוקחים פיסיקה למרות שחלקם לא הכי שולטים בזה וזה ממש מדאיג אותי כי אולי הם ייפשלו בזה ובסוף יידפקו בגלל זה.. אז השאלה היא, האם גם מי שלומד כימיה למשל, יכול ללכת לטכניון למשל אחרי הלימודים?
 

or1013

New member
מצטרף לשאלה ../images/Emo198.gif

האם חובה ללמוד פיסיקה כדי ללמוד כימיה בטכניון?
 
אפשר גם אפשר...

פשוט לפני תחילת הלימודים אתה עושה מכינה שבה מלמדים אותך פיסיקה, מי שצריך לשפר לומד גם מתמטיקה וכו'... בקיצור, זה אפשרי!
 
תשובה

מי שלא עשה בגרות בפיסיקה, צריך לעשות כקדמים לקורסי הפיזיקה בטכניון שתי בחינות סיווג- אחת בנושא מכניקה והשנייה בנושא חשמל ומגנטיות ואופטיקה. אפשר לעשות את הבחינות הללו בנפרד, ואפשר גם למשוך את זה אל תוך הלימודים עצמם, פשוט בידיעה שזה מונע ממך לקחת את הקורסים בפיזיקה שצריך ותוקע מהבחינה הזו. חוץ מזה שגם בקורסי הכימיה יש מושגים בפיסיקה שצריך לדעת, אם כי זה פחות קריטי. אפשר לקחת לבחינות הללו קורסים של המכינה, ואפשר גם ללמוד לבד מספרים...בכל מקרה, לא זה מה שצריך להרתיע מללמוד בטכניון
 

pelegs

New member
../images/Emo45.gif

מומלץ באופן כללי לקחת פיזיקה בתיכון אם יש תיכנון להמשיך ללמוד בטכניון - הפקולטה לפיזיקה דורשת את זה כקדם לקורסים פיזיקה 1מ ו-פיזיקה 1 שהם קורסי הבסיס בפיזיקה של בערך כל הטכניון (חוץ מהפקולטות לרפואה וארכיטקטורה) - כלומר, אלה הם קורסי חובה בכל תואר בטכניון.
 
למעלה