שאלה..........

איבגי1

New member
שאלה..........

כל חברה זרה שמגיעה לארץ, מה היא העלות שהם משלמים לחברות הקרקע (לאופר וכו') ואיך זה הולך ? לפי שעה ? על מה משלמים החברות עוד לחברות בארץ ? על זה שהמטוס חונה בטרמינל ? תודה לעונים !
 

weatherboy

New member
תשובה....../images/Emo130.gif

1.כל האגרות שרש"ת מחייבת בהן את החברות הזרות משולמות לחברות ההנדלינג המשלמת אותן לרש"ת. 2.חברות ההנדלינג גובות עמלה שמנה מחברות התעופה,והעסק הזה הוא מהמכניסים בנתב"ג 3.האגרות משולמות ע"פ מספר קריטריונים:משקל מטוס,מספרי נוסעים,וזמן נתינת שרות וחניה. 4.לדוגמא ג'מבו הנוחת עם 400 נוסעים וחונה בשדה פחות מ 3 וחצי שעות ישלם: א.אגרת ניווט-עשרות דולרים ב.אגרת חניה-רבע ממשקלו המכסימלי(כ 350 טון) כפול מספר ימי החניה(מעל 3 וחצי שעות נחשב ליום) ג.זמן שימוש בשרוול-כמה עשרות דולרים ד.מס נוסע יוצא ונכנס-כמה מאות דולרים ה.נקיון המטוס+פריקה וטעינה של המטוס-כמה מאות דולרים. ו.חניה בשרוול עולה כמובן יותר מחניה ללא שרוול-כמה עשרות דולרים 5.ג'מבו כבדוגמא ,משאיר פה סכום של כמה עשרות אלפי דולרים. 6.בשדה פועלות 3 חברות הנדלינג בלבד,המשלמות לרש"ת על הזיכיון סכומים נכבדים ועדיין מרוויחות לא רע.
 
למעלה