הם עדיין נמצאים. אתה עדיין יכול לנצל אותם.
חבל...אני רמגיש שלא ניצלתי אותם מספיק חחח
הם עדיין נמצאים. אתה עדיין יכול לנצל אותם.
חבל...אני רמגיש שלא ניצלתי אותם מספיק חחח
בבת ים כמעט איןהם עדיין נמצאים. אתה עדיין יכול לנצל אותם.
וחבל האמת
איך אני אוהב את המיפרקיות הישנות. כשנוסעים בזה תמיד אתה מרגיש נסיעה אותנטית באוטובוס כי הן מרעישות ו...אין על המזגן שלהן...!!!
וחבל האמת
איך אני אוהב את המיפרקיות הישנות. כשנוסעים בזה תמיד אתה מרגיש נסיעה אותנטית באוטובוס כי הן מרעישות ו...אין על המזגן שלהן...!!!
אני בת"א בערך כל יומיים-שלושה, ויש המון SGכנראה שלא היית בתל-אביב הרבה זמן
כמות ה-SL וה-SG שנותרה בדן מזערית. בשני הדגמים גם יחד נותרו עשרות בודדות של אוטובוסים שהולכים ונגרטים מדי יום.
אני אגיד משהו אבל זו דעתיאני בת"א בערך כל יומיים-שלושה, ויש המון SG
בשימוש, רק היום ראיתי 6 מכונות נפרדות - וזה כולה מעמידה של 10 דק' בעזריאלי.
יש בערך 55-65 SG ובערך 20 SL אם אני לא טועהאני בת"א בערך כל יומיים-שלושה, ויש המון SG
בשימוש, רק היום ראיתי 6 מכונות נפרדות - וזה כולה מעמידה של 10 דק' בעזריאלי.
יש בערך 55-65 SG ובערך 20 SL אם אני לא טועה
שזה עדיין מיעוט שבמיעוטיש בערך 55-65 SG ובערך 20 SL אם אני לא טועה
אם אתה אומר שיש 55-65 אוטבוסיםיש בערך 55-65 SG ובערך 20 SL אם אני לא טועה
הנה ה-SL של המוזיאוןאם אתה אומר שיש 55-65 אוטבוסים
מהסוג הזה, ולאט לאט הם נעלמים מהרחובות, וגם ין את אותם גדמים במוזיאון, לא עדיף שככל אחד מאיתנו יתרום סכום סמלי של כסף, תקנו את אחת מהמפרקיות ההלו, ותשימו אותה במוזיאון האוטובוסים של אגד (כמובן באישור מראש) שיהיה מה להראות לילדים שלנו?? ואותו הדבר להראות לעשות לsl??
אתה ממש רציני?אם אתה אומר שיש 55-65 אוטבוסים
מהסוג הזה, ולאט לאט הם נעלמים מהרחובות, וגם ין את אותם גדמים במוזיאון, לא עדיף שככל אחד מאיתנו יתרום סכום סמלי של כסף, תקנו את אחת מהמפרקיות ההלו, ותשימו אותה במוזיאון האוטובוסים של אגד (כמובן באישור מראש) שיהיה מה להראות לילדים שלנו?? ואותו הדבר להראות לעשות לsl??
כל האוטובוסים באגד, כולל הישנים, עומדים בתקןשאלה?
היום נסעתי בקו 92 באוטובוס מיוחד, עם פנים חדשותנראה חבל"ז האוטובוס היה דומה לזה שdaf6 צילם (את התמונה לקחתי מהעמוד הראשון בפורום) זה האוטובוס שבתקן "יורו" שהבטיחו לנו כבר שנים???
והעיצוב החדש החזיתי של דן זה יורו 4?כל האוטובוסים באגד, כולל הישנים, עומדים בתקן
יורו (הישנים בתקן יורו 1, החדשים יותר בתקני יורו 2 או 3). יש גם מספר אוטובוסים נסיוניים בתקן יורו 4. הזמנה של של עירוניות יורו 4 נמצאת, ע"פ השמועות, בהרכבה. כרגע, אין שום הבדל בין הנמוכי רצפה הישנים יותר לבין אלה עם החזית החדשה לצעט העיצוב, מתחת לחזית זה אותו האוטובוס.
אכן כןוהעיצוב החדש החזיתי של דן זה יורו 4?
בואנה אבל הם ממש דומיםאכן כן
דווקא העיצוב החדש של אגד הוא לא יורו 4. שלא נדבר על זה שזה לא מתקרב בכלל ל-Lion's City.
לא רקבואנה אבל הם ממש דומים
חוץ מהווישרים ואיפה שכתוב הקו הם ממש ממש אותו דבר. איך זה ככה?
אתה צודק בהחלט!לא רק
דבר ראשון בדן העיצוב הפנימי שונה לגמרי, השלדה מדגם אחר והמנוע מדגם D-20 יורו 4. באגד ,לא רק שהמנוע לא עומד בתקן יורו 4 (3) אלא גם העיצוב הפנימי נשאר אותו דבר. הכסאות עדיין בגדר קרשים, פתחי המיזוג עדיין מכוערים ומבנה שלט העצור פשוט מכוער. יש כאלו שקוראים למרכב "אותה גברת בשינוי אדרת" - אני טוען שהרסו אותו. מוטב היה שלא היו בונים את המרכב החדש עד שלא היו מתאימים את השלדות לתקן יורו 4 ובונים את המרכב כמו שצריך, כמו בדן.
זו לא הייתה בחירה שלהם. MAN הפסיקו לייצר אתלא רק
דבר ראשון בדן העיצוב הפנימי שונה לגמרי, השלדה מדגם אחר והמנוע מדגם D-20 יורו 4. באגד ,לא רק שהמנוע לא עומד בתקן יורו 4 (3) אלא גם העיצוב הפנימי נשאר אותו דבר. הכסאות עדיין בגדר קרשים, פתחי המיזוג עדיין מכוערים ומבנה שלט העצור פשוט מכוער. יש כאלו שקוראים למרכב "אותה גברת בשינוי אדרת" - אני טוען שהרסו אותו. מוטב היה שלא היו בונים את המרכב החדש עד שלא היו מתאימים את השלדות לתקן יורו 4 ובונים את המרכב כמו שצריך, כמו בדן.
זה לא פייר בשביל אגדזו לא הייתה בחירה שלהם. MAN הפסיקו לייצר את
כיסויי הפלסטיק של החזית הקודמת, כך שמפעלי ההרכבה היו חייבים לעבור לחזית החדשה. מכייוון שזה קרה באמצע הזמנה שוטפת של אגד, האוטובוסים המאוחרים יותר מההזמנה הזו נבנו כך - לא לכאן ולא לכאן.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.