שאלה

nכמ

New member
לא לא.

סטרייט לא יהנה ממין עם הומו או סטרייט אחר. כדי להנות ממין צריכה להיות משיכה מינית לאותו המין.
 

bios

New member
אולי לא כל אדם, אבל

סטרייטים כן יכולים להנות מסקס עם בן אותו מין - אם זה לא מכניס אותם ליותר מדיי סרטים. עובדה שבמסגרות שיש רק בני אותו מין, כמו בתי כלא או פנימיות, סטרייטים מקיימים יחסי מין הומוסקסואלים (כנראה בגלל שאין משהו אחר זה נחשב יותר לגיטימי ופחות מכניס אותם לסרטים). אם אדם באמת סטרייט, רוב הסיכויים שהוא עדיין יהנה יותר מסקס עם בן המין השני, ולא "יהפוך" להומוסקסואל. באותה מידה הרבה הומוסקסואלים/לסביות התנסו בסקס הטרוסקסואלי ונהנו מזה במידה מסויימת, אבל עדיין בני מינם יותר "עושים להם את זה".
 

bios

New member
מכל מיני מקורות

דיברתי עם מישהו שלמד בפנימיה, קראתי כתבות על פנימיות, ישיבות חרדיות ובתי כלא. גם "אוז" - למרות שהוא לא סרט תיעודי, מבוסס על מציאות כלשהי.
 

ה ר ז ה

New member
אני הייתי בפנימייה ויש מיקרים

בודדים זה לא נפוץ שם או משו
 

bios

New member
זו לא השאלה

אמרתי שזה קיים, לא שכולם עושים את זה. השאלה היא לא כמה עושים את זה, אלא אם במקרים שכן עושים את זה מדובר תמיד בהומואים. אם לא - זה מראה שגם סטרייטים יכולים להנות מיחסי מין עם בני אותו המין.
 

marik

New member
זה נכון מה ש-BIOS אומר

בפנימיות פחות כי עדיין משתחררים הביתה בסופשים אז אפשר למצוא משהו אחר אבל בבתי כלא, יש לך ביקור אחת לחודש אם בכלל... ולא תמיד יש מי שתבוא אליך, ואתה לא יכול להתאפק 25 שנה בלי. וגם היד כואבת בשלב כלשהו.. בכל מקרה - זה נכון וזה קיים! ואל תשאל מאיפה אני יודע... פשוט תאמין לי
 

marik

New member
נניח שאתה סטרייט

ואני מכסה לך את העיניים, ומקיים בך מין אוראלי. תהנה??????? כן.... אולי אפילו יותר מאשר אם בחורה היתה עושה את זה, כי גבר יודע יותר טוב איפה נעים ומה עושה נעים לגבר. גבר מבין גבר! ככה שמבחינה תאורתית, אין הבדל... מה שמבדיל בין יחסים הומוסקסואלים והטרוסקסואלים זה הנפש שלך. הגוף יהנה באותה מידה.... אני יודע למשל שאם בחורה תנסה שעות לענג אותי - לא ילך לה... כי אני לא מתחבר לזה... אבל אני בטוח שיש הומואים אחרים שכן, וסטרייטים אחרים שכן וכו'...
 

ה ר ז ה

New member
אורלי כן משהו אחר לא

וזה קרה בחדר שלי בפנימייה דרך אגב....מול העניים שלי ולא עלי
 
למעלה