שאלון הכרות!

shirani2010

New member
o.k. אז ככה

שם/כינוי: שירן אבל כולם קוראים לי שירני. גיל:24 . תאריך יומולדת: 9.10.1986 אזור מגורים : פתח תקוה. עונה אהובה של על טבעי :מה זאת אומרת כולן אבל הפייבורט עונה 3 הרבה פרקים מצחיקים יש בעונה הזו . פרק אהוב: עונה 6 פרק 12 שחוזרת לסאמי הנשמה החיבוק שלהם גרם לי לבכות ואני לא רואה סרטי דרמה. דמות אהובה: דין מיוחד במינו אבל אני בעיקר נופלת קשות עבור סאם ג'ארד משחק מדהים ועוד תפקיד נורא מורכב ואני חולה על קראולי אין עליו... ספר אהוב: סורי אני לא יכולה לקרוא ספרים זה משעמם אותי. סדרה אהובה חוץ מעל טבעי:יומני הערפד מומלץ בחום וגם איך פגשתי את אימא שלך וג'רזי שור . להקה/זמר אהובים: OUR LADY PEACE,BON JUVI,30 SECONDS 2 MARS. מאכל אהוב: עוף צלוי בגריל אין על אמא שלי .............. שתייה אהובה: ג'ק דניאלס. תחביבים: אינטרנט ,מוזיקה,והמון על טבעי . איך הגעתם לפורום: התחלתי בפורום גרושים כי הייתי צריכה קצת ייעוץ לגבי המזונות ואז גיליתי שיש מעריצי על טבעי בארץ סופר אקסייטד שאני לא היחידה . הצעות אין לי אבל אם יהיה ברור שאני אגיד משהו נוסף שתרצו לשתף בו את האנשים: לא לשכוח תמיד להיות שמחים וכנסו לטוויטר של ג'ארד הוא קרוע לגמרי.... שיהיה לכולם אחלה סוף שבוע שבעולם אוהבת נשיקות
 
מגניב שיש פה מישהי קצת יותר גדולה ממני ../images/Emo13.gif

חוץ מרואי!
צודקת לגבי הטוויטר של ג'ארד אני אנסה לעקוב! וסופ"ש נעים גם לך!
 
עונה =]

שם/כינוי: אפרת / אפי, אפ גיל: תיכף 17 תאריך יומולדת: 16.8 אזור מגורים: חיריית-גת עונה אהובה של על טבעי: 3 ו-5. פרק אהוב: כ"כ הרבה! אבל אני אלך על הפינאלה של עונה 1 (בגלל שאני נוטה להיות נוסטלגית). דמות אהובה (מי יהיה מקורי ולא יכתוב פה דין?...) : דין (בעיקר בעונה 6). ספר אהוב: בעיקר ספרי מתח, אבל "יומני האומנת" קרע אותי 3> מומלץ. סדרה אהובה חוץ מעל טבעי: קומיוניטי, יומני הערפד, CSI, מרלין והסצינות של דן/בלייר ב"אחת שיודעת". להקה/זמר אהובים: מלא... אבל הפעם אני אלך עם אואזיס, ניקלבאק, מיוז, דוטרי וסוויצ'פוט. מאכל אהוב: ספגטי :) שתיה אהובה: שוופס. תחביבים: עם כל הבגרויות, שכחתי מה פירוש המילה. איך הגעתם לפורום: גוגלתי. D: יש לכם הצעות לשרשורים/משחקים/דיונים: שרשורי אוף טופיק נחמדים כאלה. משהו נוסף שתרצו לשתף בו את האנשים: הייתה לי ארנבת שנרצחה בדם קר ע"י כלב של אחד מהצופים לפני כמה שנים?
 

נעה333

New member
היילו ../images/Emo189.gif @#@$!!1

אני חדשה כאןD: שם/כינוי: נועה (אקלסD:). אתם יכולים לקרוא לי גם קרגודיה. או בלופ. או שניצל צמחוני קרוע. או שמעון הפוזל. (פיצולי האישיות שלי) גיל: 14, חודשיים ושישה ימים!! אבל מי סופר? תאריך יומולדת: 5.4.97 אזור מגורים: חור שחור וזנוח בעמק יזרעאל היפיפה^^ עונה אהובה של על טבעי: העונה הראשונה הייתה ממש מאגניבה. אני אוהבת גם את השלישית והרביעית. פרק אהוב: עונה 6 פרק 15 הקורע!! ועונה 4 פרק 10 כי דין\אנה זה מדהים*-* וכי ג'נסן תמיד גורם לי לבכות*-* דמות אהובה (מי יהיה מקורי ולא יכתוב פה דין?...) : אופס, דיןD: אח"כ קאס. אח"כ אלאיסטר כי הוא שולתתת. אח"כ בובי המאגניב. ואח"כ סאם ._. ספר אהוב: דמדומים (כבר פחות, אבל עדיין...), הארי פוטר, שר הטבעות, ספטימוס היפ, ג'יין אייר, משחקי הרעב, שומרת אחותי, הסיפור שאינו נגמר, ספר הדקדוק הפנימי, אליס בארץ הפלאות, מי הזיז את הגבינה שלי?, על הדברים החשובים באמת, הכלב היהודי, המקרה המוזר של הכלב בשעת לילה, בורות, מדריך הטרמפיסט לגלקסיה, המהלכים בקצוות, לקסיקון השדים, בשורות טובות, הגל, מים לפילים - וזוהי רק ההתחלה לה לה לה לה.... XDDDD סדרה אהובה חוץ מעל טבעי: איך פגשתי את אימא, המפץ הגדול, משפחת סימפסון, איש משפחה, שני גברים וחצי, בובספוג וכו'. להקה/זמר אהובים: יותר מדי. באמת. ><" הלהקה האהובה ביותר - Avenged Sevenfold מאכל אהוב: כל דבר שאינו בשר (צמחונית) ;) סתם, הרבה דברים. בעיקר שוקולד וגלידה. שתיה אהובה: מים. לימונענע גרוס. תחביבים: לקרוא ספרים, לראות סרטים וסדרות, לשחק טניס, לצייר, לפסל, לצלם, לחרוש על - על טבעיD: איך הגעתם לפורום: חיפשתי תמונות של מישה קולינס והגעתי לדף הסבר על קאסטיאל ומשם לפורום הזה^^ יש לכם הצעות לשרשורים/משחקים/דיונים: לא יודעת משהו נוסף שתרצו לשתף בו את האנשים: אני כותבת פאנפיק של על טבעי ואשמח לפרסם אותו כאן, אם אתם רוצים. אהה, אני מוזרה. מאוד.
 
ברוך הבא! ../images/Emo24.gif

זה יהיה מגניב אם תפרסמי את הפאנפיק,אני מכורה לקריאת וכתיבת פאנפיקים
אמממ..תהני בפורום!
 

נעה333

New member
תודהD:

אוקיי, אני אפרסם בקרוב את הפאנפיק. נראה אם תאהבו^^"
 

yasmin113

New member
אני :)

שם : יסמין גיל : 15 תאריך יומולדת :3.2 אזור מגורים : צפון עונה אהובה של על טבעי : עונה 4 פרק אהוב : מיסטורי ספוט דמות אהובה : לא , לא דין ... סאם :) ספר אהוב: משחקי הרעב סדרה אהובה חוץ מעל טבעי : glee להקה\זמר אהובים : ריאנה מאכל אהוב : שוקולד שתיה אהובה : ... תחביבים : שחייה איך הגעתי לפורום : חיפשתי פורום של על טבעי , מפתיע לא ? XD אמממממממ , זהוו D:
 

riktal

New member
אני אומנם רק אורחת מזדמנת, אבל בא לי לענות :-

שם/כינוי: רויטל (ברשת אני ידועה כ-Riktal) גיל: 33 (אני יודעת - אני זקנה...
) תאריך יומולדת: 23/4/78 אזור מגורים: קרית מוצקין (כן, יש עיר כזאת, אבל בדרך כלל שומעים עליה רק בהקשר של דברים לא טובים
) עונה אהובה של על טבעי: עונה 2 פרק אהוב: דמות אהובה (מי יהיה מקורי ולא יכתוב פה דין?...) : אין מצב - דין הוא מספר אחד (וג'נסן הוא הסיבה שהתחלתי לראות את הסדרה מלכתחילה) ספר אהוב: סדרת הארי פוטר וכל דבר משנכתב על ידי סטפן קינג, הרלם קובן וג'ון גרישם סדרה אהובה חוץ מעל טבעי: מישהו באמת צריך שאני אכתוב פה PSYCH (או בשם העברי הנוראי - בניחוש חוקר)
להקה/זמר אהובים: הבאקסטריט בויז ובון ג'ובי מאכל אהוב: הכי בעולם?
העוף הממולא של אמא שלי. שתיה אהובה: דיאט קוקה קולה של קוקה קולה (אף חיקוי לא שווה את המקור!
) תחביבים: מחשב והמון, טלויזיה, קריאה, כתיבה, ניג'וס לבעלי החיים שלי (זה תחביב - נכון?
) איך הגעתם לפורום: מי זוכר, זה היה מזמן, בתקופת האובססיה שלי אחר הסדרה (אובססיה שהוחלפה באובססיה לסייק
) יש לכם הצעות לשרשורים/משחקים/דיונים: צריך חשוב על זה
משהו נוסף שתרצו לשתף בו את האנשים: השופטת שלי הודיעה לי שנמאס לה לראות את הפרצופים של ג'יימס ושל החבר'ה מסייק
אבל ממש לא מובן לי מדוע
 

WatchMeWatchYou

New member
חחח

מצחיק אותי שכתבת קרית מוצקין - כן, יש עיר כזו. אבל אני מניחה שמי שמגיע מהמרכז לא כל כך שמע עליה.. וכן, אין ספק שניג'וס לבעלי חיים זה תחביב מוכר
 

WatchMeWatchYou

New member
באיחור, כרגיל ../images/Emo4.gif

שם/כינוי: שירן גיל: 25 תאריך יומולדת: 6.02.1986 אזור מגורים: צפון עונה אהובה של על טבעי: נראה לי 2. פרק אהוב: וואי, יש הרבה. אבל נראה לי Yellow Fever - 4X06 (וואי, כמה פעמים שאני ראיתי את הקטע עם החתול...
) דמות אהובה (מי יהיה מקורי ולא יכתוב פה דין?...) : לא אני
בטח שדין ספר אהוב: אממ... Size 12 us not fat - Meg Cabot (בעצם כל הסדרה של הספרים, ויש עוד כמה ספרים שלה שיכולים להתמודד על קטגוריית הספר האהוב). נכון שאף אחד מכם לא שמע על הספרים?
סדרה אהובה חוץ מעל טבעי: רק אחת?
One Tree Hill (כן,כן. אפילו עם כל השגעונות של העונה האחרונה...
). להקה/זמר אהובים: אין רק אחד. Everly, Jana Kramer, Lifehouse, The Academy Is.., Smile Empty Soul ועוד ועוד... מאכל אהוב: פיצה ופסטה שתיה אהובה: קוקה קולה, קפה תחביבים: פעם היו לי ה-מ-ו-ן. היום אין לי זמן לתחביבים
איך הגעתם לפורום: וואי, זה היה מזמן... קצת לפני שהחלטתי ללכת לכנס של הסדרה... יש לכם הצעות לשרשורים/משחקים/דיונים: אמממ..
משהו נוסף שתרצו לשתף בו את האנשים: אני רוצה להתעורר בסוף יולי. אפשר? נמאס לי שאין לי זמן לכלום
אני צריכה חופש דחוווף!!
 
למעלה