שאלונת בקשר לDVD של הנסיך^^

  • פותח הנושא SLD4E
  • פורסם בתאריך

SLD4E

New member
שאלונת בקשר לDVD של הנסיך^^../images/Emo121.gif

הוא לא עובד לי בDVD-__- אבל הוא עבד במחשב. ובמחשב היה דיליי בקול>< רק אצלי זה ככה?
 

adi dion

New member
אמממ

איזה דיסק קנית? את מה שיש בארץ או איזושהי גרסא מיוחדת מחו"ל? כי יש דיסקים מחו"ל שלא כל מכשיר DVD בארץ יודע לקרוא אבל במחשב הם כן עובדים... אם קנית פה זה אמור לעבוד לך, אין סיבה שלא... אלא אם כן יש בעיה במכשיר DVD.. בכל מקרה אם זה מהארץ לכי לחנות עם הקבלה ותסבירי להם, תראי מה הם יכולים לעשות אולי יחליפו לך את הדיסק.
 

Rumbleroar

New member
שיט, שורשר לא נכון >< |:){|

אנא דמיינו שתגובה זו משורשרת לסרטון שדניאל פרסם. תודה
 

einat162

New member
קנית בארץ או בחו"ל ?

אם הוא לא עובד בדי וי די יכול להיות שהוא איזור אחר שהוא לא 0 (אירופאי) או 2 (ישראלי). תסתכלי על הקופסא מאחורה איזה מספר מופיע בריבוע או עיגול קטן על רקע ציור של יבשות הגלובוס. בן כמה המכשיר? האם הוא מולטיזון? יכול להיות שבטעות שיניתם הגדרות בתפריט- תנסי למצוא בתפריט של המכשיר אופציה לבחירה כמו "שחזר הוראות יצרן" או "שחזר ברירות מחדל" לגבי הדיליי בקול (במחשב) - כשאני רואה סרט מדיסק דרך תוכנת windos media player תמיד יש דיליי או שלא שומעים קול בכלל. אני לא אוהבת את התוכנה הזאת שבאה עם windos . בהתחלה עוד ניסיתי לחפש ולהתקין כל פעם codec אחר כדי שכל סרט יעבוד טוב, ואז גיליתי את נגן ה VLC - התוכנה (החינמית) הכי טובה שאי פעם הורדתי מהאינטרנט (Video Lan). מנגן את רוב סוגי הפורמטים הקיימים, וגם יותר נוח לבחור אופציות תרגום או שפות מאשר המדיה פלייר.
 

SLD4E

New member
קניתי בארץ,../images/Emo121.gif

כתוב 2 מאחור, זה DVD אמריקני לדעתי בן... שלוש בערך>< אבל כל שאר הדיסקים עובדים בלי בעיה, יכול להיות שזה פשוט דיסק דפוק ואני צריכה לקנות חדש><
 
למעלה