שאלות בנושא כירופרקטיקה וכאבי גב

דפנה מי

New member
אפשר גם 7 וחצי חודשים אחרי????

בעקבות נענועי הידיים של 7 קילו וקצת, והישיבה הרצופה בהנקה והתחלת הזחילה והשוטטות על הרצפה ועוד ועוד לא חסרים לי כאבים באזור הגב העליון, הצוואר וגב תחתון ואני מרגישה בבוקר כאילו הגוף שלי מאובן. מה עושים? יש התעמלות מומלצת?
 
התעמלות

אף פעם לא מאוחר להתחיל בהתעמלות. אני ממליץ על יוגה, פילאטיס , שחיה או שעורי מתיחות. אלה משפרים את טווח התנועה ומשפרים את הגמישות. בהצלחה,
 

דפנה מי

New member
../images/Emo51.gifומה אפשר לעשות לשיפור

כאבים בפרק כף היד שנובע מזוית החזקה לו נכונה של היד בזמן הנקה? זה כבר כמה חודשים
 

or251

New member
שלום ד"ר געש.

בהמשך לשאלתה של פצפוצונית, לאחר שכיבה ממושכת על הגב, לרוב עם רגליים מקופלות( שאני צופה בטלוויזיה) כאשר אני קמה יש לי כאבים חזקים בעצם הזנב ולוקח לי הרבה זמן להתיישר.. האם יש קשר להריון?
 
כן

זה סימפטום שכיח עקב לחץ על מפרקי האגן. טיפולי כירופרקטיקה יכולים לעזור . בברכה,
 
ד"ר יובל געש- פציעת ספורט

לפני שנכנסתי להריון (כשבעה חודשים לפני) עשיתי הרבה תנועה קפיצות והחלו כאבים ברגלים שבסוף התגלו כשיברי מאמץ ודלקות בברכיים. בגלל שהשברים בשתי הרגלים בשוקיים כאבו לי גם כפות הרגלים והירכיים. אז נחתי תקופה ארוכה ועשיתי פיזיוטרפיה שהקלה המון אבל לא פתרה לגמרי. עכשיו אני מנסה לחזור לתנועה אבל יש קושי רב רעידות ברגליים ועומס בברכיים. האם יש מה לעשות? האם בהריון הכאבים יכולים לחזור בגלל עומס המשקל? ואיך אני חוזרת לעצמי? מקווה שאתה יכול לעזור לי.
 
כדי שהכאבים לא יחזרו

שלום, כדאי לפנות לכירופרקט שיתן לך תרגילי חיזוק ספציפיים לגב וברכיים ולאגן והוא גם יוודא שעמוד השדרה והברכיים במצב חופשי כדי לעמוד בעומס הצפוי מההריון.
 

שירי100

New member
שאלה טכנית ל-COOKIE:

שבוע שעבר כתבתי שאלה לד"ר געש - והשרשור נעלם לי. איך אני מוצאת ??? תודה.
 

cookie1

New member
מצרפת את השרשור משבוע שעבר

הנה לידע כללי - ניתן למצוא אותו דרך החיפוש המתקדם.
 
תשובה לשירי מהשבוע שעבר

שלום, בזמן הריון יש שינוי במיקום של מפרקי האגן שמגיע לשיאו טרם שהלידה. אחרי הלידה העצמות בדר"כ חוזרות למקומן אבל ידוע שיש מקרים בהם הן אינן חוזרות בהתאמה מלאה ולכן נוצרים כאבים באגן, בעצם הזנב, בגב וברגליים. ניתן לזהות זאת וגם לטפל בבבעיה ע"י כירופרקט. טיפול ימנע את הישנות הבעיה בעתיד. בברכה,
 

shira 25

New member
דר' יובל געש שלום,

כבר כמה ימים שיש לי כאבים חזקים ברגל ימין. מהירך עד המרפק. אני לא עושה שום דבר מיוחד שיגרום לי לכאבים האלה... (לא עובדת קשה, לא עומדת על הרגליים הרבה זמן) הכאב הזה בא והולך וכשהוא מגיע הוא משתק אותי. מה יכול להיות מקור הכאב ומה אפשר לעשות עם זה?
 
כאב בירך

כאב בירך יכול להיות מוקרן מאזור האגן (עקב לחץ בין עצם האגן לעצם הזנב) או מאזור עמוד השדרה התחתון (לחץ בין חוליות). בשתי הבעיות טיפולי כירופרקטיקה יעילים מאד. בברכה,
 
למעלה