שאלות על פיסיקה

RobinzonK

New member
שאלות על פיסיקה

אם, רחמנא ליצלן, נכשלתי בפיסיקה 1 (מה שאנו עדיין לא יודעים ומקווים לטוב) 1. מתי תיפתח האופצייה להרשם לקורס "פיסיקה 1 למכינה ונכשלים" שמתרחש בסמסטר ב'? 2. אני יודע שאי אפשר לקחת פיסיקה 2, אבל, האם אפשר לקחת מעבדה לפיסיקה 1 במקביל לפיסיקה לנכשלים?. 3. מתי מדביקים את הפער של 2 הקורסים האלה (פיסיקה 2, מעבדה לפיסיקה 1) בהנחה שאני לא זמין לעשות קורס קיץ, ושאעבור את הפיסיקה למכינה ונכשלים? האם כל שנה יש בערך 75% נכשלים? (*בינתיים יש ציונים רק לקבוצה אחת, שהיא לא שלי).
 

erezk9

New member
אם אתה רוצה לעמוד בקצב של כולם...

אז במקרה ונכשלת - תהיה חייב לעשות קורסים בקיץ אחרת, אם תעשה זאת רק שנה הבאה, אתה תסחב מאחור בהרבה קורסים בגלל תנאי הקדם. ומה הקשר לפיסיקה למכינה? למה אתה צריך לעשות אותה?
 

slking

New member
ככה קראתי לקורס פיסיקה 1 בסמסטר ב'

כי הוא מיועד לאלו שעשו מכינה בסמסטר א' ולנכשלים
 

slking

New member
תשובות

1. ברגע שנכשלת במועד א' אתה יכול להירשם לקורס חוזר במידה ותעבור מועד ב' תוכל להגיש אליי בקשה מיוחדת ותימחק. ההיפך זה לא עובד, אי אפשר לחכות לכשלון במועד ב' ואז לבקש להצטרף... 2. כעקרון במידה ואין לך קדם אתה תנוקה מקורס ההמשך 3. אם אתה לא רוצה לעשות קיץ אז אתה בבעיה ותעשה את פיסיקה 2 בסמסטר ב' תשס"ט ואת המעבדה בסמסטר א' במידת האפשר 4. כל שנה יש כ-40% נכשלים לאחר 2 מועדים
 
למעלה