שאלות קטנות

קומולוס

New member
שלום לכולם, אשמח אם תענו על שאלתי:

ברצוני ללמוד רפואה, ולכן ברצוני לדעת מהם התנאים לקבלה ללימודי רפואה באוניברסיטה ( מבחינת ציוני הבגרויות והפסיכומטרי)? וגם האם צריך ללמוד ביולוגיה לפני לימודי הרפואה? תודה מראש.
 

babi12

New member
מקווה שזה הפורום המתאים

אני רוצה לדעת לגבי חומר הגליצרין- מצוי בד"כ בסבונים. האם הוא חוןמר טבעי או שהוא סינטטי ? מכיל חומרים סינטטיים ? איפה אני יכלה ללמוד עליו קצת יותר . תודה
 

מישי24

New member
בגרות בהיסט(ו)ריה 5 יחידות

יש לי את שתי יחידות החובה שעשיתי בבי"ס דתי. מישהו יכול בבקשה להנחות אותי מה אני אמורה לעשות עם ה- 3 הנותרות? איך בוחרים מה ללמוד? צריך להודיע למישהו מה בחרתי? איפה מגלים מה החומר? מה החומר הקל ביותר? מתי בכלל הבחינה? וכן הלאה
רב תודות! מעין
 
ברוך הבא לפורום ../images/Emo140.gif

באופן כללי, התנאים לקבלה לרפואה כרגע הם פסיכומטרי של 740 יחד עם ממוצע בגרויות של 110 לפחות, כדי לקבל זימון לראיון או יום מיונים (תלוי באוניברסיטה). בנוסף לציונים צריך לעבור ראיון (אחד או שניים) או יום של מבחנים הנקראים מבחני מו"ר, שעליהם תוכל לקרוא בקישורי הפורום. אין שום דרישה ללימודים של ביולוגיה כדי להתקבל לרפואה. לא כל כך משנה מה אתה לומד בתיכון, אלא משנה מה הציונים שלך. באופן כללי, צריך ציונים של מעל 90 בכל המקצועות, כולל מקצועות החובה. אושרית.
 
ברוכה הבאה לפורום ../images/Emo140.gif

ההרשמה לרפואה בבן גוריון אכן הסתיימה לפני כמעט חודש... אני די בספק שיתנו לך להירשם עכשיו, אבל אף פעם לא מזיק להרים טלפון למדור הרישום ולשאול. דרך אגב, ההרשמה לירושלים עוד לא הסתיימה, אז את עדיין יכול להירשם לשם אם את רוצה. בהצלחה, אושרית.
 

מישי24

New member
בגוגל../images/Emo13.gif

או בויקיפדיה.תלוי עד כמה את רוצה לדעת. ובאנגלית בטוח תמצאי עוד מלא דברים... תחפשי: גליצרין, גליצרול, glycerin, glycerol בהצלחה!
 
זה תלוי זה גם לא מוחלט

זה תלוי על איזו אוניברסיטה מדברים וזה לא מוחלט כי צריך גם לעבור ראיון או יום מבחנים. באופן כללי, כדי לקבל זימון לראיון או יום מבחנים, עם בגרות 109 צריך פסיכומטרי של 750 לפחות. כדי לחשב באופן מדויק יותר, את יכולה להיכנס לאתרים של האוניברסיטאות ולבדוק בעצמך: תל אביב ירושלים באר שבע טכניון: http://ug.technion.ac.il/admissions/calc/calc_set.html בהצלחה, אושרית.
 

b_noga

New member
אני עושה עכשיו את זה

אבל אין לי מושג איך זה בחינוך הדתי, כי גם השתיים הראשונות שונות. תתקשרי למפמ"ר היסטוריה (פרטים באתר משרד החינוך) ותשאלי אם את עושה את אותה בחינה כמו בתי ספר כלליים. אם כן, אני ינסה לעזור לך...
 
תודה על התשובה

בשביל ירושלים אצטרך לשפר פסיכו' ככה שזו אופציה פחות טובה וחוץ מזה יש לי מקום חם בלב לנגב תודה ושבוע טוב
 

natalysh

New member
לאו דווקא.

אין דרישה כזו, אבל זה לא סוד שרב הסטודנטים לרפואה עשו 5 יחידות באיזשהו שלב בחייהם, כי יותר קל להגיע ככה לממוצע מרקיע השחקים שדרוש לרפואה.
 
מה הממוצע הדרוש?

הבנתי שאם יש לי 81 ב 5 יח' זה עדיף על 100 ב4' יחידות האם פסיכומטרי מעולה מפצה על ציון בינוני במתמטיקה? תודה רבה לכל העונים אתם עוזרים לי מאוד.
 
הכי פשוט - לחשב ולראות

באתר של כל אוניברסיטה יש מחשבון לחישוב ממוצע הבגרות, למשל המחשבון של את"א. את יכולה פשוט להיכנס ולחשב מה יותר כדאי לך. אם את לא מבינה משהו את מוזמנת לשאול. אושרית.
 
למעלה