שאלתו שלGeneral specific- אי ודאות

vizini

New member
לא לגמרי מדוייק.

בל לא הציע ניסוי אלא דרך לחשב מה צריכה להיות ההסתברות, או יותר נכון חסם על ההסתברות במדידות מסויימות עם הנחה של משתנים נסתרים. בוצעו מספר ניסויים לבדוק האם ההסתברויות בניסוי אמיתי עומד בחסם של בל, כאשר המפורסם שבהם הוא נסיונו של אלן אספקט ב 81. אולם למרות הכל, הדעות עדיין חלוקות בנושא ולא הושגה הכרעה חד משמעית.
 
אבל

אם מודדים את החלקיק השני זה לא משנה את מצב\איזון המערכת? וכך כל מסקנה שהתקבלה לא תיהיה תקפה לגבי המערכת הראשונית מכיוון שהמערכת כבר שונה?
 
אני לא אפסיק עד שאבין את זה לגמרי

מה זאת אומרת להשתמש בקוואנט אחד לפחות. תבינו הידע בפיסיקה שלי הוא לא מהטובים ביותר כי פשוט לא למדתי פיסיקה. והכי קשה זה להסביר לכאלה שלא מבינים כי הם צריכים לדעת הכל. מה זה להשתמש בקוואנט אחד לפחות ? קוואנט זה חלקיק לא ? אני מאותם אנשים שחייבים לדעת בצורה גישמית ולא תאורטית. אם המצלמה קולטת פוטונים איך החלקיק בדרך יושפע ? מאיפה מגיע הקוואנט לסיפור ? אני מניח שיהיה לי הרבה להשלים , אבל לא אכפת לי.
 

2_be

New member
קוונטים

מהו קוונט? קוונט הוא מנת קרינה/אנרגיה. פה יש הסבר יותר מקיף מאיפה הגיעו הקוונטים ומה זה בכלל <ואני בטוחה שתבין משם יותר טוב מאשר מההסבר שלי
> ואני אחזור עוד פעם, כפי שכבר אמרתי לא אחת הפורום אינו מקום רק ליודעי פיסיקה! הפורום פתוח לכולם גם למי שאינו לומד פיסיקה ולכן אשמח מאוד לראות שאלות (גם אם הן נראות טריואיליות..) וכמובן גם תשובות ממי שיודע. אז לסיכום , אתה מוזמן להמשיך
 
למעלה