שאלתי היום בחור שעובד איתי ???

magda

New member
שאלתי היום בחור שעובד איתי ???

למה הוא חושב שהורים לא נכנסים לפורום... לפי דעתו מי שצריך למשוך אותם לפורום הזה הם הילדים,הסיבה היא שלא כל הורה נכנס למחשב ומטייל בפורומים כמונו. אם ילדינו יפנו להורים והם יעשו להם הכרות עם הפורום אני משוכנעת שזה יעבוד.. הרי יש המון הורים ,אחים,דודים,סבתות,סבים שמחפשים תשובות וכאן המקום. אז ילדים ובוגרים יקרים תנסו לגרום להורים שלכם להכנס ולהציץ כאן בפורום. זה יהיה הצד הראשון להצלחה של מה שהפורום הזה מעוניין ליצור. אולי יש עוד רעיונות???
 

Yuval Y

New member
אפשר להגיע גם דרך אתר תהל"ה,

שם גם הצבתי דף הסבר קצר על כתיבה בתפוז, וגם פרסמתי מודעות בפורומים נבחרים. עד כמה שנראה, ילדים אשר יוצאים מהארון מעלים בפני ההורים את האפשרות של תהל"ה, בין אם באתר, בפורום, בטלפון וכדומה. אם כי לעיתים ישנם הורים אשר לא מרגישים רצון או צורך לחלוק עם הורים אחרים...
 

LeeCooper69

New member
לא נראה לי...

בד"כ הורים נרתעים מהמחשבה על "בן הומו" עצוב לי להגיד את זה אבל כשהצעתי לאמא שלי להכנס לפורום זהות מינית (וטכשאמרתי לה שאני הולך למפגש של גאווה צעירה) היא מיד הניחה שכאן- נותנים לנו גלולת פלא כדי שנהיה הומואים. עזבו שהסברתי לה שזה לא נכון (לא יודע כמה שזה עבד) זה עדיין ככה. אגב, רוב הילדים שצריכים שההורים שלהם יפ תחו לנושא הם דוקא בארון.
 

ת ה ל ה

New member
אתה צודק

השאלה היא האם הפחד מהגילוי להורים הוא הגורם העיקרי שמשאיר אותם בארון? ואז אולי אנחנו בתהל"ה יכולים לעזור גם אם זה רק לקרוא מה שכתוב באתר או רק להכנס לפורום ולראות שהם לא לבד ויש עוד הורים שנמצאים בקטע הזה.
 

LeeCooper69

New member
בד"כ כן....

מן הסתם ילדים (אנשים?) לא יוצאים מהארון בגלל שהם מפחדים מתגובות של אנשים.
 
למעלה