שאלת המיליון $.... למה.... H-)

שאלת המיליון $.... למה.... H-)

אז למה אהבה היא כמו מכה עיוורת נופלת עליך ללא כל אזהרה משבשת חושיך,ויותר מזה..ראשך מוחקת מזכרונך שרידי סימני אזהרה שבטוח היית כי עומדים לצידך קוברת בחול הלח - אמצעי מיגונך כאילו שלא נשאת אותם רק אתמול או שלשום ושוב,אתה חשוף ברוח פגיע למול כאב לוקח עליך את הסיכון שבדחיה ואת הסיכוי הענק שבקבלה.. דומה שבראשינו יש מין לחצן של RESET שהופכנו לטאבולה ראסה-לטוב ולרע ונתן לנו בכל פעם.. סיכוי מחודש ליפול עם זה,או, להמריא עם זה גבוה גבוה.. ויודעים אתם מה ? זה בכלל לא כל כך רע.. להפיך-אומללים היינו ללא אותו לחצן מחיקה מרק.
 

אתנה

New member
אולי............

אולי, כדי לחוש עוד פעם את הרגש הגואה, אולי, כדי להתחמם מהחום המרגיע, אולי כדי להנות התחושה של יחד, אולי אולי.. כדי פשוט לחיות!!!! אתנה.
 
מישהי מאד חכמה,לא מהפורום הזה..

הציעה לי פתרון אלטרנטיבי חמוד במקום למחוק חוויות ב-RESET אולי עדיף להגדיל את הזכרון של כונן-C אשר בראשינו.. מה את אומרת ? מרק
 

אתנה

New member
אולי להתקין כונן D.... B-()

וואלה חכמה.. יש לה אולי את הכתובת של הטכנאי.. אני מה זה זקוקה להתקנה זריזה של דיסק נוסף או הרחבה..לזיכרונות שוליים אבל אולי... אם הזכרון ירוץ כ- TRS כל הזמן, לא תיהיה לי יכולת להיכנס לביצה מרגשת פעם נוספת.. לא יודעת לאל פתרונים, אבל מה אם הטכנאים כבר בדרך.. אתנה חסרת דיסק גיבוי..
 
למעלה