שאלת מוזיאונים בירושלים

מיכול

New member
שאלת מוזיאונים בירושלים

נוסעים לירושלים מתלבטים בין מוזיאון ישראל והמדע ילדים בטווח של 5 עד 10 מה עדיף? מה עוד שווה מקורה? אני אקפא מקור?
 
שניהם שווים

אם הם לא היו באף אחד בהם לכו לאחד, ושמרו את השני לפעם הבאה. תשאלו את הילדים מה הם מעדיפים הפעם. (כמובן שמוזאון ישראל זה יותר "נכס צאן ברזל" כזה, אבל זה לא שיקול). עוד משהו שווה מקורה את מתכוונת לעוד אופציה או למשהו לעשות אחרי המוזיאון? כי אם עוד אופציה, גם מוזיאון האסלאם מקסים ואם יש לכם לא הרבה זמן הוא אופציה פחות יומרנית. אם משהו לא מוזיאוני לעשות אחרי המוזיאון, אז אני לא ממש יודעת. את מתכוונת לשבת, נכון? ולא תקפאי מקור. תלבשו מעיל.
 

מיכול

New member
תודה

הוחלט המדע ואכן, התכוונתי אחרי המוזיאון אשמח לרעיון וכמובן לקחתי מעיל
 

מקוקה1

New member
אני הייתי הולכת למוזיאון המדע

אם לא יורד גשם אז כדאי גם ללכת לגן החיות התנכי. להתלבש היטב וללכת.
 

מיכול

New member
מאד נהנים במוזיאון
תוהה מה נאכל אחרי..

ברור שתחןשת הרעב תגיע דקה אחרי שנצא החוצה
 

מיכול

New member
אכלנו בימקא דרך אגב

קשה למצוא מסעדות פתוחות בירושלים בשבת
 

פתאומית

New member
אני לגבי הקור


הנסיון שלי עם קור אמיתי מלמד שכשקר הרבה יותר חשובים האקססוריז מכמה חם המעיל. כלומר, לדאוג לצוואר, לראש, לידיים, לשים לב איזה מכנסים לובשים וכו'. תהנו!
 
אבל היא לא שאלה על קור אמיתי

אלא על ה-10 מעלות + גשם שהיו כאן היום, ועל הדרך מהאוטו למוזאון...
 

פתאומית

New member
תגובה לשתיכן


נכון שזה לא קור אמיתי, אבל התגובה שלי היתה לעניין הסבל מהקור, ואז לא משנה כמה קר באמת אלא כמה סובלים ומה עושים נגד זה. אז מה שהיה לי להגיד זה שמעיל הוא לא תשובה לקור, אלא צריך לשים לב גם לדברים אחרים. פעם הייץתי מוציאה את הכובע/כפפות רק בינואר כשבאמת קר. עם הזמן למדתי להוציא אותפ מוקדם מאוד, ואז המעיל החם לא נדרש. למשל ג'ינס זה קקה מכנסיים לקור, לעומת קורדרוי שזה יופי של מכנסיים לקור (קודא אצךנו זה לא משנה, כי בכל מקום מחומם ובחוץ לובשים מכנסי שלג, בגלל לילדים כאן אין מכנסי פליז בכלל).
 
מדע

הביקור האחרון שלנו במוזיאון המדע היה עם ילדים קטנים יותר ונמשך מפתיחה ועד סגירה. וככל שהם גדלים זה נעשה יותר מעניין. שלא לדבר על כמה שאני נהניתי (במיוחד בחדר בכניסה מצד ימין שמיועד כאילו לילדים קטנים יותר). מוזיאון מדע לוקח אצלי כל מוזיאון אחר. בטח שמוזיאון לאמנות (שלא נעים לומר, עושה לי פהקת ממארת, לא משנה מה מוצג בו). לא תקפאי מקור אם תתלבשו כמו שצריך. וגם אם תפספסו קצת - יהיה לכם קר בין האוטו למוזיאון, לא נורא. לגבי אוכל - במוזיאון עצמו אין מה לאכול (אלא אם השתנה שם משהו בשנים האחרונות, או שאתם מחשיבים דוריטוס כאוכל). אם אתם בעניין של להישאר ברציפות - כדאי להביא אוכל מהבית שיחזיק אתכם עד תום הביקור. אחרי שסיימנו את הביקור נסענו לאנשהו ואכלנו פלאפל שהיה מעולה. כמובן שאין לי דרך לשחזר איפה זה היה.
 

מיכול

New member
אכן היינו במדע

היה כייף ומעניין כרגיל אני כבר הייתי קודם, הוא פעם ראשונה ונהנה להסתובב איתם כמה היינו אוכלים פלאפל אחרי.. באסה ששבת וה כ ל סגור
 

RakefetA

New member
לדעתי מוזיאון המדע לוקח בגדול

מוזיאון ישראל חביב אבל אין מה להשוות
 
למעלה