שאלת תם
...

סינטה1

New member
שאלת תם ../images/Emo35.gif...

אז ככה, בעוד שבועיים יש לי תור לסקירה מאוחרת אצל דר' תדמור. אני חברת קופת חולים מאוחדת. כשהתקשרתי לקופה לברר את הזכויות שלי לגבי הסקירה אמרו לי שאני יכולה לעשות פרטי ולקבל החזר של 390 ש"ח (עלות הסקירה אצל תדמור היא 400 ש"ח), או לעשות בקופה סקירה רגילה במחיר סמלי או מורחבת ב 200 ש"ח. הרופאים שעושים את הסקירה דרך הקופה הם אברמוב או .... תדמור... אז לא הבנתי את הקטע, אם אני הולכת פרטי זה בעצם עולה לי 10 שקלים ואם אני הולכת דרך הקופה (אולטרה-סאונד שאינו תלת מימד) אז 200
מישהי יכולה להעיר את עיני???
 

cookie1

New member
האם את בטוחה שמדובר באותו ד"ר

תדמור שעושה את הסקירה דרך הקופה ??? לי ידוע שד"ר עפר תדמור עובד דרך מכבי ולא דרך המאוחדת, שווה בירור מעמיק. בכל מקרה אם מדובר באותו רופא, אין סיבה לשלם יותר לפרטי. מה שכן בקליניקה הפרטית יש לו ציוד משוכלל הרבה יותר מאשר בקופה, והוא מקדיש שעה לכל נבדקת. אני מעריכה שדרך קופת החולים הסקירה לא תערך מעבר ל 20 דקות. העלות היא , דרך אגב, 500 ש"ח ולא 400.
 

סינטה1

New member
לא הבנת...

יוצא לשלם פחות באופן פרטי... וכן זה אותו תדמור, שאלתי.
 

cookie1

New member
באמת מוזר מאד

אבל תזכרי שלא לכל אחת יש ביטוח משלים שמקנה לה את ההחזר, ואז יצא לה זול יותר דרך הקופה. במקרה שלך לכי פרטי כמובן.
 

שיפסלה

New member
העניין הוא כזה

במהלך ההריון נהוג לעשות 2 סקירות: מוקדמת במהלך שבוע 13-15 ומאוחרת במהלך שבוע 22-24 (או 24-26). קופ"ח מממנת רק סקירה אחת, ורק עליה את מקבלת החזר/השתתפות. כך שאם את רוצה לעשות את שתיהן אחת מהן צריכה להיות פרטית. רוב הבנות עושות את המוקדמת כסקירה פרטית, כדי שתארך יותר זמן (45-60 דק' סקירה) ולקבל את מירב האינפורמציה על העובר. ואת המאוחרת או פרטית שוב (לא בטוח שתקבלי עליה החזר) או דרך הקופה (15-20 דק') שבה הרופא בודק רק את המינימום שקבעה הקופה שיבדוק. זו האפשרות שגם אני הייתי בוחרת ובאופן כללי, קופות החולים מלאות בכל מיני סתירות ושטויות שיד שמאל לא יודעת מיד ימין. רק השבוע סיפר לי רופא על סתירה טיפשית שכזו: יש בדיקה שבגלל בעיות בירוקרטיה היא יוצאת זול יותר אם עושים אותה דרך המיון בבית חולים ולא דרך הקופה...
 

רחלילי

New member
זה נכון זה יותר זול אצלו בפרטי

אני במאוחדת סקירהמוקדמת + מאוחרת אצלו (משלמים במעמד המוקדמת) עולות 500 שח יחד. המאוחדת מחזירה לך ביד 400 שח. יוצא שאת הולכת לרופא מעולה ורציני ומשלמת על שתי סקירות יחד 100 שח. לא עשר מאה וזה עדיין משתלם. וזה רק אם יש לך מאוחדת עדיף.
 

shira 25

New member
יש כאלה שלא הולכות לדר' תדמור, אלא

לרופאים אחרים שלוקחים סכומים בשמיים (1000-2000 ש"ח) ואז הקופה לא מחזירה את הרוב ויותר זול לעשות דרכה. (200 ש"ח)
 

אושיכ

New member
נראה לי שזה אכן אותו תדמור אבל...

למיטב ידעתי הקופה מחזירה עד 85% מערך אז זה כבר לא יוצא ממש 10 שקלים אבל עדיין משתלם גם אם הסקירה הפרטית עולה 500 ש"ח. לגבי הבדל בין סקירה בקופה לסקירה פרטית אני לא יודעת אם קיים. אני עשיתי בקופה וזה היה נראה לי מספיק מקיף ורציני. אני מניחה שההבדל קיים יותר ביחס ובהרגשה.
 

nurilu

New member
בדיוק לפני שבוע בררתי את אותו ענין

את צריכה לזכור שבדכ הסקירה הפרטית לא עולה 400 ש"ח אלא יותר. מכיוון שקופח מאוחדת מציעה את השרות הזה היא לא מעוניינת לתת החזר גדול מדי למי שהולכת לעשות את הבדיקה באופן פרטי. עוד דבר, אם עושים את הבדיקה דרך הקופח את בדכ לא יכולה לבחור רופא. אלא את מגיעה למרפאה והרופא שבדיוק נמצא יעשה לך את הבדיקה.
 
אני לא הבנתי

אם אני עושה את הסקירה המוקדמת אצל תדמור אני צריכה לעשות את המאוחרת במאוחדת כי אם אני עושה שוב אצל תדמור אני לא מקבלת החזר??
 

סינטה1

New member
את יכולה לקבל החזר אחד

על סקירה בהריון או לעשות סקירה אחת במאוחדת. כלומר, אם את עושה את שתי הסקירות אצל תדמור את מקבלת על אחת מהן החזר.
 

nurilu

New member
ליתר דיוק

את יכולה לקבל החזר רק על המאוחרת. במאוחדת אין על מה לדבר לגבי הסקירה המוקדמת.
 

רחלילי

New member
לאאאא

אם את עושה אצל תדמור הצדיק (אני רצינית) את המוקדמת ב-500 שח את מקבלת אצלו את המאוחרת ב-ח-י-נ-ם!
 

סינטה1

New member
זה כבר לא אקטואלי...

המאוחרת עולה 400 ש"ח. המוקדמת 500 ש"ח שקיפות עורפית 100.
 

א י ו ש י

New member
כמו שרחלילי אמרה אם עושים מוקדמת

אצל תדמור שעולה 500 אז המאוחרת בחינם. אנחנו לא שילמנו עליה כלום!!!! (דרך אגב אנחנו עוד קיבלנו החזר מלאומית על המוקדמת ויצא שבסה"כ שילמנו רק 250 ש"ח).
 

סינטה1

New member
איושי מתי התעדכנת לאחרונה ../images/Emo35.gif

כי הסקירה המוקדמת שלי הייתה לפני חודש ואז שאלתי ספציפית לגבי מאוחרת ואמרו לי שהחינם זה כבר לא אקטואלי. את בטוחה
 

א י ו ש י

New member
אה עשיתי לפני כ-8 שבועות.../images/Emo4.gif

אצלנו זה כן היה חינם. בכל אופן גם 400 ש"ח זה יותר זול מכל רופא אחר פרטי. ובפרטי עושים הרבה יותר זמן ומקדישים יותר מאשר בדיקה של קופ"ח (אצל תדמחור זה לקח 45 דקות בערך ולא 10 דקות בקופ"ח. לשיקולך ובהצלחה!
 

missB

New member
דווקא סינטה צודקת

בעבר השניה היתה חינם, כיום היא עולה 500 ש"ח או 400 למי שעשתה אצלו גם את הראשונה. זה עדיין מחיר מעולה לעומת האלטרנטיבות.
 
למעלה