שבוע הריון לא תואם את גודל השקים

שבוע הריון לא תואם את גודל השקים

היי כולן,
צופה בכן הרבה. בעצם כבר כמה שנים. כל כך חיכיתי לבוא לפורום הזה. והנה זה קורה. אז אחרי 2 לידות שקטות (שבוע 20) האחרונה לפני 7 חודשים, התבשרנו על הריון טבעי . תאריך וסת אחרונה 7.9.15. ז"א היום צריכה להיות בשבוע 7+1. אתמול US נצפו שני שקים (??) אחד תואם לשבוע 5+6 ואחד לשבוע 4+6. עדיין אין שק חלבון ואין דופק. הטכנאית אומרת שיכול להיות שהיה ביוץ מאוחר.לבדוק שוב עוד שבוע. הבטאות עלו טוב כל התקופה. באו"ס מלפני שבוע ויומיים ראו רק שק אחד (הגדול) והוא תאם לשבוע 4+4. ואתמול הוא היה 5+6. ז"א הוא ממשיך לגדול.רק שאליו הצטרף עוד שק. מה דעתכן? זה תקין? מישהי מכירה סיפורים כאלה? ולמה יש פערים כאלה בין שק לשק? זה הגיוני בהריון תאומים? שאחד גדול יותר מהשני? בטח כאן מישהי תדע לענות לי.. תודה לכולן!
 

גלי ים333

New member
קודם כל בשעה טובה על ההריון


לגמרי מגיע לך אחרי כל מה שעברת! מאחלת לך הריון תקין, ארוך וכמובן שיסתיים בידיים מלאות X 2

לגבי שבוע ההריון, אצלי מההתחלה נצפו שני שקים אבל תמיד היה הבדל בגדלים ביניהם. זה הגיוני כי שתי הביציות לא נקלטות באותו הזמן בדיוק, וגם התינוקות לא יכולים להיוולד באותו המשקל והגודל. כולנו שונים (עוד ברחם) וזה היופי

מעבר לפער בגדלים, האולטרסאונד לא יכול לדייק כי גם סטייה הכי קלה של מילימטר, משפיעה על המדידה, ולכן ההערכה לא מדוייקת ב- 100%.
תעדכני מהאולטרסאונד הבא!
 
תודה רבה רבה. אמן לכל איחולייך. מטפסת כאן על הקירות

רוצה כבר לדעת שהכל בסדר! ושהכל יהיה בסדר! ויודעת שאף אחד לא יכול להבטיח לי זאת...הדרך לילד רצופה חתחתים..
&nbsp
 

ארי1807

New member
אז ככה

גם אצלי בהתחלה לא ראו את השק השני רק אירי שבועיים. לדעתי אין לך מה לעשות כרגע אלא לחכות עוד קצת בסבלנות-כן אני יודעת זה קשה!!!!!.יכול להיות שהיה ביוץ מאוחר. מחזיקה לך אצבעות!!!!
 
מתי ראו אצלך את השק השני? באיזה שבוע?

והאם כשראו את השק הראשון כבר ראו דופק ועדיין לא ראו את השני? סליחה על השאלות אבל מנסה להבין את ההיתכנות של פערים בשלבים כאלה בהריון עם שני עוברים שאגב אין לנו מושג בכלל איך זה הגיע. זה לא מטיפולים ואין לנו בכלל במשפחה תאומים בכלל!
&nbsp
 

תולית5

New member
בשעה טובה!

גם אצלי ראו בהתחלה פער בין העוברים (לא זוכרת כמה בדיוק ולא בטוחה שמדדו, אבל ממש היה אפשר לראות שאחד פצפון והשני יותר גדול), בהמשך ראו דופק אצל שניהם והפער בגודל טיפה הצטמצם.
היום בשבוע 16 עדיין יש ביניהם פער של כ-5 ימים (וגם במשקל כמובן..).
&nbsp
שימשיך תקין בע"ה! :)
 

ארי1807

New member
שבוע חמש או שש

את השני ראו בסביבות שבוע 5/6אבל היה פחות מפותח מהראשון ורק בשבוע שמונה בדופק השלים את הפער
 
למעלה