אביגיל מהר המלכים
New member
שבוע חדש - סקר חדש! החלפות, החזרות ואכזבות.
מנוסח בלשון נקבה, אבל מכוון כמובן לכל מי שרוצה!
1. כמה אחוז מהקניות שלכן דורש החלפה או החזרה, בערך?
2. כשמגיע פריט פגום או במידה לא נכונה, אבל שבסה"כ מוצא חן בעיניכן, אתן מחזירות או מחליפות? (כלומר, האם תזמינו פריט אחר זהה במידה המתאימה, או שרק תחזירו את הלא מתאים או הפגום ולא תרצו לחכות שוב להגעה של פריט חלופי?)
3. אם אתן רק רוצות להחזיר, תשלחו את הפריט בחזרה בדואר או שתתעצלו ותתקעו איתו?
4. אתן נוהגות ליידע את החנות השולחת אם הפריט פגום?
5. מה הבעיה הכי נפוצה אצלכן שמצריכה החלפה או החזרה - פגמים, מידות לא נכונות, פריט שנראה אחרת מבתמונה?
6. יש סוג פריט ספציפי שאתן "נופלות" איתו יותר מהרגיל? לא מצליחות להזמין שמלות? נעליים? תיקים?
7. האם אתן מחזירות או מחליפות (בהסכמת החנות כמובן) פריטים אם נפגמו אחרי תקופה קצרה מאוד של שימוש? או שאתן רואות בזה בעיה שלכן?
8. איך הייתן מגדירות את עצמכן בתור לקוחות?
מנוסח בלשון נקבה, אבל מכוון כמובן לכל מי שרוצה!
1. כמה אחוז מהקניות שלכן דורש החלפה או החזרה, בערך?
2. כשמגיע פריט פגום או במידה לא נכונה, אבל שבסה"כ מוצא חן בעיניכן, אתן מחזירות או מחליפות? (כלומר, האם תזמינו פריט אחר זהה במידה המתאימה, או שרק תחזירו את הלא מתאים או הפגום ולא תרצו לחכות שוב להגעה של פריט חלופי?)
3. אם אתן רק רוצות להחזיר, תשלחו את הפריט בחזרה בדואר או שתתעצלו ותתקעו איתו?
4. אתן נוהגות ליידע את החנות השולחת אם הפריט פגום?
5. מה הבעיה הכי נפוצה אצלכן שמצריכה החלפה או החזרה - פגמים, מידות לא נכונות, פריט שנראה אחרת מבתמונה?
6. יש סוג פריט ספציפי שאתן "נופלות" איתו יותר מהרגיל? לא מצליחות להזמין שמלות? נעליים? תיקים?
7. האם אתן מחזירות או מחליפות (בהסכמת החנות כמובן) פריטים אם נפגמו אחרי תקופה קצרה מאוד של שימוש? או שאתן רואות בזה בעיה שלכן?
8. איך הייתן מגדירות את עצמכן בתור לקוחות?