שבוע חדש - סקר חדש! החלפות, החזרות ואכזבות.

שבוע חדש - סקר חדש! החלפות, החזרות ואכזבות.

מנוסח בלשון נקבה, אבל מכוון כמובן לכל מי שרוצה!

1. כמה אחוז מהקניות שלכן דורש החלפה או החזרה, בערך?
2. כשמגיע פריט פגום או במידה לא נכונה, אבל שבסה"כ מוצא חן בעיניכן, אתן מחזירות או מחליפות? (כלומר, האם תזמינו פריט אחר זהה במידה המתאימה, או שרק תחזירו את הלא מתאים או הפגום ולא תרצו לחכות שוב להגעה של פריט חלופי?)
3. אם אתן רק רוצות להחזיר, תשלחו את הפריט בחזרה בדואר או שתתעצלו ותתקעו איתו?
4. אתן נוהגות ליידע את החנות השולחת אם הפריט פגום?
5. מה הבעיה הכי נפוצה אצלכן שמצריכה החלפה או החזרה - פגמים, מידות לא נכונות, פריט שנראה אחרת מבתמונה?
6. יש סוג פריט ספציפי שאתן "נופלות" איתו יותר מהרגיל? לא מצליחות להזמין שמלות? נעליים? תיקים?
7. האם אתן מחזירות או מחליפות (בהסכמת החנות כמובן) פריטים אם נפגמו אחרי תקופה קצרה מאוד של שימוש? או שאתן רואות בזה בעיה שלכן?
8. איך הייתן מגדירות את עצמכן בתור לקוחות?
 

C H 4

New member
איזו שאלה מצויינת

היי, סוג של חדשה פה.
קניתי חזית סטרפלס שזה די נדיר במידותי, היא אחלה, לצערי השמלה שעבורה קניתי את החזיה כניראה תעבור בכל מקרה למישהי אחרת כי זה לא כל כך עובד משום מה. בחזיה יש קרע, נראה כאילו מישהו גזר חתיכה מהקצה שלה. אני תוהה כמה זמן עד שזה יקרע ביחס לכמה פעמים שיצא לי ללבוש חזית סטרפלס וממש מתלבטת אם לעבור את סיוט ההחלפה או לותר. עד היום לא החלפתי אי פעם כולל בקניות גרועות.
לא היו לי בגדים פגומים לפני כן ובטעויות של מידה אני מתקנת או מוצאת יורשת.

אני מתקשה להוציא סכומי עתק על פרטי לבוש כי אני הורסת אותם ממילא מהר, לכן עוד לא מצאתי טעם להתלונן על פגם אחרי תקופת שימוש קצרה. אם זה היה קורה בפריט לבוש יקר הייתי דורשת החלפה או תיקון.
 
עונה


1. אולי 30%
2. בשנה באחרונה אני מרגישה שיש לי המון בגדים לכן מנסה להשאיר רק מה שנראה לי מוצלח ממש. כל מה שלא יושב מדוייק (חוץ ממכנסיים שתמיד צריכים הצרה במותן) אני מחזירה או מחליפה אם הוא בכל זאת מוצא חן בעיני אבל במידה לא מתאימה.
3. אני לא נוהגת להתעצל וברוב הגדול של המקרים שולחת חזרה. במיוחד לאסוס ולנקסט שההחזרה פשוטה כל כך.
4. קרה לי פעם אחת בלבד שפריט היה פגום. חולצה יפהפיה מאסוס שלבשתי לעבודה בפעם הראשונה ואז גיליתי שיש חור בשרוול. תפרתי אותו כי חששתי שהוא יגדל, ובמקביל כתבתי לאסוס, והתשובה שקיבלתי היתה שאין להם מה לעשות כי תפרתי אותו. זה היה מאוד מבאס אבל השארתי אותה בכל זאת כי באמת אני מאוד אוהבת אותה.
5. לרוב פריט שמגיע ואז אני רואה שהוא לא נראה כמו בתמונה - או פושטי או יושב בצורה לא מחמיאה, ואח"כ שהמידה לא מתאימה (לרוב אני קולעת במידה, בבגדים באופן כללי)
6. אין משהו ספציפי שאני נופלת בו. מה שכן פעמים רבות אני מזמינה פריט בשתי מידות עוקבות אם אני לא בטוחה במידה אבל אני בטוחה שאני רוצה אותו, כי אני מעדיפה למדוד את שני הפריטים במקביל ואז להחליט. שווה לי את הטרחה שבהחזרה.
7. לא עשיתי את זה, אבל אולי זאת בעיה שלי...
8. אני לקוחה מצויינת. קונה מהר ומשלמת בזמן... (אף חנות עוד לא התלוננה שאני מחזירה. תמיד מחזירים את הכסף ואומרים תודה רבה)
 
ההחלפות, ההחזרות והאכזבות שלי


1. כמה אחוז מהקניות שלכן דורש החלפה או החזרה, בערך?
אחוז זניח. נניח 5%

2. כשמגיע פריט פגום או במידה לא נכונה, אבל שבסה"כ מוצא חן בעיניכן, אתן מחזירות או מחליפות? (כלומר, האם תזמינו פריט אחר זהה במידה המתאימה, או שרק תחזירו את הלא מתאים או הפגום ולא תרצו לחכות שוב להגעה של פריט חלופי?)
תלוי. אם זה פריט שממש רציתי, שהייתי "חמה" עליו - כן כשמדובר במידה לא נכונה. כך גם אם הפגם לא היה מהסוג ה"מובנה". נניח שמלה שחלק מהבד בה הוריד שצבע בכביסה על חלק אחר בה (והיתה יקרה באופן יחסי) - מין הסתם החזרתי ולא לקחתי אחרת במקומה. אבל זה היה מקרה חד פעמי בכל שנות השופינג האינטרנטי שלי.

3. אם אתן רק רוצות להחזיר, תשלחו את הפריט בחזרה בדואר או שתתעצלו ותתקעו איתו?
אני ממילא נמצאת בדואר לפחות פעם בשבוע, אז אין לי אפילו אפשרות להתעצל. מה שכן, לא מזמן מצאתי באוטו שקית החזרה לאסוס (הזמנתי שתי מידות מפריט מסויים) שנזנחה שם במשך חודשיים
אבל זה כאמור לא מעצלנות אלא שיכחה.

4. אתן נוהגות ליידע את החנות השולחת אם הפריט פגום?
תלוי. אם מדובר במשהו שאני יכולה לתקן בעצמי אני לא טורחת.

5. מה הבעיה הכי נפוצה אצלכן שמצריכה החלפה או החזרה - פגמים, מידות לא נכונות, פריט שנראה אחרת מבתמונה?
פריטים שלמרות שאני חופרת בתמונות ובמיפרט, מתגלים כבעלי בדים לא נעימים או מבריקים או בעלי מראה זול. במידות אני ברוב המכריע של ההזמנות פוגעת בול או מקסימום עושה בעצמי תיקונים קטנים.

6. יש סוג פריט ספציפי שאתן "נופלות" איתו יותר מהרגיל? לא מצליחות להזמין שמלות? נעליים? תיקים?
נעליים. יש לי כף רגל רחבה פלוס הלוקס ולגוס. בגלל שאני שונאת להתעסק עם החזרות, מי שזוכה בהן היא הגדולה שחולקת איתי מידת נעל אבל לא את הרוחב. וכך הילדה קיבלה את הסווידיש הזבין היפהפיות שהיו אמורות להיות לגמרי שלי
רק שכף הרגל שלי לא הצליחה להכנס לתוכן ברוחב. (אני נשמעת כאילו יש לי כף רגל של יטי איש השלג
בחיי שבמציאות היא נראית סטנדרטית לגמרי).
האם זה אומר שנכנעתי והפסקתי להזמין נעליים? לא ולא. זה מעשה רציונאלי מדי, והקניות שלי מלכתחילה אינן רציונאליות אלא רגשיות.

7. האם אתן מחזירות או מחליפות (בהסכמת החנות כמובן) פריטים אם נפגמו אחרי תקופה קצרה מאוד של שימוש? או שאתן רואות בזה בעיה שלכן?
לא. אין לי סבלנות לזה. רואה בזה שכר לימוד ולא חוזרת לפירמה הספציפית להבא.

8. איך הייתן מגדירות את עצמכן בתור לקוחות?
נוחה מאוד
אולי נוחה מדי.
 
עונה

1. כמה אחוז מהקניות שלכן דורש החלפה או החזרה, בערך?
אחוז ממש מזערי. בכל השנים שאני מזמינה אני זוכרת רק 3 פעמים שממש החזרתי והחלפתי... מצד שני לרוב אני מעדיפה למכור בארץ במקרה כזה (וגם זה לא קורה כמעט).

2. כשמגיע פריט פגום או במידה לא נכונה, אבל שבסה"כ מוצא חן בעיניכן, אתן מחזירות או מחליפות? (כלומר, האם תזמינו פריט אחר זהה במידה המתאימה, או שרק תחזירו את הלא מתאים או הפגום ולא תרצו לחכות שוב להגעה של פריט חלופי?)
אם זה במידה הלא נכונה אחזיר ואקנה חדש (נדיר מאוד, קרה לי רק עם מעיל עד כה). אם הוא פגום "בקטנה" בצורה שאפשר לתקן או שלא ממש מבחינים בה אני לרוב מחליקה את זה


3. אם אתן רק רוצות להחזיר, תשלחו את הפריט בחזרה בדואר או שתתעצלו ותתקעו איתו?
תודה לאל שיש את בן זוגי ששולח בשבילי
אבל כאמור זה בקושי קורה.

4. אתן נוהגות ליידע את החנות השולחת אם הפריט פגום?
כמובן, גם אם אני לא מחזירה. לפעמים נותנים פיצוי, ולפעמים סתם בשביל להאיר את עיניהם שאולי יש בעיה שדורשת בדיקה עם המוצר.

5. מה הבעיה הכי נפוצה אצלכן שמצריכה החלפה או החזרה - פגמים, מידות לא נכונות, פריט שנראה אחרת מבתמונה?
זה כאמור קורה לי ממש מעט. אני לרוב ממש יודעת מה אני אוהבת ויתאים לי ככה שלא קורים כמעט מקרים של חוסר התאמה כזה. אבל כן קרה לי פעמיים ששלחו לי פריט במידה הלא נכונה בגלל טעות של האתר.

6. יש סוג פריט ספציפי שאתן "נופלות" איתו יותר מהרגיל? לא מצליחות להזמין שמלות? נעליים? תיקים?
לא ניסיתי להזמין נעליים בגלל החשש הזה. כל השאר אני כבר "ספצית"


7. האם אתן מחזירות או מחליפות (בהסכמת החנות כמובן) פריטים אם נפגמו אחרי תקופה קצרה מאוד של שימוש? או שאתן רואות בזה בעיה שלכן?
בגדול זו נראית לי בעיה שלי, אלא אם מדובר במשהו ממש לא סביר. למשל עגיל מאיביי שאחרי ענידה אחת נשבר.

8. איך הייתן מגדירות את עצמכן בתור לקוחות?
נוחות מאוד, גם אם מעצלנות יותר מכל דבר אחר
 

sheffys1

New member
גמני


1. כמה אחוז מהקניות שלכן דורש החלפה או החזרה, בערך?
לא הרבה. בערך 10%. אבל זה גם כי לרוב אני לא לוקחת סיכונים, ומשמינה דברים שאני יודעת שיתאימו לי בסבירות גבוהה.

2. כשמגיע פריט פגום או במידה לא נכונה, אבל שבסה"כ מוצא חן בעיניכן, אתן מחזירות או מחליפות? (כלומר, האם תזמינו פריט אחר זהה במידה המתאימה, או שרק תחזירו את הלא מתאים או הפגום ולא תרצו לחכות שוב להגעה של פריט חלופי?)
בטח. מזמינה מיד את המידה הנכונה, ושולחת בחזרה את מה שלא מתאים/פגום

3. אם אתן רק רוצות להחזיר, תשלחו את הפריט בחזרה בדואר או שתתעצלו ותתקעו איתו?
מחזירה. הכסף שלי לא גדל על העצים.

4. אתן נוהגות ליידע את החנות השולחת אם הפריט פגום?
תלוי בפגם. אם זה תפר שטיפה פרום, אני אעדיף לתקן לבד. אם זה משהו מסובך יותר, או בפריט יקר - מיידעת את החנות, ומתעצבנת נורא.

5. מה הבעיה הכי נפוצה אצלכן שמצריכה החלפה או החזרה - פגמים, מידות לא נכונות, פריט שנראה אחרת מבתמונה?
מידה

6. יש סוג פריט ספציפי שאתן "נופלות" איתו יותר מהרגיל? לא מצליחות להזמין שמלות? נעליים? תיקים?
לא שניסיתי יותר מדי, אבל מכנסיים, כי מראש זה פריט בעייתי אצלי.

7. האם אתן מחזירות או מחליפות (בהסכמת החנות כמובן) פריטים אם נפגמו אחרי תקופה קצרה מאוד של שימוש? או שאתן רואות בזה בעיה שלכן?
תלוי מה. מפריטים מאוד זולים אני לא מצפה להרבה, ולכן לא אטרח. בפריטים במחיר סביר ומעלה, אני בהחלט אפנה למוכר.

8. איך הייתן מגדירות את עצמכן בתור לקוחות?
כל עוד הכל בסדר (מבחינתי גם שירות טוב נכנס תחת קטגוריה של "הכל בסדר") אני אחלה. מנומסת, חייכנית וסבלנית. כשמנסים להתעסק איתי (להתחמק מאחריות, לגלגל עלי אשמה לפגם במוצר) - אני נהיית מאוד לא נחמדה. וגם אין לי בעיה להתלונן על מוכרים בפניה ההנהלה, או לפנות לארגונים שעוסקים בהגנת הצרכן.
 

טובה53

New member
עונה

טרם יצא לי להחזיר, כנראה לא קניתי מספיק...
מעדיפה לתקן מאשר להחליף, זה פחות טירחה עבורי. אוהבת לתקן או קצת לשנות בגדים שאני קונה.
 
ועונה לעצמי:

אני לקוחה נודניקית להחריד
אני אוהבת לדעת ה-כ-ל על הפריט שאני עומדת לקנות, ואני אוהבת לקבל אותו במצב מושלם

אני לא מחזירה הרבה לשמחתי. אולי 5-10% מהקניות שלי.
בעבר הייתי מחזירה, כיום אני שוקלת בכובד ראש עד כמה מפריע לי הפגם ומה יותר בריא ל OCD שלי - להשאיר או להחזיר

בד"כ אני מחזירה בגלל מידות, אז אין בכלל דילמה. לא מתאים אז לא מתאים.
חולצות זה תחום קשה מאוד אצלי, בגלל הפרופורציות שלי.
בד"כ מחליפה. לא אוהבת להחזיר
 
עד היום החזרתי רק 3 פעמים,

וגם זה רק כי עברתי איזה מחסום נפשי, לפיו חשבתי שזה יצריך ממני המון אנרגיות - אז לא, החזרתי גם פהבארץ וגם לנקסט והלך בקלות.

בד"כ אני אעדיף להעביר הלאה (נעליים מעבירה כבר לבת שלי!).

2. תוי בצורת המשלוח, אם שלחתי דרך חברת שילוח אז לכל היותר אסתפק בהחזרה, וסביר יותר שאחפש בית חם לפריט. אני ממילא לא קונה פריטים יקרים מדי אונליין.

3. שולחת. זה ממש פשוט ולא יקר, אז למה לא?

4. לא
אני גם לא עושה פופואפ בזמן אמת, שני הרגלים מגונים!

5.מידות לא נכונות. קרה לי עם ביגוד שקניתי לגדולה,
עם שני זוגות נעליים קרה לי שטרחתי והדפסתי את סרגל המידה, ומדדתי את כף הרגל של הקטנות, ובכ"ז לא התאים. פעמיים!
אז כיוון שהן גדלות מהר והמחיר היה טוב, השארתי את זה פה ואני מחכה שזה יתאים, ולהבא אני נצמדת לחברה שארני בד"כ קונה להן, ואני יודעת מה המידה (GEOX).

6. לא ממש, ביגוד זה בעייתי בשבילי כי אני אגס מאוד מאוד משונה.

7. בעיה שלי, אלא אם זה היה פריט יקר.

8. קלה להשגה ולפיוס, אבל עם פתיל קצר.
 
עונה

1. כמה אחוז מהקניות שלכן דורש החלפה או החזרה, בערך?
מעט מאוד. אולי 5 אחוז
2. כשמגיע פריט פגום או במידה לא נכונה, אבל שבסה"כ מוצא חן בעיניכן, אתן מחזירות או מחליפות? (כלומר, האם תזמינו פריט אחר זהה במידה המתאימה, או שרק תחזירו את הלא מתאים או הפגום ולא תרצו לחכות שוב להגעה של פריט חלופי?)
תלוי. אם זה פריט שאני אוהבת והפגם לא משמעותי, אני לא אחליף. זה גם תלוי בעלות של אותו פריט. לפעמים העלות לא תצדיק התעסקות עם ההחלפה
3. אם אתן רק רוצות להחזיר, תשלחו את הפריט בחזרה בדואר או שתתעצלו ותתקעו איתו?
תלוי כמה שילמתי על הפריט.
4. אתן נוהגות ליידע את החנות השולחת אם הפריט פגום?
לא תמיד
5. מה הבעיה הכי נפוצה אצלכן שמצריכה החלפה או החזרה - פגמים, מידות לא נכונות, פריט שנראה אחרת מבתמונה?
בעיקר זה קורה עם העליים וזו לרוב בעיית מידה
6. יש סוג פריט ספציפי שאתן "נופלות" איתו יותר מהרגיל? לא מצליחות להזמין שמלות? נעליים? תיקים?
בעיקר נעליים
7. האם אתן מחזירות או מחליפות (בהסכמת החנות כמובן) פריטים אם נפגמו אחרי תקופה קצרה מאוד של שימוש? או שאתן רואות בזה בעיה שלכן?
לרוב,אלו פריטים שלא עלו הרבה כסף, ומראש נקנו בידיעה שלא יחזיקו מעמד הרבה זמן)))
8. איך הייתן מגדירות את עצמכן בתור לקוחות?
בסך הכל אני לקוחה נוחה
 
איזה באסה: נדרשתי לשאלה בעצמי...

תיק שקניתי באסוס בזול, ואתמול נוסה לראשונה... נשארתי עם הרצועות ביד אחרי שאחת נקרעה ואחת נפרמה!!!!
כתבתי להם, נראה מה יגידו.
 
למעלה